مقالات

هدیه اداری مردانه چی بخریم؟ + نکات خرید و چند محصول مناسب

هدیه اداری مردانه چی بخریم؟ + نکات خرید و چند محصول مناسب

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید هدیه اداری به آن توجه کنید، جنسیت است. در اینکه یک هدیه اداری مناسب می‌تواند تاثیر زیادی روی راندمان کار خانم‌ها و آقایان در شرکت داشته باشد، شکی نیست؛ اما لزوما هر هدیه‌ای نمی‌تواند تاثیر مثبتی روی مخاطبان شما به همراه داشته باشد. هدیه اداری مردانه، یک هدیه خاص و منحصر به فرد است که مناسب آقایان در رده‌های سنی مختلف است. به دلیل اینکه کاربردی بودن هدیه سازمانی بسیار مهم است، پس باید حتما به خرید هدیه اداری و شرکتی مردانه برای کارمندان مرد توجه داشته باشید.

چرا باید هدیه اداری مردانه بخریم؟

اگرچه برخی از هدایای اداری مانند سررسید، خودکار و … می‌توانند برای خانم‌ها و آقایان استفاده شوند، اما تجربه ثابت کرده که آقایان علاقه بیشتری به هدایایی دارند که دقیقا متناسب با نیاز آن‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. برای اینکه نتیجه هدیه اداری را روی کارمندان آقا ببینید و راندمان کار آن‌ها را با این روش تشویق افزایش دهید، پیشنهاد ما خرید هدیه مردانه اداری است. در این صورت دیگر مطمئن هستید که هدیه توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هدیه اداری مردانه چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدیه مردانه اداری زمانی می‌تواند تاثیر مثبتی روی آقایان در حال کار و تلاش در اداره داشته باشد که دارای ویژگی‌های خوب باشد. انتخاب یک هدیه مناسب اداری برای آقایان با در نظر گرفتن ویژگی‌های زیر می‌تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد.

  • مناسب آقایان: یک هدیه اداری مردانه باید مناسب آقایان و کاربردی برای آن‌ها باشد. زمانی که به تعیین جنسیت برای هدیه اداری فکر می‌کنید، حتما باید به کاربردی بودن آن نیز توجه داشته باشید. چرا که در بسیاری از مواقع، هدایای غیر کاربردی دور انداخته می‌شوند و مورد استفاده آقایان قرار نمی‌گیرند.
  • طراحی زیبا و حرفه‌ای: یک هدیه شیک اداری مردانه باید طراحی زیبایی داشته باشد. شاید تصور شود که بانوان بیشتر به طراحی هدیه اهمیت می‌دهند، اما واقعیت این است که آقایان نیز علاقه زیادی به ظاهر هدیه دارند. به خصوص اگر هدایای دکوری را به عنوان هدیه مردانه اداری برای آن‌ها انتخاب نمایید.
  • به کار رفتن لوگوی برند: یک هدیه اداری مردانه شیک باید دارای لوگو نیز باشد. اینکه نام برند و لوگو روی هدیه قرار بگیرد، اصالت آن هدیه را بهتر نشان می‌دهد. از طرفی هر زمانی که خود کارمند اداره و اطرافیان او این هدیه را مشاهده کنند، متوجه می‌شوند که هدیه از سوی شرکت بوده و قدردان آن خواهند بود. بنابراین، هدیه اداری باید به گونه‌ای باشد که امکان درج لوگو روی آن وجود داشته باشد.
  • قیمت مقرون به صرفه: علاوه بر تمامی ویژگی‌های ذکر شده، یک هدیه اداری مردانه مناسب باید قیمت مقرون به صرفه‌ای نیز داشته باشد. به دلیل اینکه شما نیاز به خرید هدیه برای هر یک از کارمندان خودتان در اداره دارید، پس بسیار مهم است که قیمت این هدایا مقرون به صرفه باشد. در غیر این صورت ممکن است متحمل هزینه‌های گزاف شوید که شاید پرداخت آن‌ها چندان ضرورتی نداشته باشد.

زیورآلات سفارشی و طراحی مدل های خاص بج سینه

چند محصول مناسب برای هدیه به آقایان در اداره

حال که با ویژگی‌های بهترین هدیه مردانه اداری آشنا شدید، نوبت به معرفی چند محصول مناسب برای هدیه به آقایان می‌رسد. هدایایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم، همگی از جنس ورق طلای 24 عیار هستند و می‌توانند ماندگار باشند. برای همه این محصولات نیز امکان درج لوگو و نام برند وجود دارد. این هدایا با بسته بندی شیک به شما عرضه می‌شوند تا دیگر دغدغه هدیه دادن آن‌ها را به مخاطبان خودتان نداشته باشید. در ادامه شما را با چند محصول خاص برای هدیه به آقایان در اداره آشنا می‌کنیم.

بج سینه

یکی از بهترین هدایایی که می‌توانیم برای هدیه اداری مردانه پیشنهاد کنیم، بج سینه است. این بج‌ها روی کت نصب می‌شوند و ظاهر زیبایی را به آن خواهند داد. استفاده از بج سینه روی کت برای کارمندان یک پوشش رسمی و یکسانی را ایجاد می‌کند. اگر نیاز به خرید یک هدیه سازمانی دارید که همه کارمندان در محیط اداره از آن استفاده کنند، بج سینه یک انتخاب عالی برای شما است. این بج‌ها در طرح‌ها و نمادهای مختلف موجود هستند و شما می‌توانید آن‌ها را با لوگوی برند خودتان نیز سفارش دهید.

دکمه سردست

دکمه سردست یک هدیه مردانه است که روی پیراهن آقایان بسته می‌شود. این دکمه ظاهر بسیار زیبایی به پیراهن آقایان می‌دهد. اگر می‌خواهید در فضای اداره همه کارمندان خوش پوش و منظم به نظر برسند، حتما از دکمه سردست برای آن‌ها استفاده کنید. دکمه‌های سردست جذاب می‌توانند برای آقایان انتخاب خوبی باشند، اما طبیعتا انتخاب آن‌ها باید با توجه به سلیقه هر یک از کارمندان انجام شود. بهترین پیشنهاد ما خرید دکمه‌های سردست با نمادهای ساده و محبوب است. می‌توانید این دکمه‌ها را با طرح اختصاصی برند خودتان نیز سفارش دهید.

جاسوئیچی طلا

یکی دیگر از هدایایی که می‌توانید به عنوان هدیه اداری مردانه انتخاب کنید، جاسوئیچی طلا است. جاسوئیچی طلا در گروه انواع اکسسوری قرار می‌گیرد که هم برای آقایان مناسب است، هم می‌تواند بسیار کاربردی باشد. البته منظور ما جاسوئیچی‌های معمول موجود در بازار نیست که احتمالا مدل‌های متنوع آن را در بازار مشاهده کرده‌اید. بلکه منظور ما جاسوئیچی‌های ورق طلا و چرم است که هم ارزش بالایی دارند، هم بسیار ماندگار و با دوام هستند. می‌توانید جاسوئیچی‌های طلا را با طرح‌های آماده از طریق سایت دانژه سفارش دهید. در صورت نیاز نیز امکان سفارش آن‌ها با نماد اختصاصی برند شما وجود دارد.

دکمه سردست شهریور؛ انتخابی عالی برای آقایان خوش سلیقه

گروه هنری دانژه و خرید انواع هدیه اداری برای آقایان

گروه هنری دانژه ارائه کننده انواع هدیه اداری مردانه با ظاهر بی نظیر، کیفیت بالا و اصالت است. تمامی محصولات موجود در سایت دانژه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و می‌توانند جایگزین خوبی برای هدایای روتین سازمانی باشند. برای خرید هدیه سازمانی از طریق سایت دانژه، می‌توانید محصولات موجود در این سایت را بررسی کنید. در صورت نیاز می‌توانید هدایای جدید را با توجه به سلیقه و طرح مورد نظر خود به تیم دانژه سفارش دهید تا یک هدیه اختصاصی و منحصر به فرد را به عنوان هدیه اداری برای آقایان طراحی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *