مقالات

انگشتر طلا مردانه لاکچری؛ معرفی چند مدل بسیار زیبا

5 نشانه مناسب بودن انگشتر طلا مردانه خاص برای خرید

انگشتر طلای مردانه از جمله زیورآلاتی است که آقایان دوست دارند یک مدل از آن را همواره در طی روز استفاده کنند. این محصولات به جهت زیبایی و جذابیت بالای خود جایگاه ویژه‌ای در گروه زیورآلات مردانه دارند. مهمترین المان‌هایی که باعث می‌شود آقایان به سمت خرید انگشتر طلا مردانه لاکچری بروند در وهله اول جنس و متریال ساخت و همچنین استفاده از عناصر طلا در ساخت محصول در وهله دوم زیبایی و جلوه‌گری استثنایی آن است.

به جهت آنکه گروه های تولیدی موجود از تکنیک‌های روز دنیا برای ساخت زیورآلات زیبا و مدرن استفاده می‌کنند در نتیجه کاملاً طبیعی است که پس از ساخت و تولید آمار فروش بسیار بالایی داشته باشند. دقیقاً این هدفی است که سازندگان زیورآلات دنبال می‌کنند و می‌خواهند محصولاتی را به بازار عرضه کنند که مورد پسند و رضایت مشتریان قرار بگیرد.

برخی از انگشترهای طلای مردانه اگرچه هر کدام از لحاظ جنس و متریال با یکدیگر یکسان هستند اما آنچه که باعث تفاوت آنها می‌شود طرح هایی است که روی انگشتر نقش بستند. این طرح‌ها بنا به اهداف گوناگونی اجرا می‌شوند. مهم‌ترین هدف پاسخگویی به ذوق و سلایق مختلف و در نظرگیری تمایلات تمام اقشار جامعه است. پس با تنوع زیورآلات خاص می‌توان هر نوع سلیقه‌ای را هدف قرار داد تا همگی از این محصولات زیبا استفاده کنند.

مدل‌های لاکچری و امروزی انگشتر طلا مردانه

همانطور که گفته شد مردان برای انتخاب زیورآلات مورد نظر خود سعی می‌کنند زمان و انرژی زیادی صرف کنند و مدلی را که از لحاظ جنس و متریال و همچنین زیبایی ظاهری در بالاترین حد قرار دارد انتخاب کنند. در حال حاضر زیباترین و لاکچری‌ترین های انگشتر مردانه شامل طرح‌های ماه تولد، طرح فروهر، طرح شیرشاه، طرح تاج، خدا و آرتمیس است. البته مدل‌های دیگری نیز وجود دارند که هر کدام طبق سلیقه آقایان قابل انتخاب هستند. این مدل‌های انگشتر طلا مردانه لاکچری از لحاظ ساختاری و ویژگی‌های بصری و ظاهری با نمونه‌های قدیمی بسیار متفاوت هستند. لذا مورد پسند مردان شیک پوش قرار خواهند گرفت.

 

زیباترین انگشتر مردانه طلا با طرح ماه تولد

 

 انگشتر طلا مردانه لاکچری با ظرافت بالا و مقاوم

انگشتر طلا مردانه لاکچری در عین حال که ظرافت ساختاری بالایی دارد اما بسیار مقاوم و مستحکم می‌باشد. متریالی که برای ساخت حلقه انگشتر استفاده شده است از استیل ضد زنگ می‌باشد. در حال حاضر این آلیاژ‌ها به وفور در ساخت زیورآلات مختلف استفاده می‌شوند. اصولاً آنچه که برای یک کاربر زیورآلات بیش از هر چیز مهم است طول عمر بالای محصول و همچنین پایدار ماندن زیبایی آن است.

بسیاری از مدل های انگشتر مردانه ممکن است پس از مدتی دچار تغییر رنگ، تخریب ساختاری و از فرم افتادگی شوند. اما برای مدل های مختلف انگشتر طلا مردانه لاکچری به هیچ عنوان این گونه نیست. علت آن نیز به جهت جنس استیل محصول است. بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند متریال استیل برای ساخت زیورآلات باعث ایجاد یک ظاهر خشن خواهد شد. اما این انگشترها به صورت کاملاً هنرمندانه و به شکل ظریف ساخته شدند.

بر روی انگشتر در قسمت قاب طرح‌های مختلفی از جنس ورق طلا وجود دارد. این طرح‌ها به قدری زیبا و جذاب هستند که نه تنها باعث افزایش ارزش انگشتر شده‌اند بلکه کاربران با اطلاع از وجود عناصر طلا در انگشتر بیشتر به خرید ترغیب خواهند شد.

مقاله پیشنهادی: لیست هدیه برای آقایان؛ زیباترین، شیک‌ترین و ارزان‌ترین

جلوه‌گری زیبای طرح ورق طلای 24 عیار بر روی انگشتر

اگر به مدل‌های مختلف انگشتر طلا مردانه لاکچری نگاه کنید اکثراً از یک حلقه با زمینه رنگی مشکی یا تیره طراحی و ساخته شده‌اند. در طرف مقابل طرح‌های که بر روی انگشترها در قالب ورق طلا قرار دارند طبیعتاً به واسطه ماهیت عنصر طلا یک رنگ روشن زرد دارند. این نوع رنگ‌بندی برای ساخت انگشتر طلا مردانه خاص یک تکنیک هوشمندانه محسوب می‌شود. به این صورت که ورق‌های طلا جذابیت بیشتری بر روی بسترهای با زمینه مشکی و تیره دارند.

طرح‌های ورق طلا به راحتی و با وضوح بالا قابل رویت می‌باشند. حال تصور کنید رنگ حلقه روشن بود. در چنین شرایطی نمی‌توان طرح های اصلی قرار گرفته روی انگشتر را به راحتی دید. پس ورق‌های طلا زمانی می‌توانند جلوه‌گری بهتر، زیباتر و جذاب‌تری داشته باشند که با رنگ‌بندی‌های تیره ترکیب شوند. دقیقاً این همان موضوعی است که آقایان به دنبال آن هستند و می‌خواهند زیورآلات خود همیشه قابل دید باشند.

 

انگشتر طلا با طرح شیر شاه

 

وجود یک لایه محافظ جهت حفظ طرح انگشتر طلا مردانه لاکچری

طرح ورق طلا 24 عیار که بر روی انگشتر قرار گرفته‌اند به واسطه ظرافت بالای خود و همچنین ضخامت اندکی که دارند باید از یک حفاظت فیزیکی نیز برخوردار باشند. انگشترهایی که آقایان مورد استفاده قرار می‌دهند ممکن است در معرض ضربه، اعمال نیرو یا فشار قرار بگیرند. پس اگر یک لایه محافظ بر روی طرح ورق طلا انگشتر وجود نداشته باشد هر عامل خارجی می‌تواند باعث آسیب به انگشتر شود.

لذا در کارگاه تولیدی پس از قرار دادن ورق طلا بر روی قاب انگشتر که هر کدام اشکال مختلفی دارند از یک لایه پلیمری نیز استفاده می‌شود. دقیقاً این لایه یک ساختار شفاف و شیشه‌ای مانند دارد. اما به بهترین شکل می‌تواند باعث حفاظت فیزیکی عناصر طلا بر روی انگشتر طلا مردانه لاکچری شوند. به همین دلیل شما نباید نگران آسیب دیدگی آنها در موقعیت‌های مختلف باشید.

مقاله پیشنهادی: تابلو وان یکاد برای چیست؟ (آیه وان یکاد کامل و معنی آن)

راحتی استفاده از انگشتر طلا مردانه لاکچری

انگشتر طلا مردانه لاکچری پس از استفاده راحتی بسیار بالایی دارد. یعنی آقایان احساس خوبی دارند و همواره تمایل دارند انگشتر را در در طی روز دائماً همراه داشته باشند. لذا به صورت ریزبینانه المان‌های مختلفی نظیر وزن، ابعاد و سایز، ضد زنگ بودن محصول به شکل استاندارد در نظر گرفته شده است تا مردان نیازی به درآوردن انگشتر نداشته باشند.

به این صورت که شما می‌توانید دستان خود را شستشو دهید بدون آنکه این انگشترها دچار زنگ زدگی شوند. از طرفی سایز بسیار دقیق و قطر مناسبی که این انگشترها دارند نیرو و فشار اضافی را به انگشت‌ها وارد نمی‌کند. در طرف مقابل در آن حد شل و ناپایدار نیستند که از انگشت‌ها خارج شوند. لذا شما دیگر نباید استرس مفقود شدن زیباترین انگشتر مردانه طلا خود را داشته باشید.

 

انگشتر طلا با نماد خدا

 

قیمت انگشتر طلا مردانه لاکچری

در این فروشگاه آنلاین تمامی محصولات در گروه زیورآلات مردانه و همچنین زنانه در کنار ذکر ویژگی‌ها و مشخصات ساختاری دارای قیمت مشخص هستند. قیمت انگشتر طلا مردانه لاکچری در مدل‌های مختلف در یک رنج بسیار مقرون به صرفه و مناسب قرار دارد. به همین دلیل آقایانی که علاقه خاصی به این زیورآلات دارند نه تنها یک مدل بلکه طرح‌های گوناگون آن را نیز می‌توانند خریداری کنند.

خرید انگشتر طلا مردانه لاکچری از فروشگاه گروه هنری دانژه

این فروشگاه آنلاین با امکانات بسیار گسترده برای مشتریانی که علاقه زیادی به خرید زیورآلات دارند ترتیب داده شده است. شما می‌توانید در یک چارچوب کاملاً امن خرید خود را تکمیل کنید و در کوتاه‌ترین زمان محصول مورد نظر را درب منزل دریافت کنید. گروه هنری دانژه علاوه بر زیورآلات در حوزه ساخت انواع تابلو طلا و دیگر وسایل دکوری نیز فعالیت دارد. شما می‌توانید در بخش محصولات طیف گسترده‌ای از اقلام و کالاهای مختلف را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 8 =