مقالات

برای خرید هدیه روز مهندس از ایده های جذاب و کاربردی استفاده کنید

برای خرید هدیه روز مهندس از ایده های جذاب و کاربردی استفاده کنید

در تقویم کشور ما روز 5 اسفند به عنوان بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس نامگذاری شده است. در این روز برای مهندسان رشته های مختلف، جشنواره های متعددی برگزار شده تا از دانشجویان یا فارغ التحصیلان این رشته قدردانی به عمل آید. در صورتی که شما هم بین خانواده یا دوستان خود مهندس یا دانشجوی مهندسی دارید، می توانید در این روز با هدیه روز مهندس او را به گونه ای خاص سوپرایز کنید. با ما همراه باشید تا با انواع ایده های جذاب برای خرید کادو مهندس آشنا شوید.

خرید هدیه روز مهندس

مناسبت های ویژه فرصتی برای ابراز علاقه قلبی، قدردانی و نزدیک شدن افراد به یکدیگر خواهند بود. شما می توانید در این روز علاوه بر یک پیام محبت آمیز، از هدیه ای ماندگار و جذاب برای ابراز محبت خود به یک مهندس استفاده نمایید. به طور کلی یک مهندس، در مناسبت های دیگر مانند روز پدر، مادر، روز تولد و … از سمت خانواده و دوستان خود سوپرایز خواهد شد؛ اما هدیه روز مهندس از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده و او را به شکل خاصی خوشحال خواهد کرد.

از این رو بهتر است کادویی که برای این مناسبت تهیه می کنید، تناسب قابل توجهی با این روز و شخصیت فرد داشته باشد؛ در این صورت هدیه شما برای او همیشه به یاد ماندنی و جذاب خواهد بود. هدیه مناسب روز مهندس برای دانشجویان این رشته، بسیار پر اهمیت و خاص می باشد؛ زیرا آنها در حین تلاش برای دریافت این مدرک بوده و این هدیه شوقی توام با امید برای ادامه پر قدرت تر به همراه خواهد داشت.

هدیه روز مهندس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

برخی افراد با خرید یک هدیه رسمی، به نوعی رفع مسئولیت کرده و سلیقه ای برای هدیه روز مهندس به کار نمی برند. در حالی که تفاوت هدیه ای که از روی علاقه قلبی و رفع مسئولیت خریداری شده، به وضوح مشخص خواهد بود. بنابراین بهتر است با توجه به نکاتی جزئی و با اهمیت در حین خرید، این هدیه را برای فرد مقابل دلنشین و ارزشمند نمایید. برخی نکات لازم برای خرید کادو روز مهندس به صورت زیر می باشند:

  • بهتر است هدیه با توجه به جنسیت و ویژگی های شخصیتی فرد انتخاب شود
  • هدیه باید از ارزشمندی بالایی برخوردار باشد؛ ارزشمندی به معنی ارزش مالی نبوده و تنها کافیست از وسایلی خاص و به یادماندنی استفاده نمایید.
  • در صورت شناخت فرد مورد نظر، می توانید وسایل مورد نیاز او در این رشته را تهیه نمایید.
  • هدیه را بدون چشم داشت برای حل مشکلات خود تهیه کنید.
  • وسایل کاربردی و ماندگار، دو دسته از بهترین هدایا برای انواع مشاغل مخصوصا مهندسین خواهند بود.
  • به جای خرید باکس گل، از وسایل ضروری استفاده نمایید؛ زیرا در این روز مهندسان باکس گل های متعددی دریافت خواهند کرد.

6 پیشنهاد عالی هدیه ماه تولد فروردین برای خانم‌ها و آقایان

ایده های جذاب و کاربردی برای هدیه مناسب روز مهندس

گزینه های زیادی به عنوان بهترین هدیه برای روز مهندس وجود دارند که در ادامه با برخی از کاربردی ترین آنها آشنا خواهید شد.

  • لوازم جانبی

یک مهندس برای انجام پروژه های مختلف، به دنیای فناوری و اطلاعات نیازمند خواهد بود. لوازم جانبی طیف گسترده ای داشته و از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند. در صورتی که قصد دارید هدیه ای استاندارد با قیمت مناسب تهیه کنید، می توانید از لوازم جانبی کاربردی مانند هارد دیسک برای نگهداری اطلاعات، ماشین حساب مهندسی، پاور بانک، کیف لپ تاپ، مودم همراه و انواع هولدر استفاده نمایید. همچنین لوازمی مانند هدفون و هندزفری، لوازم جانبی تلفن همراه و اسپیکر می توانند برای افراد نزدیکتر گزینه مناسبی باشند.

  • ست روان نویس

برای یک مهندس، انتخاب وسایل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و لوازم شیک، تصویری خاص از آنها در ذهن شرکا خواهد ساخت. از این رو لوازمی مانند ست روان نویس، خودکار طلا و …، می توانند انتخابی هوشمندانه و جذاب برای یک مهندس به شمار آیند.

  • لوازم شخصی

در صورت آشنایی و نزدیکی با مهندس، می توانید از اکسسوری های شخصی استفاده نمایید. لوازمی مانند دکمه سر دست و ست چرم می توانند بهترین هدیه روز مهندس برای مرد به شمار آیند. همچنین وسایلی مانند بج سینه، عطر و ادکلن، ساعت و لباس های رسمی از گزینه های مورد پسند آقایان و خانم ها خواهند بود.

  • لوازم دیجیتالی

امروزه تمام کارها به وسیله نرم افزار انجام شده و محصولات دیجیتال، انتخاب بسیار جذاب و کاربردی برای هدیه روز مهندس خواهند بود. در صورتی که علاقه مند به خرید هدیه ای کاربردی و گران قیمت هستید، می توانید از ساعت هوشمند، پرینتر، قلم نوری، تبلت، لپ تاپ، تلفن همراه و وسایلی مشابه برای هدیه به مهندسین استفاده نمایید.

  • نرم افزارهای آموزشی تخصصی

مهمترین عامل پیشرفت یک مهندس، استفاده از نرم افزارهای تخصصی مرتبط با رشته خود خواهد بود. خرید این هدیه یا دوره های آشنایی با انواع نرم افزار، می تواند تاثیر مثبتی در رشد و موفقیت یک مهندس ایفا نماید.

  • اکسسوری برای محل کار

یکی از بهترین گزینه ها برای کادو روز مهندس، خرید اکسسوری هایی برای تزیین دفتر کار خواهد بود. ساعت دیواری، ست تقویم و جا لیوانی، لوازم دکوری، چراغ مطالعه و وسایل رومیزی از وسایل پرکاربرد و مورد نیاز هر دفتر کار خواهد بود. علاوه بر این، تابلوهای دکوراتیو و هنری دانژه جلوه زیبایی به محیط کار داده و یادگاری بسیار جذابی برای یک مهندس خواهند بود.

از موارد دیگر برای هدیه به یک مهندس، می توان به استند رومیزی، ست ماگ و فرنچ پرس، وسایل مرتبط با رشته مهندسی فرد، انواع ماکت و میز و صندلی ارگونومی (برای راحتی و جلوگیری از آسیب دیدن عضلات فرد در اثر نشستن طولانی مدت) اشاره کرد.

هدیه سازمانی لوکس با ساختار بسیار زیبا و از جنس ورق طلا

خرید هدیه برای روز مهندس از دانژه

گروه هنری دانژه انواع محصولات هنری و صنایع دستی را با ورق طلا 24 عیار تولید کرده و با ضمانت کیفیت به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید برای هدیه سازمانی ، هدیه روز مهندس، از تابلوهای هنری، خودکار با روکش ورق طلا، اکسسوری های زنانه و مردانه یا زیورآلات  این مجموعه استفاده نمایید. محصولات دانژه همگی از بهترین متریال تولید شده و علاوه بر شناسنامه اصالت، از گارانتی طولانی مدت برخوردارند. لوازمی با روکش ورق طلا، علاوه بر ارزشمندی از جذابیت و نمای خاصی برخوردار بوده و نشان دهنده میزان اهمیت فرد برای شما خواهد بود.

سخن آخر

بهترین هدیه برای یک مهندس هدیه ای است که علاوه بر جذابیت ظاهری و ارزشمندی، قابلیت کاربردی داشته باشد. بنابراین بهتر است از خرید هدایای تکراری خودداری کرده و لوازمی جذاب و ماندگار برای این روز تهیه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *