مقالات

نماد ماه اسفند در صورت فلکی و ویژگی های متولدین این ماه

نماد ماه اسفند در صورت فلکی و ویژگی های متولدین این ماه

نماد ماه اسفند اخرین صورت فلکی است که از طریق چینش ستارگان یک سمبل بسیار زیبایی را بوجود آورده اند. اصولا یک نماد خاص برای هر ماه سال تعریف می‌شود که تفاسیر و معانی گوناگونی را دارد. در گذشته های بسیار دور سعی میکردند با مطالعه اجرام آسمانی، ستارگان و تغییراتی که در آن وجود دارد به یکسری رمز و رازهای چرخه زندگی دست پیدا کنند.

در مواردی دیده شده است که از طریق طالع بینی یا همان مطالعه حرکات ستارگان، سیارات، ماه و خورشید توانستند به پیشگویی بپردازند. البته صحت این موضوع از لحاظ علمی همچنان در هاله ای از ابهام وجود دارد. بطوریکه نمی توان کاملا آن را رد کرد.

اما بنا به تجربه، برخی از دانشمندان و ستاره شناسان بر این باور هستند که آسمان و تمام عناصری که در آن وجود دارند در صورت بررسی و ارزیابی دقیق اطلاعات بسیار مهم و کاملی را از سرنوشت زمین و موجودات آن در اختیار ما قرار میدهند. به همین دلیل است که برای هر نماد ماه تولد در هر ماه سال مجموعه ای از داده‌ها و اطلاعات ارزشمند را تعریف کردند که با مطالعه آنها متوجه خواهیم شد که بخش اعظمی از آن‌ها واقعیت دارد.

نماد ماه اسفند چیست؟

نماد ماه اسفند ماهی است. اما ظاهر آن قدری متفاوت می‌باشد. به این صورت که دو ماهی بصورت چرخشی و مخالف هم قرار دارند. تفاسیری همچون پایان هر آغاز هستند و مجددا از آغاز به پایان حرکت میکنند را میتوان به آنها نسبت داد. این سمبل نشان می‌دهد که چرخه زندگی پایان پذیر نیست. البته این نماد نمی خواهد به طور کامل بیان کند که یک چرخه تکراری وجود دارد. بلکه نشاندهنده تکرار اتفاقات جدید می‌باشد.

ماهی‌ها موجودات بسیار زیبایی هستند که درون حیات بخش ترین عنصر یعنی آب زندگی میکنند. اگر از این مایع حیات خارج شوند دیگر نمی توانند آن زندگی زیبایی که برای خود ترسیم کرده اند را دنبال کنند. می‌توانیم به این نتیجه برسیم که اسفند ماهی‌ها یک هاله و پوشش را برای زندگی خود دارند و میخواهند برای بقا و ادامه مسیر خود همچنان در آن بمانند. بهتر است آنها را بدون آنکه از این هاله زیبا خارج کنیم اجازه دهیم به اهدافی که بدنبال آن هستند دست یابند.

دقیقا مانند ماهی‌ها که همچنان میخواهند درون یک پوششی که به عنوان آب تعریف شده اند زندگی کنند. همانطور که میبینید از یک نماد ماه تولد می‌توان بسیاری از اطلاعات شخصیتی را از لحاظ روانشناختی برای متولدین این ماه مطرح کرد.

 مهمترین ویژگی های شخصیتی متولدین ماه اسفند

مهمترین ویژگی های شخصیتی متولدین ماه اسفند

یکی از ویژگی های مهمی که میتوان به اکثر متولدین ماه اسفند یا نماد ماه اسفند نسبت داد قدرت تشخیص آنها در جذب انعکاس های محیط است. به این صورت هر اتفاق یا رویداد کوچکی که در اطراف آنها اتفاق می‌افتد انعکاس آنها همانند یک موج دارای انرژی خواهد بود و به آنها برخورد میکند و آنها نیز به واسطه گرایی قوی آن را احساس خواهند کرد.

به دلیل ویژگی هایی که اسفند ماهی‌ها دارند به خوبی میتوانند این انعکاس‌ها را جذب کنند و براساس آن به مدیریت و تصمیم گیری امور خود بپردازند. حواشی برای آن‌ها اهمیت دارد و میتواند باعث تغییر رفتار آنها شود. مانند ماهی‌ها که کوچکترین لرزش و تنشی را در داخل آب متوجه می‌شوند و براساس آن مسیر حرکت خود را تغییر میدهند.

ویژگی دیگر نماد ماه اسفند یا همان دو ماهی این است که به خوبی می‌توانند خود را با شرایطی که در آن هستند وفق دهند و سازگاری پیدا کنند. همانند ماهی هایی که خود را با شن های کف دریا استتار می‌کنند و از این طریق میتوانند بسیاری از خطرها و ریسک های محیطی را از خود دور کنند.

بنابراین نمیتوان همه اسفندماهی‌ها را خطر گریز دانست. چراکه حتی میتوانند با حضور در یک محیط پرتنش به واسطه مهارت بالایی که دارند همه صدمات و آسیب های احتمالی که متوجه آنها خواهد شد را دفع کنند.

سرعت حرکت آرام و ملایمی دارند اما اگر مجبور شوند میتوانند با سرعت بسیار بالایی حرکت کنند و اصطلاحا ناپدید شوند. همه اینها بستگی به المان های پیرامون آن‌ها دارد که باعث می‌شود نوع حرکت خود را به سمت جلو یا در مسیر زندگی تنظیم کنند.

 

همراه داشتن زیورآلات دارای سمبل ماه اسفند چه فوایدی دارد؟

همراه داشتن زیورآلات دارای سمبل ماه اسفند چه فوایدی دارد؟

با توجه به آنکه زیورآلات متعددی برای سمبل‌ها و نمادهای ماه تولد طراحی و ساخته شده اند. هر فردی می‌تواند بنا به اعتقادی که دارد متناسب با ماه تولد خود یکی از این محصولات را خریداری کند. در مورد نماد ماه اسفند یا همان دو ماهی نیز محصولات به قدری زیبا و جذاب هستند که هر بیننده با نگاه کردن به آنها ترغیب به استفاده خواهد شد.

فواید بسیار زیادی را میتوان برای همراه داشتن ست زیورآلات اسفند ذکر کرد. اگرچه بیشتر مزیت های آن بعد روحی دارد و افراد از درون شاد و مسرور می‌شوند اما به واسطه استفاده از برخی عناصر زینتی مهم مانند عنصر طلا، سنگ های زینتی و دیگر متریال های با ارزش تاثیر آن‌ها چندین برابر خواهد شد.

از همه مهمتر آنکه سنگ های زینتی که بر روی این زیورآلات قرار دارند یک اثر مثبتی را در روند زندگی ما دارند. اگر شما به گوشواره طلا اسفند نگاه کنید می‌بینید که از یک سنگ جید صورتی و طرح ورق طلا و قاب فلزی آلیاژی تشکیل شده اند. با توجه به مطالعات انجام شده این سنگ جذب کننده انرژی های مثبت است. از طرفی اتفاقات پیش رو را به گونه ای رقم می‌زند که تمام موانع در مسیر زندگی برداشته می‌شوند و شما راحت تر به اهداف خود میرسید.

پیشنهاد می‌شود برای فرزندان خود حتما از این زیورآلات که در نمونه های گردنبند طلا اسفند، دستبند طلا اسفند، انگشتر طلا اسفند و دیگر اقلام هستند استفاده کنید. با توجه به طرح های گوناگون زیورآلات نماد ماه تولد اسفند برای تمام سنین قابل استفاده می‌باشند.

گروه هنری دانژه بهترین مرکز طراحی، تولید، فروش زیورآلات مردانه و زنانه

گروه هنری دانژه بهترین مرکز طراحی، تولید، فروش زیورآلات مردانه و زنانه

به کاربرانی که میخواهند زیورآلات طلای مدرن و امروزی داشته باشند و دغدغه هزینه را دارند باید بگوییم که انتخاب گروه هنری دانژه یک فرصت استثنایی خواهد بود. چرا که این مجموعه توانسته است با ایده پردازی و ترفندهای مبتکرانه از عناصر طلای 24 عیار بگونه ای برای ساخت زیورآلات مختلف استفاده کند که قیمت تمام شده آن افزایش پیدا نکند. شما در همین وبسایت میتوانید برای هر ماه تولد یک زیورآلات مخصوص به خود را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =