مقالات

بهترین مدل‌های دستبند طلا شیک و مجلسی زنانه و مردانه + عکس

بهترین مدل‌های دستبند طلا شیک و مجلسی زنانه و مردانه + عکس

یکی از اکسسوری‌هایی که می‌تواند در زیبایی استایل شما تاثیر فوق العاده‌ای داشته باشد، دستبند ورق طلا است. دستبند طلا شیک و مجلسی هم برای حضور در مهمانی‌ها برای شما مناسب است، هم می‌تواند به صورت روزمره نیز مورد استفاده قرار گیرد. تنوع مدل‌های دستبند زنانه و مردانه مجلسی زیاد است و این یعنی اینکه می‌توانید مطابق با سلیقه خود، بهترین مدل‌های این دستبندها را خریداری کنید. اگر به دنبال خرید دستبند طلا شیک و مجلسی مردانه و زنانه هستید، این مقاله را بخوانید تا شما را با خاص‌ترین این اکسسوری‌ها آشنا کنیم.

دستبند طلا شیک و مجلسی زنانه

دستبند یکی از بهترین اکسسوری‌های زنانه است که می‌تواند به استایل خانم‌ها زیبایی فوق العاده‌ای ببخشد. دستبندها را می‌توان با طراحی بی نظیر، ظاهر جذاب و کیفیت بالا برای خانم‌ها سفارش داد. تنوع در مدل‌های دستبند طلا شیک و مجلسی زنانه زیاد است و سلیقه زنان است که روی انتخاب این دستبندها تاثیرگذار می‌باشد. در ادامه به برخی از مدل‌های شیک دستبند طلا مجلسی زنانه اشاره می‌کنیم.

دستبند ژوانا

دستبند ژوانا

دستبند ژوانا یکی از مجلسی‌ترین مدل‌های دستبند طلا است. این دستبند ورق طلا با زنجیر طلایی ساخته شده است و در قالب گرد استیل آن، یک نماد برگ ظریف با ورق طلا قرار دارد که زیبایی این دستبند را چندین برابر کرده است. این دستبند ظریف زنانه، می‌تواند برای بانوانی که مچ‌های ظریف و لاغری دارند، انتخاب بسیار خوبی باشد. فقط کافیست که این دستبند را با ظرافت حداکثری خریداری کنید.

دستبند سنگ درخت زندگی

دستبند سنگ درخت زندگی

درخت زندگی یکی از نمادهای جذاب برای ساخت زیورآلات است که در یک دستبند طلا شیک و خاص مجلسی، این نماد به کار رفته است. دستبند سنگ درخت زندگی، از جمله پرفروش‌ترین دستبندهای موجود در دانژه است. این دستبند با سنگ مشکی و یک قالب مشکی طراحی شده است که در وسط آن یک درخت زندگی با ورق طلای 24 عیار قرار گرفته است. اگرچه این دستبند به دلیل داشتن سنگ، ظاهر اسپرت نیز دارد؛ اما به هر حال برای استفاده در مجالس و مهمانی‌ها نیز گزینه خوبی است.

دستبند شوکا

دستبند شوکا

دستبند شوکا یکی از زیباترین دستبندهای زنانه است که با قیمت مناسب قابل تهیه بوده و می‌توانید آن را در مهمانی‌ها و عروسی‌ها مورد استفاده قرار دهید. این دستبند از ترکیب زنجیر ورق طلا و سنگ جید آبی طراحی شده است. داخل قالب جذاب این دستبند نیز یک آسمان آبی با پرنده و گوزن وجود دارد که زیبایی این دستبند را چندین برابر کرده است. با توجه به ترکیب رنگ جذاب این دستبند، انتخاب آن برای ست کردن با لباس‌های مجلسی آبی بهترین گزینه است.

دستبند طلا شیک و مجلسی مردانه

طبیعتا مدل‌های دستبند طلا شیک و مجلسی مردانه با مدل‌های زنانه متفاوت است. اگرچه آقایان نیز می‌توانند از دستبندهای سنگ برای تکمیل استایل خودشان استفاده کنند؛ اما دستبندهای چرم ظاهر جذاب‌تر برای استفاده در استایل آقایان دارند. دستبندهای ترکیب چرم و ورق طلا، جزء بهترین مدل‌های دستبند مردانه هستند. تنوع در این دستبندها در سایت دانژه زیاد است؛ اما در ادامه به مجلسی‌ترین مدل‌های این دستبندها اشاره‌ای می‌کنیم.

 دستبند چرم شیرشاه

 دستبند چرم شیرشاه

 دستبند چرم شیرشاه با یک قالب مستطیلی و نماد ورق طلای شیرشاه در وسط آن طراحی شده است. جنس دسته‌های این دستبند چرم مردانه از چرم است. ترکیب چرم ساده و بافته شده در این دستبند، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. این دستبند را می‌توان با کت و شلوار یا پیراهن‌های رسمی ست کرد. مزیت این دستبند این است که برای استایل‌های غیر رسمی و نیمه رسمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دستبند چرم و سنگ زمستان

دستبند چرم و سنگ زمستان یک دستبند طلا شیک و مجلسی ظریف است که هم برای دختران و هم برای پسران جوان قابل استفاده می‌باشد. این دستبند دارای بند چرمی با ضخامت کمتر است. یک قالب گرد با نماد برف ورق طلا در آن قرار گرفته است. ترکیب چرم بافته و ساده با ضخامت کمتر در این دستبند، زیبایی آن را چندین برابر کرده است.

دستبند طلا شیک و مجلسی دخترانه

در اینکه دختران به اکسسوری‌های شیک و خاص علاقه مند هستند، شکی نیست. دستبند طلا شیک و مجلسی دخترانه، در گروه پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین دستبندهای دخترانه قرار می‌گیرد که هم ظاهر جذابی دارد، هم برای حضور دختران در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه استفاده می‌شود. برای دستبندهای دخترانه بیشتر باید به ظرافت توجه شود. همچنین دستبندهای ترکیب سنگ و ورق طلا برای دختران خوش سلیقه گزینه بهتری محسوب می‌شوند. تنوع در مدل‌های این دستبندها زیاد است که در ادامه به برخی از محبوب‌ترین مدل‌های دستبند شیک و مجلسی دخترانه ورق طلا اشاره می‌کنیم.

دستبند سنگ انار یلدا

دستبند سنگ انار یلدا

دستبند سنگ انار یلدا یکی از دستبندهای طلا شیک و مجلسی دخترانه است که با ترکیب سنگ قرمز و قالب ساخته شده با نماد انار طراحی شده است. این دستبند می‌تواند برای هدیه در شب یلدا به دختران انتخاب خوبی باشد. زیبایی این دستبند به نماد انار به کار رفته در داخل آن است. این دستبند برای دختران و زنان جوانی که به استایل‌های خاص علاقه مند هستند، گزینه خوبی است.

دستبند سنگ بالرین

دستبند سنگ بالرین یکی از زیباترین دستبندهای موجود در بازار است که می‌تواند تحت عنوان یک دستبند شیک و مجلسی مورد استفاده قرار گیرد. این دستبند با ترکیب رنگ طوسی و صورتی طراحی شده است. به کار رفتن ورق طلا در این دستبند، زیبایی آن را چندین برابر کرده است. به دلیل اینکه این دستبند رنگ صورتی ملیحی دارد، برای دختران در سنین پایین نیز مناسب است. این دستبند شیک صورتی دخترانه ترکیب سنگ و ورق طلا، برای ست کردن با لباس‌های صورتی دختران انتخاب بسیار خوبی است.

دستبند گلستان

دستبند گلستان یکی از خاص‌ترین مدل‌های دستبند طلا شیک موجود در سایت دانژه است. این دستبند با سنگ عقیق سرمه‌ای بافته شده با دست طراحی شده است. چندین ردیف سنگ در کنار هم در این دستبند قرار گرفته‌اند که زیبایی این دستبند را چندین برابر می‌کنند. نماد ورق طلای به کار رفته در این دستبند سرمه‌ای رنگ، نماد گلستان است. این نماد جزء نمادهای جذاب برای دستبندهای زنانه می‌باشد که با ترکیب با سنگ و بدنه سرمه‌ای این دستبند، زیبایی فوق العاده‌ای پیدا کرده است.

قیمت دستبند ورق طلا مجلسی چقدر است؟

قیمت دستبند ورق طلا مجلسی وابسته به نوع دستبند، نوع سنگ و چرم به کار رفته در این دستبندها و همچنین کیفیت دستبند دارد. دستبندهای طلا شیک و مجلسی موجود در سایت گروه هنری دانژه از کیفیت بالایی برخوردارند و در عوض با قیمت مناسبی نیز عرضه می‌شوند. طبیعتا قیمت دستبند طلا شیک و مجلسی موجود در این سایت بستگی به موارد زیادی دارد. از این رو پیشنهاد می‌کنیم که برای مقایسه قیمت دستبندهای مختلف به یکدیگر، به سایت گروه هنری دانژه مراجعه کنید.

بهترین دستبندهای شیک و مجلسی ورق طلا را از دانژه بخواهید

زیبایی دستبند و زیورآلات ساخته شده با طلا بستگی به ذوق هنری فردی که این دستبندها را ساخته است، دارد. دستبندهای شیک و مجلسی ورق طلا در گروه پرفروش‌ترین دستبندهای موجود در بازار قرار می‌گیرند که هم به عنوان دستبند مردانه قابل استفاده‌اند، هم به عنوان دستبند زنانه. در صورتی که نیاز به خرید دستبندهای شیک و مجلسی ظریف ورق طلا را دارید، می‌توانید به سایت گروه هنری دانژه مراجعه کنید و از طریق این سایت، بهترین مدل‌های دستبند شیک و مجلسی ورق طلا را با قیمت مناسب سفارش دهید. تمامی دستبندها با کیفیت حداکثری و ظرافت فوق العاده طراحی شده‌اند. چرا که ما در تیم شرکت دانژه بر این باور هستیم که شما لایق بهترین‌ها هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 2 =