مقالات

بهترین کادو روز مادر (5 پیشنهاد عالی هدیه روز مادر)

بهترین کادو روز مادر (5 پیشنهاد عالی هدیه روز مادر)

با نزدیک شدن به روز مادر، بسیاری از فرزندان دغدغه این را دارند که چه کادویی را برای روز مادر انتخاب کنند. اگرچه اکثر مادران ایرانی، انتظاری از فرزندان خودشان ندارند؛ اما روز مادر فرصتی برای قدردانی از زحمات مادران است. اگر قصد انتخاب کادو روز مادر را دارید، باید بدانید که چقدر بودجه دارید و مطابق با آن، بهترین هدیه مخصوص روز مادر را انتخاب کنید. در ادامه این مقاله قصد داریم چند محصول خاص را به شما معرفی کنیم که می‌توانند بهترین کادو برای روز مادر محسوب شوند.

بهترین هدیه روز مادر چیست؟

حتی اگر شما یک شاخه گل نیز برای مادر خودتان بخرید، او را خوشحال خواهید کرد. پس نیازی نیست که خیلی به خودتان سخت بگیرید و به سراغ هدایای لوکس و گران قیمت باشید. البته تنوع کادو ارزان روز مادر هم زیاد است و شما این فرصت را دارید که مطابق با سلیقه خود، یکی از این هدایا را انتخاب کنید.

احتمالا شما هم تا به حال به فکر خرید زیورآلات طلا برای مادر خودتان بوده‌اید. اما هم شما می‌دانید و هم ما که قیمت خرید زیورآلات طلا پایین نیستند و هر کسی از پس پرداخت آن‌ها بر نمی‌آید. با این حال با وجود محصولات ساخته شده با ورق طلای 24 عیار، می‌توانید بهترین کادو برای روز مادر را با قیمت مناسب نیز تهیه کنید. پس با ما همراه باشید تا به شما چند پیشنهاد عالی ساخته شده با ورق طلا برای هدیه روز مادر را بدهیم.

1.تابلو ورق طلا

1.تابلو ورق طلا

اگر از آن دسته از مادرانی دارید که علاقه زیادی به گرفتن انگشتر، گوشواره و دستبند طلا به عنوان هدیه ندارند؛ بهتر است که هزینه خودتان را صرف خرید محصولات مورد علاقه آن‌ها کنید. تابلوهای ورق طلا با تنوع بالایی که دارند، می‌توانند برای هر خانم خوش سلیقه‌ای انتخاب شوند. این تابلوها هم در اتاق، هم در سالن پذیرایی و هم در محل کار قابل استفاده‌اند.

تابلو شعر یکی از پرطرفدارترین تابلوهای موجود در فروشگاه دانژه است که می‌توانید برای هدیه روز مادر نیز آن را تهیه کنید. تابلو ببین تمام من شدی و تابلو‌ای همه آرزوی من دو نمونه از تابلوهای پرطرفدار دانژه برای کادو روز زن و مادر محسوب می‌شوند. علاوه بر این تابلوها، می‌توانید تابلوهای طرح دار را نیز انتخاب کنید که هر کدام معنا و مفهوم خاص خودشان را دارند.

2.انگشتر ورق طلا

انگشتر از جمله اکسسوری‌های کاربردی برای بانوان است. همیشه قرار نیست مادران شما از انگشترهای قدیمی یا حلقه استفاده کنند. گاهی هم استفاده از انگشترهای ساخته شده با ورق طلا زیبایی استایل خانم‌ها را چندین برابر می‌کند. انگشترهایی که بر پایه مواد رزینی هستند و طرح‌های طلایی نیز در آن‌ها به کار رفته است.

در هنگام انتخاب انگشتر ورق طلا حتما به طرح انگشتر توجه داشته باشید. انگشتر بسم الله، یکی از انگشترهای پرطرفدار برای کادو روز مادر است که هم می‌تواند برای مادربزرگ‌ها خریداری شود، هم برای مادران. این انگشترها ظاهر اسپرت دارند؛ ولی به دلیل داشتن طرح‌های جذاب می‌توانند انتخاب خوبی برای هدیه روز زن و مادر محسوب شوند.

3.گوشواره ورق طلا

گوشواره یکی از اکسسوری‌های محبوب برای مادران است. شاید برخی از مادران علاقه‌ای به استفاده از دستبند یا انگشتر نداشته باشند، اما گوشواره جزء اکسسوری‌های تقریبا ضروری برای هر بانویی محسوب می‌شود. پس بد نیست که از این فرصت برای خرید کادو روز مادر استفاده کنید و یک گوشواره ورق طلای منحصر به فرد را سفارش دهید.

گوشواره‌های ورق طلا دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به گوشواره‌های معمولی موجود در بازار هستند. این گوشواره‌ها را می‌توانید در طرح‌ها و مدل‌های مختلف سفارش دهید. اما چون قرار است برای مادر خودتان هدیه بدهید، باید به سراغ گوشواره‌هایی بروید که دارای طرح‌های رسمی‌تر هستند. گوشواره آفاق و گوشواره آمیدا، دو گوشواره عالی برای هدیه روز زن و مادر محسوب می‌شوند.

4.دستبند ورق طلا

4.دستبند ورق طلا

دستبند ورق طلا یکی از بهترین دستبندهایی است که می‌توانید از آن به عنوان بهترین کادو روز مادر استفاده کنید. این دستبندها دارای تنوع زیادی هستند و می‌توانید آن‌ها را با نماد ماه تولد نیز سفارش دهید. ولی اگر ترجیح می‌دهید که یک دستبند خاص برای مادران خود تهیه کنید، می‌توانید از دستبندهای طرح‌های سنگین‌تر و رسمی‌تر استفاده نمایید.

دستبند ورق طلا آفاق یکی از بهترین کادوها برای روز مادر است که هم زیبایی فوق العاده‌ای دارد، هم می‌تواند برای هر سنی انتخاب شود. می‌توانید گوشواره آفاق را نیز با این دستبند برای مادر خودتان ست کنید و یک نیم ست جذاب به عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید.

5.زیورآلات سفارشی

اگر از میان محصولات معرفی شده به عنوان کادو روز زن نتوانستید محصول مناسبی را انتخاب کنید، می‌توانید از زیورآلات سفارشی استفاده نمایید. این زیورآلات با زیبایی فوق العاده‌ای که دارند می‌توانند مخصوص مادران شما طراحی شوند. می‌توانید نام آن‌ها را در طراحی بگنجانید. یا اینکه یک انگشتر یا گوشواره مخصوص مادر سفارش دهید.

زیورآلات سفارشی که با ورق طلای 24 عیار ساخته می‌شوند، بهترین انتخاب برای خانم‌های خوش سلیقه هستند. پس اگر بودجه زیادی برای خرید انگشتر طلا یا پلاک مخصوص مادران خودتان را ندارید، کافیست که سفارش خودتان را برای زیورآلات سفارشی روز مادر در سایت دانژه ثبت کنید.

هدیه خاص برای مادر را از گروه هنری دانژه بخواهید

هدیه خاص برای مادر را از گروه هنری دانژه بخواهید

به هر حال هر فردی هر سال برای مادر خود یک هدیه روز مادر تهیه کرده‌اید. بنابراین شاید پیدا کردن یک هدیه جدید و مدرن برای مادرتان کار ساده‌ای نباشد. در این مقاله شما را با چند نمونه از بهترین کادوهای روز مادر آشنا کردیم. اگر قصد خرید هدیه برای روز مادر را دارید، می‌توانید از محصولات موجود در سایت دانژه دیدن کنید و محصول مد نظر خودتان را سفارش دهید.

گروه هنری دانژه امکان سفارش اکسسوری‌ها و زیورآلات اختصاصی را نیز برای شما فراهم کرده است. بنابراین می‌توانید با خیالی آسوده هر مدل زیورآلات، تابلو با متن دلخواه و اکسسوری که می‌خواهید را به گروه هنری دانژه سفارش دهید تا این گروه با خلاقیت خود آن‌ها را برای شما طراحی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *