مقالات

نماد ماه آذر؛ خصوصیات متولدین این ماه+محصولات مرتبط

نماد ماه آذر؛ خصوصیات متولدین این ماه+محصولات مرتبط

نماد ماه آذر یکی از زیباترین سمبل هایی است که در صورت فلکی تعریف شده میباشد. همانطور که میدانید از گذشته های دور مطالعات زیادی بر روی اجرام آسمانی، ستارگان و بطور کلی عناصری که در خارج از جو وجود داشته اند انجام میشد. دانشمندان به این نتیجه رسیدند که بین موجودات زمین و تغییراتی که در آسمان اتفاق می‌افتد یک رابطه خاصی وجود دارد. طوریکه برای هر ماه تولد یک شکل هندسی منحصر به فردی را تعریف کردند و تفاسیر گوناگون را نیز برای آن مطرح نمودند.

بدون شک نمیتوان این ارتباط را کاملا رد کرد. چراکه قوانین کشف نشده زیادی در این جهان هستی وجود دارد که نمی توان کاملا آنها را ثابت کرد. اما به تدریج با پیشرفت علم می‌توانیم به این نتیجه برسیم که تمامی نمادهای معرفی شده تا حدی هدفمند بودند.

در این مقاله میخواهیم منحصرا در مورد نماد ماه تولد آذر اطلاعات مهمی را ارائه دهیم. بنابراین اگر متولد این ماه هستید به جزئیات پیشرو توجه زیادی داشته باشید چرا که می‌خواهیم خصوصیات متولدین آذر ماه را مطرح کنیم. در مورد محصولاتی که امروزه با ورق های طلا مختص این ماه ساخته شده اند نیز صحبت می‌کنیم.

نماد ماه آذر چیست؟

نماد ماه آذر با عنوان کماندار است که از لحاظ نمای ظاهری بخش بالا تنه آن به شکل انسان و پایین تنه حیوان اسب است. این کمان به یک جهتی خاص نشانه رفته است. ستارگانی که در آسمان در قالب یک صورت فلکی وجود دارند این نمای زیبا را ایجاد کردند. شما میتوانید این نماد را در عرض جغرافیایی 55+ تا 90- درجه مشاهده کنید.

قطعا تفاسیر زیادی را میتوان برای این نماد ماه آذر ذکر کرد که ساده ترین آن ترکیب توانایی های یک انسان مانند هوش و ذکاوت، قدرت تصمیم گیری و مقایسه است. از طرف دیگر ویژگی هایی که برای حیوان اسب وجود دارد چابکی، سرعت و قدرت، جابه جایی در کوتاه ترین زمان است. بنابراین می‌توانیم به این نتیجه برسیم که ستاره شناسان سعی کردند این نماد را در صورت فلکی به شکلی کاملا تأثیرگذار برای متولدین این ماه تعریف کنند.

ویژگی های تعریف شده برای سمبل ماه آذر و متولدین این ماه

ویژگی های تعریف شده برای سمبل ماه آذر و متولدین این ماه

ویژگی های بسیار متنوع و گوناگونی را که همگی یک چارچوب واحد و به نسبت یکسانی دارند را میتوان برای نماد ماه آذر و متولدین این ماه تعریف کرد. همانطور که میدانید کمان یک وسیله انعطاف پذیر است. در عین حال که منعطف می‌باشد یک خاصیت تخریب کنندگی را نیز دارد. لذا متولدین ماه آذر میتوانند افرادی سازگار و انعطاف پذیر در شرایط مختلف باشند.

کمانداران دائما در حال جستجو هستند. اینکه بتوانند یک هدفی را پیدا کنند و برای شکار آن تمام تلاش خود را انجام دهند. یک روحیه آزادیخواهی به نسبت بزرگی دارند و دائما در حال اکتشاف چیزهای جدید می‌باشند. علاقه زیادی به پیمایش و سفرهای گردشگری در تمام نقاط دنیا دارند تا بتوانند المان های جدید را از نزدیک ببینند یا به اصطلاح شکار کنند.

معمولا علم و دانش را بسیار دوست دارند چرا که میدانند که از این طریق میتوانند چیزهای کشف نشده دنیا را پیدا کنند. یکی از ویژگی های مهمی که متولدین ماه آذر دارند این است که بسیار رک و صادق هستند. این المان ممکن است در مواردی برای آنها خوشایند نباشد. سیاره حاکم بر نماد ماه آذر مشتری است که یک نوع نماد فراوانی می‌باشد.

در هر حوزه ای که قدم بگذارند میخواهند آن را گسترش دهند و بر وسعت آن بیافزایند. متولدین ماه آذر چندان رغبتی برای به دست آوردن چیزهای کم ندارند. به همین دلیل شعار آنها با عنوان یا همه چیز و یا هیچ چیز تعریف شده است. بنابراین علاقه ای به مقدار کافی یا اندازه کافی ندارند. زیرا میخواهند همه چیز را داشته باشند و به نوعی تصاحب کنند. یکی دیگر از ویژگی های کمانداران این است که قدرت تمرکز بالایی دارند. با این تمرکز شگرف سعی میکنند اهداف خود را به دست بیاورند. همانطور که میبینید از روی یک نماد و شکل خاص میتوان اطلاعات گوناگونی را استخراج کرد. برای سایر ماه‌ها نیز دقیقا به همین صورت میباشد.

 

بج سینه آذر

قیمت اصلی 365.000 تومان بود.قیمت فعلی 328.500 تومان است.

پابند آذر

قیمت اصلی 560.000 تومان بود.قیمت فعلی 504.000 تومان است.

جاسوئیچی کربن آذر

قیمت اصلی 600.000 تومان بود.قیمت فعلی 540.000 تومان است.

دکمه سردست آذر

قیمت اصلی 760.000 تومان بود.قیمت فعلی 684.000 تومان است.

دکمه سردست کربن آذر

قیمت اصلی 770.000 تومان بود.قیمت فعلی 693.000 تومان است.

ست مردانه آذر

قیمت اصلی 2.920.000 تومان بود.قیمت فعلی 2.628.000 تومان است.

گوشواره آذر

قیمت اصلی 680.000 تومان بود.قیمت فعلی 612.000 تومان است.

 

چه محصولات با ارزشی برای نماد ماه تولد آذر ساخته شده است؟

چه محصولات با ارزشی برای نماد ماه تولد آذر ساخته شده است؟

محصولات بسیار متنوعی وجود دارند که هر کدام از آنها میتواند در گروه وسایل زینتی شخصی برای خانم‌ها و آقایان باشد. زیورآلات رایج ترین اقلامی هستند که همه ما علاقه بسیار زیادی به آنها داریم و میدانیم که از با ارزش ترین متریال برای ساخت آن‌ها استفاده شده است. طلا عنصری است که می‌تواند ارزش هر چیزی را افزایش دهد. لذا اگر نماد ماه تولد شما به صورت کاملا استادانه بر روی این زیورآلات قرار بگیرد قطعا نظر هر بیننده ای را جذب خواهد کرد. از جمله زیورآلات میتوان به محصولات ذیل اشاره کرد:

ست هایی که برای آقایان طراحی و ساخته شده است اقلام مختلفی را در یک مجموعه دارد. بطوریکه شما میتوانید انگشتر آذر طلا، دستبند آذر طلا، اکسسوری با نامهای دکمه سردست آذر و جاسوییچی آذر طلا را ببینید. قطعا همه این محصولات مورد علاقه آقایان قرار خواهد گرفت. معمولا از متریال های ترکیبی آلیاژی استیل، ورق طلا و سنگ های زینتی برای ساخت آنها استفاده می‌شود.

ست زیورآلات زنانه برای ماه آذر شامل گردنبند آذر طلا، گوشواره آذر طلا، دستبند و انگشتر طلا می‌باشد. البته همه این اقلام معرفی شده به صورت جزئی و تکی نیز قابل خرید هستند. اما پیشنهاد می‌کنیم که اگر شما بتوانید این ست های کامل را تهیه کنید چندین مزیت مهم خواهد داشت. اول آنکه قیمت تمام شده به صرفه تر است و از همه مهمتر آنکه در صورت استفاده به طور همزمان زیبایی خیره کننده ای را بوجود می‌آورند.

یکی از زیباترین و جذاب ترین محصولات دکوری دقیقا همین تابلوهای طلا هستند. نوع ساختار آنها بسیار با کیفیت است. بطوریکه از یک فریم مقاوم پلیمری و در موارد چوبی ساخته می‌شوند. طرح رویه آنها نیز با استفاده از ورق طلای 24 عیار میباشد. برای نماد ماه آذر نیز یک تیر و کمان با ورق های طلا طراحی شده است.

فروش زیورآلات با نماد ماه تولد در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه با بهره گیری از تخصص هنرمندان توانسته است زیبا ترین و جذاب ترین زیورآلات که دارای نماد ماه تولد هستند را طراحی و تولید کند. بهترین مواد اولیه و همچنین ورق طلای 24 عیار جزو عناصر اصلی ساخت محصولات می‌باشد. همچنین به دلیل فراهم آمدن یک وبسایت فروشگاهی، همه کاربران میتوانند در یک زمان کافی به مقایسه اقلام مختلف بپردازند و در نهایت یک محصول مورد علاقه را تکمیل خرید کنند. کارشناسان ما نیز در واحد پشتیبانی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − ده =