مقالات

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان (مردادی‌ها)

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان (مردادی‌ها)

یکی از چالش برانگیزترین اقدامات، خرید کادو برای روز تولد است. همه ما می‌خواهیم خاص‌ترین، شیک‌ترین و به نوعی زیباترین محصول را به عنوان هدیه خریداری کنیم. خصوصاً برای افرادی که در ماه مرداد متولد شدند. انتخاب بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان چندان پیچیده نیست. تنها کافی است پیش از خرید یک تحقیق ساده انجام دهید تا در نهایت همان چیزی را تهیه کنید که باعث خوشحالی طرف مقابل می‌شود.

در این مقاله قصد داریم چند کادو استثنایی معرفی کنیم. قطعاً آشنایی با این محصولات رغبت شما را برای خرید افزایش می‌دهد و بی‌درنگ یکی از آنها را انتخاب خواهید کرد. پس تا پایان، این مقاله را از دست ندهید.

تابلو نماد مرداد

همانطور که می‌دانید سمبل ماه تولد مرداد شیر است. بسیاری از افرادی که تعصب خاصی به این نماد زیبا دارند سعی می‌کنند آن را در قالب یک تابلو در داخل اتاق یا محل کار قرار دهند. بنابراین به عنوان یک انتخاب هوشمندانه شما می‌توانید یک تابلو نماد مرداد را برای روز تولد همسر، دوست یا فرزند خود خریداری کنید. این تابلوها معمولاً در سایز 24*24 طراحی می‌شوند و دارای یک قاب پی وی سی بسیار محکم و با کیفیت هستند. در کنار این‌ها طرح اصلی که همان حیوان شیر است با استفاده از ورق طلا طراحی شده است.

ظرافت ساختاری بالا در نصب ورق‌های طلا بر روی قاب اصلی تابلو کاملاً مشخص است. رنگ قاب آنها نیز بصورت مشکی و قهوه‌ای می‌باشد و ورق‌های طلا به جهت رنگ روشن خود جلوه‌گری بیشتری بر روی بسترهای رنگ تیره خواهند داشت. لذا در زمان نصب روی دیوار در هر موقعیتی جلب توجه خواهند کرد.

 

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان (مردادی‌ها)

 

گردنبند مردانه مرداد

این محصول منحصر به فرد در دسته زیورآلات مردانه قرار دارد. در حال حاضر گردنبند مردانه مرداد آمار فروش بسیار بالایی دارد و به جهت ویژگی‌های ساختاری محصول جزو محبوب‌ترین زیورآلاتی است که آقایان علاقه خاصی به آن دارند. انتخاب این کالا برای هدیه ماه تولد کاملاً هوشمندانه است. زیرا گردنبندها از هر لحاظ این قابلیت را دارند که نوع تیپ، شخصیت و به طور کلی مدل لباس فرد را ارتقا دهند. از خصوصیات این محصول می‌توان به استفاده از متریال استیل همراه با قاب فلزی و طرح ورق طلا است.

ترکیب این متریال کاملاً هماهنگ با یکدیگر می‌باشد. در زمان استفاده از گردنبند مردانه مرداد هیچگونه حساسیتی ایجاد نخواهد شد و شما به راحتی می‌توانید در طول روز آن را همراه خود داشته باشید. البته این محصول بهتر است به صورت سفارشی طراحی و ساخته شود تا دقیقاً طرحی که شما می‌خواهید روی قاب اصلی پیاده سازی می‌شود.

دستبند مردانه مرداد

این محصول جزو خاص‌ترین زیورآلاتی است که آقایان همواره به دنبال آن هستند. تفاوتی ندارد که آن را از یک فروشگاه زیورآلات خرید کنند یا اینکه به عنوان هدیه ماه تولد از فردی که به آن علاقمند هستند دریافت کنند. در همه موارد یک احساس لذت خاصی در زمان استفاده به آنها دست خواهد داد. از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد دستبند مردانه مرداد استفاده از بندهای چرمی است.

بندهایی که لطافت بالایی دارند به همان نسبت کاربری بهتری نیز خواهند داشت و آقایان در طول روز احساس راحتی بیشتری نیز می‌کنند. چرم آنها زبر نیست. در صورت تعریق حساسیت پوستی ایجاد نمی‌کند و به راحتی قابلیت باز و بست دارند.

ایده جالبی که برای ساخت این بندها استفاده شده است ساختار بافت می‌باشد که به صورت دو تکه یک لایه کاملاً ساده و طرح بافت نیز در کنار آن قرار دارد. جنس قاب کاملاً از استیل ضد زنگ می‌باشد که طرح اصلی ورق طلا بر روی آن قرار می‌گیرد. به دلیل بسته‌بندی شیک و همچنین زیبایی کالا قطعاً می‌تواند یک سورپرایز بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان باشد.

 

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان (مردادی‌ها)

 

انگشتر مردانه مرداد

انگشتر مردانه مرداد در گروه زیورآلات جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد. به طوری که از دیرباز تاکنون جرو اصلی‌ترین المان‌هایی بودند که آقایان همواره تمایل داشتند آن را در موقعیت‌های مختلف استفاده کنند. این محصول زیبا و جذاب نیز دارای طرح طلا 24 عیار می‌باشد. بدنه اصلی آن کاملاً از استیل است و وزن بسیار پایینی دارد. با توجه به سایز بندی‌های مختلف خود می‌توانید نمونه‌ای که متناسب و مورد نیاز شماست خرید کنید. در همین سایت نیز در صفحه محصول مورد نظر شما می‌توانید راهنمای سایزبندی را مشاهده کنید.

با مطالعه آن یک انگشتر با ابعاد صحیح خریداری خواهید کرد. در حال حاضر می‌توان انگشترهای طلا را به عنوان بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان دانست. خصوصاً نمونه هایی که به جهت ابعاد، وزن و ضخامت کنترل شده ورق طلا دارای قیمت نهایی پایین هستند.

جاسوئیچی مرداد

جاسوئیچی‌ها غالباً در دسته اکسسوری‌ها قرار دارند. محصولاتی که آقایان علاقه ویژه‌ای به آن دارند و به عنوان یک کالای کاربردی همراه خود دارند. شما می‌توانید به این کالا با دید بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان نگاه کنید. البته شاید در نظر اول یک محصول لوکس و لاکچری نباشد اما نمونه‌ها و طرح‌هایی که در همین فروشگاه آنلاین می‌بینید به قدری زیبا و جذاب هستند که شما را ترغیب به بخرید خواهد کرد.

 جاسوئیچی مرداد به شکل کاملاً ظریف کاری شده دارای نماد و سمبل ماه تولد مرداد است. مانند دیگر کالاهای معرفی شده از ورق طلا برای طراحی سمبل اصلی استفاده شده است. یک بند چرمی همراه با یک حلقه فلزی استیل هم مقاومت آن را در زمان استفاده افزایش می‌دهد و هم اینکه شما می‌توانید در یک مدت زمان طولانی به عنوان یک محصول نظم دهنده برای دسته کلیدها از آن استفاده کنید.

البته این جاسوئیچی‌ها علاوه بر طرح های با نماد ماه تولد، دارای آرم‌های شرکت‌های مختلف خودروسازی هستند که باعث می‌شود پاسخگوی ذوق و سلایق اقشار مختلف جامعه باشند.

 

بهترین هدیه برای مردان در روز تولدشان (مردادی‌ها)

 

خرید بهترین هدایا با قیمت مناسب از گروه هنری دانژه

اگر به دنبال محصولات و هدایای لاکچری، زیبا و کاربر پسند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم اقلامی که در این وب سایت وجود دارند را با یکدیگر مقایسه و مدلی را که متناسب با سلیقه شماست انتخاب کنید. هر کدام از این‌ها به دلیل آنکه ساخته شده از ورق طلا 24 عیار هستند ارزش بالایی دارند و به عنوان یک کالای لوکس قابل استفاده هستند.

طراحان و سازندگان گروه هنری دانژه با ایده پردازی‌های جدید شرایطی را فراهم کردند تا زیباترین محصول با کمترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد. به همین دلیل قادر خواهید بود چندین مدل با طرح‌های متفاوت را انتخاب و به صورت یکجا خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =