مقالات

دستبند ماه تولد؛ زیبا و مدرن، متریال طلا، قیمت ارزان

دستبند ماه تولد؛ زیبا و مدرن، متریال طلا، قیمت ارزان

دستبند ماه تولد به عنوان یک زیورآلات پرطرفدار همواره مورد توجه آقایان و بانوان شیک پوش و خاص پسند قرار گرفته است. سمبل ماه تولد برای همه ما اهمیت دارد و دوست داریم طرح هایی که برای آن تعریف شده است را بر روی وسایل شخصی خود ببینیم. نه تنها دستبندها بلکه انواع انگشتر طلا، گردنبند طلا، اکسسوری های طلا و دیگر اقلام نیز دارای چنین طرح های زیبایی هستند.

خوشبختانه برای تمام 12 ماه سال این دستبند های طلا طراحی و ساخته شده اند تا هر فرد بتواند بر اساس ماهی که در آن متولد شده است به خرید این محصولات بپردازد. البته در مقاله نماد ماه تولد خصوصیات هر ماه به اختصار آورده شده است. در ادامه مقاله به تفکیک در مورد طرح های گوناگون این زیورآلات اطلاعات کاربردی ارائه میدهیم تا یک خرید موفق و رضایت بخش را تجربه کنید.

دستبند ماه تولد فروردین

در دستبند ماه تولد فروردین از سمبل قوچ استفاده شده است. طراحان و هنرمندان ساخت این دستبندها سعی می‌کنند با ظرافت بالا این سمبل‌ها را طراحی کنند تا کاربران با دیدن زیبایی خیره کننده آن مشتاق استفاده از محصول در یک بازه زمانی بلندمدت باشند. این دستبندها برای هر دو مخاطب خانم‌ها و آقایان تولید شده است. بنابراین شما میتوانید آن را برای استفاده شخصی یا به عنوان یک هدیه برای مناسبتهای مختلف خریداری کنید. از لحاظ نوع متریال این دو با یکدیگر یکسان هستند اما یکسری تمایزهای جزئی بین آنها وجود دارد.

دستبند ماه تولد اردیبهشت

دستبند تولد اردیبهشت دارای سمبل گاو نر است. این طرح بسیار زیبا با ورق طلای 24 عیار طراحی شده است. نمای براق آن بر روی زمینه تیره کاملا مشخص است. سبک مدرن آن به گونه ای است که شما میتوانید برای استفاده روزمره و از همه مهمتر در مجالس رسمی مختلف نیز استفاده کنید. در فرایند ساخت طرح اصلی سعی شده است تا یک ساختار کاملا شیک ایجاد شود. بنابراین میتواند در گروه زیورآلات لوکس یا لاکچری قرار بگیرد. به جهت نوع بند و رنگ تیره ای که دارند با هر مدل لباسی قابل ست شدن هستند.

دستبند ماه تولد خرداد

بر روی دستبند ماه تولد خرداد یک طرح پیکر دوقلو را می‌بینید که دو چهره در کنار یکدیگر و پشت هم قرار گرفتند. در این نوع سمبل اجزای بسیار زیادی قابل رویت هستند. در وهله اول شما می‌توانید نمای نیم رخ کاملا طبیعی صورت را ببینید. این نما به قدری جزئیات بالایی دارد که یکی از چهره‌ها به حالت لبخند و دیگری یک حالت خنثی یا معمولی دارد. از ابزارها و تجهیزات مخصوصی برای ایجاد این طرح‌ها استفاده می‌شود که در نهایت کاربران میتوانند ارتباط عمیقی با زیبایی این دستبندها برقرار کنند.

دستبند ماه تولد تیر

سمبل خرچنگ طرح زیبایی است که بر روی دستبند تولد تیر نقش بسته است. برای ساخت این نوع طرح همانطور که از نمای محصول کاملا مشخص میباشد تمامی انحناها با دقت بالا رعایت شده است. بطوریکه در قسمت پاهای طرح خرچنگ میتوانید یک طراحی بند بند را ببینید که به شکل کاملا طبیعی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. بر روی بدنه طرح یکسری خط و خطوط های مختلف وجود دارد که میتواند جذابیت آن را چندین برابر کند. نه تنها بر روی دستبند ماه تیر بلکه برای تمام نمونه‌ها نیز یک لایه پلیمری شفاف نیز روی طرح اصلی قرار گرفته است تا باعث حفاظت فیزیکی آن شود.

دستبند ماه تولد مرداد

دستبند ماه تولد مرداد نیز دارای سمبل همین ماه یعنی حیوان شیر است. اگر به طرح اصلی دقت داشته باشید یک سر شیر می‌بینید که همراه با یال های آن ساخت شده است. بر روی ورق های طلا 24 عیار رنگ های با نمای روشن و تیره استفاده شده است که همین المان های ریز باعث خارج کردن حالت ساده سمبل و زیباتر کردن آن می‌شود. ابعاد ورق طلا در این نوع دستبند به نسبت بزرگ انتخاب شده است. بطوریکه مساحت زیادی از قاب اصلی را شامل می‌شود.

دستبند ماه تولد شهریور

بر روی دستبند تولد شهریور میتوانید نمای نیم رخ یک بانو همراه با طرح خوشه را ببینید. سمبل ماه تولد معرفی شده نیز دقیقا همین است. بر روی دستبندها همواره سعی می‌شود المان هایی که برای هر ماه تولد تعریف شده اند دقیقا به کار گرفته شوند. ابعاد ورق طلا نسبت به زمینه تیره ای که وجود دارد قدری کمتر است. اما وضوح آن به قدری بالا می‌باشد که شما میتوانید طرح خوشه‌ها را در قسمت پایین و همچنین نمای چهره را در قسمت بالای آن به خوبی ببینید.

دستبند ماه تولد مهر

در دستبند ماه تولد مهر نیز یک طرح و سمبل ترازو وجود دارد. در این طرح نیز جزئیات بسیار بالایی وجود دارد. بطوریکه در بخش مرکزی میتوانید یک ستون با انحنای بسیار زیبا را ببینید که در دو طرف آن کفی های ترازو قرار گرفتند. برای جذابیت و زیبایی بیشتر آن بر روی طرح ورق طلا از نمادهای ستاره و دایره نیز استفاده شده است تا یک ظاهر خلاقانه و ایده آلی را بوجود آورد.

دستبند ماه تولد آبان

یکی دیگر از مدل های دستبند تولد سمبل عقرب یا کژدم است که برای ماه تولد آبان تعریف شده می‌باشد. در این طرح نیز تمامی اجزا از ورق طلا است و با ظاهر و نمای بسیار خیره کننده طراحی شده است. بخش های مختلف این طرح در کنار یکدیگر یک حالت سه بعدی را به وجود آوردند, بطوریکه مخاطبان کوچکترین اجزای این سمبل را میبینند و پی میبرند که چقدر طراحان زمان و انرژی زیادی برای ساخت آن صرف کردند.

دستبند ماه تولد آذر

تیر و کمان سمبلی است که بر روی دستبند ماه تولد آذر وجود دارد. برای ساخت آن از یک کمان و پیکان استفاده شده است که با همپوشانی یکدیگر یک طرح بسیار زیبایی را بوجود اوردند. نکته مهمی که در طراحی سمبل ماه تولد بر روی زیورآلات میتوان ذکر کرد نمای به نسبت طبیعی و به دور از حالت مصنوعی و ساده می‌باشد. ورق های طلا به قدری نمای روشنی دارند که حتی با ابعاد کوچک خود نیز نمایان هستند.

دستبند ماه تولد دی

دستبند تولد دی با داشتن سمبل بز کوهی جزو زیباترین طرح‌ها و مدل‌ها محسوب می‌شود. بر روی این طرح هیچ نمای نیم رخی وجود ندارد بلکه یک شمایل کلی روبرو از این حیوان طراحی شده است. قسمت انحنای شاخ‌ها به شکل کاملا زیبا با ورق طلا ساخته شدند که به جلوه گری جذاب آنها می‌افزاید.

دستبند ماه تولد بهمن

بر روی دستبند ماه تولد بهمن یک دلو یا کوزه آب را می‌بینید که شکل برعکس سیالات آب از آن سرازیر شدند. البته طرح اصلی مرتبط با سمبل ماه تولد بهمن مرد و دلو است. اما به جهت زیباتر کردن آن تنها یک بخش آن به کار گرفته شده است تا باعث زیباتر شدن دستبند شود. در طراحی فرم کوزه نیز میتوانید ظاهر ایده آل کاملا مشابه یک کوزه طبیعی را را ببینید.

دستبند ماه تولد اسفند

ماه اسفند به عنوان اخرین ماه سال با سمبل دو ماهی مشخص شده است. به شکلی که طرحهای ماهی به صورت برعکس نسبت به یکدیگر قرار دارند و سایز آن به شکلی است که بطور کامل بر روی قاب دستبند نقش بسته اند. در قسمت سر ماهی، بال‌ها و دم‌ها نیز سعی شده است با جزئیات بالا انحنای دقیق و بطور کلی نمای اصلی ماهی ساخته شود.

بندهای چرمی و طرح ورق طلای 24 عیار

در فرایند ساخت دستبند ماه تولد بندهای چربی به دو نوع مسطح و گیس بافت می‌باشند. این چرم‌ها از نوع مصنوعی هستند و همین عاملی برای کنترل قیمت دستبند خواهد بود. جنس بسیار مقاوم و مستحکمی دارند. بطوریکه تا یک محدوده خاص می‌توانند در برابر نیروی کشش ساختار خود را حفظ کنند. بند های چرمی اگر به طور صحیح مراقبت شود تا سال‌ها دوام می‌آورند. طرح تمامی سمبل‌ها نیز از ورق طلای 24 عیار می‌باشد.

جنس قالب و قفل بسیار مقاوم

طرح ورق طلا دستبندها بر روی قاب آلیاژی قرار دارد. این نوع قاب کاملا از استیل ضد زنگ است که یک پوشش ضد رطوبتی نیز بر روی آن قرار گرفته است. در کنار این‌ها قفل های دستبندها نیز بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و ایمنی بالایی دارند. زمانیکه کاملا بسته می‌شوند با یک تکنیک و ترفند خاص قابل باز شدن می‌باشند. پس نباید نگران مفقود شدن دستبندها باشید.

رنگ بندی های مختلف دستبند

برخی از مدلهای دستبند ماه تولد در دو رنگ مشکی و قهوه ای ساخته شدند. این رنگ بندی های گوناگون منجر خواهد شد تا کاربران بر اساس سلیقه ای که دارند به انتخاب محصول بپردازند. رنگ هایی که برای هر چرم میبینید ثبات بالایی دارند و در اثر تماس با عوامل محیطی مانند رطوبت، گرد و غبار و حتی نور خورشید نیز میتوانند تا یک حدی مقاوم باشند.

ضد حساسیت بودن دستبندهای طلا

مهمترین دغدغه ای که کاربران در استفاده از این نوع زیورآلات دارند ضد حساسیت بودن آن‌ها است. هم در قسمت چرم یا بند دستبند همچنین در بخش قاب فلزی هیچ مشکلی از لحاظ حساسیت برای پوست افراد به وجود نمی آید. در زمانی که دچار تعریق می‌شوید نیز هیچ مشکل ناراحت کننده ای ایجاد نخواهد شد. این کاربری ایده آل باعث می‌شود تا افراد در طی روز به طور پیوسته و مداوم از این دستبندها استفاده کنند.

فروش آنلاین انواع زیورآلات مردانه و زنانه در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه محصولات مختلفی از جمله زیورآلات مردانه، زیورآلات زنانه، انواع تابلوی طلا، اکسسوری طلا و همچنین اقلام دکوری طلا را که همگی با ورق طلای 24 عیار ساخته شده اند به فروش می‌رساند. در این بستر آنلاین می‌توانید یک تجربه خرید بسیار سهل و آسان و کاملا ایمنی را داشته باشید. از طرفی اگر سوالی برای شما بوجود آمد می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بیشتر شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 12 =