مقالات

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان (۱۰ محصول استثنایی )

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان (۱۰ محصول استثنایی )

برخی از ما دوست داریم به طور کامل با لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان آشنا شویم. هدیه دادن به مردان از جانب دوست، همسر و آشنایان یکی از هیجان انگیز ترین اقداماتی است که می‌توان بنا به مناسبت های مختلف مانند روز پدر، روز معلم و تولد انجام داد.

اصولا دادن هدیه یک کار بسیار پسندیده و نیک می‌باشد. بطوریکه شما هم باعث خوشحال شدن فرد مقابل می‌شوید هم یک خاطره جذاب و به یاد ماندنی را بر جای خواهید گذاشت. در چنین شرایطی اغلب افراد دغدغه انتخاب یک هدیه مناسب را دارند و همواره این سوال را مطرح می‌کنند که چه هدیه ای بخریم که فرد مقابل سورپرایز یا شگفت زده شود. در این مقاله قصد داریم ده محصول بسیار پر طرفدار را معرفی کنیم که قیمت مناسبی دارد و در گروه زیبا ترین کالاها قرار دارند.

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان از گروه زیورآلات طلا

زیورآلات طلا هم برای آقایان و هم برای بانوان ارزش بسیار بالایی دارد. این محصولات اگرچه از لحاظ متریال ساختاری یکسان هستند. اما در طرح های متنوعی ساخته می‌شوند. از جمله زیبا ترین زیورآلاتی که آقایان معمولا از آن استفاده می‌کنند شامل موارد ذیل است. هر کدام از این‌ها در لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان قرار دارند و برای مناسبت های مختلف می‌توانید از آنها استفاده کنید.

1- ست زیورآلات

ست های مردانه طلا دربرگیرنده ی چندین محصول در قالب یک پکیج کامل هستند. در این ست‌ها اقلامی همچون انگشتر، دستبند، بج سینه ، جاسوییچی وجود دارد. همه این‌ها از ورق طلا 24 عیار ساخته شده اند و ارزش بسیار بالایی دارند. معمولا ست های مردانه از لحاظ قیمتی نسبت به نمونه های جزئی و تکی بیشتر هستند. اما در قبال این هزینه می‌توانید این محصولات را که دارای یک یا دو اکسسوری هستند به طور همزمان استفاده کنید.

 

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان از گروه زیورآلات طلا

 

2- انگشتر مردانه طلا

انگشتر مردانه طلا جزو اصلی ترین زیورآلاتی هستند که آقایان علاقه به شدت بالایی به آن دارند. این محصول به جهت ابعاد کوچک و زیبایی خیره کننده کاربرد بیشتری نسبت به دیگر محصولات مرتبط با زیورآلات دارند. این انگشترها دارای بدنه استیل ضد زنگ و طرح ورق طلای 24 عیار هستند. طرح مربوطه می‌تواند سمبل ماه تولد و دیگر اشکال هندسی باشد.

3- گردنبند مردانه طلا

گردنبند مردانه نیز جزو هدایای لوکس و لاکچری در نظر گرفته می‌شود. این زیورآلات از جنس طرح ورق طلا بهره می‌برند و قاب آنها نیز کاملا از استیل می‌باشد. رنگ بندی محصول معمولا تیره است. در نتیجه طرح ورق طلا بر روی زمینه تیره جلوه گری بهتر و زیباتری خواهد داشت.

4- دستبند مردانه طلا

دستبند طلا مردانه از چندین بخش اصلی تشکیل شده است. معمولا بند این زیورآلات از چرم با کیفیت ساخته شده است. قسمت قاب دستبند نیز جنس آلیاژ استیل همراه با پوشش های ضد زنگ می‌باشد. در داخل قاب، طرح ورق طلا قرار دارد که در کنار سمبل های ماه تولد می‌توان به صورت سفارشی نیز طرح های درخواستی شما را روی محصول پیاده سازی کرد.

 

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان در گروه اکسسوری طلا

 

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان در گروه اکسسوری طلا

هر نوع وسیله زینتی که در کنار کالاهای اصلی مورد استفاده قرار می‌گیرند در مجموعه اکسسوری‌ها قرار دارند. از جمله پرطرفدارترین اکسسوری هایی که در لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان هستند شامل موارد ذیل می‌باشد:

5- خودکار طلا

داشتن یک خودکار همراه مردان یک نیاز اساسی و ضروری محسوب می‌شود. این وسایل کاربردی را در طی روز ممکن است در موقعیتهای مختلف مانند رفتن به بانک، اداره یا هر فضای دیگری استفاده کنید. قطعآ هدیه دادن خودکار طلا می‌تواند باعث خوشحالی آقایان شود. چرا که هم یک اکسسوری زیبا دارند و هم میتوانند از کاربردی بودن آن بهره ببرند.

6- جاسوییچی طلا

جاسوییچی‌ها نیز در دسته اکسسوری‌ها علاقه مندان خاص خود را دارند و آقایان برای مدیریت انواع کلیدهای خود می‌توانند از این محصول استفاده کنند. نوع طراحی آن‌ها به این صورت است که از یک بند چرمی ساخته شده اند و بر روی آن قاب استیل همراه با طرح ورق طلا وجود دارد. حلقه آن نیز از آلیاژ استیل است و مقاومت بسیار بالایی دارد.

7- بج سینه طلا

بج سینه زمانی استفاده می‌شود که افراد می‌خواهند یک مدل لباس رسمی بسیار شیک و زیبا را به تن کنند. این بج‌ها در قسمت یقه کت‌ها نصب می‌شوند و باعث ارتقای نما و ظاهر تیپ شما خواهند شد. در حال حاضر مدل های دارای طرح ماه تولد جزو پرفروش ترین‌ها محسوب می‌شود.

8- دکمه سردست طلا

همه ما با دکمه سردست‌ها آشنایی داریم. آقایان زمانی که کت و شلوار شیک و خاص به تن کنند همواره جای خالی یک دکمه سردست را احساس خواهند کرد. پس با هدیه دادن این محصول به آقایان باعث تکمیل کلکسیون وسایل اکسسوری آنها شوید.

 

لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان (۱۰ محصول استثنایی )

 

خرید هدیه از نوع محصولات دکوراتیو

وسایل دکوراتیو اقلامی هستند که به عنوان یک المان جذاب و زیبا در یک بخش خانه، محل کار یا هر محیط بسته ای استفاده می‌شوند. این عناصر بسیار چشم نواز به دلیل طراحی منحصر به فرد خود یک هدیه ماندگار خواهند بود. دو نمونه از زیباترین کالاهای دکوری شامل موارد ذیل است:

9- لوح تقدیر

لوح تقدیر برای مناسبت های مختلفی از جمله روز پدر یا روز مرد بهترین هدیه خواهد بود. این لوح‌ها به گونه ای ساخته شده اند که حتی می‌توانند به عنوان یک المان دکوراتیو در ویترین یا کمدهای دکوری قرار بگیرند.

10- تندیس طلا

در لیست بهترین هدیه‌ها برای مردان تندیس‌ها طرفداران زیادی دارد. در واقع این هدیه از چندین متریال ارزشمند از قبیل بدنه چوبی، آلیاژهای فلزی و ورق طلای 24 عیار ساخته شده است. مدل هایی که از آن می‌توان نام برد شامل تندیس طلایی عقاب، تندیس اسب، کشتی، دو قو است.

خرید متنوع ترین هدیه‌ها از گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه تولید کننده متنوع ترین زیورآلات، تابلو طلا، اکسسوری‌ها و اقلام دکوری می‌باشد. به جهت ایده پردازی های جذابی که طراحان و سازنده گان هنرمند این محصولات به کار گرفته اند توانستند همواره رضایت مشتریان را پس از خرید و استفاده جلب کنند.

این مجموعه در کنار کالاهای آماده که در این وب سایت دارد پذیرای طرح های سفارشی شما نیز می‌باشد. برای این کار می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا شرایط کار مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =