مقالات

نماد ماه دی؛خصوصیات دی ماهی‌ها+ زیورآلات مختص آنها

نماد ماه دی؛خصوصیات دی ماهی‌ها+ زیورآلات مختص آنها

ماه دی آغاز فصل زمستان است. لذا این اتفاق مهم می‌تواند آن را به عنوان زیباترین ماه سال تبدیل کند. در این بین نماد ماه دی نیز در صورت فلکی جایگاه ویژه ایی دارد. اصولا برای هر ماه سال یک نماد یا سمبل خاص تعریف شده است تا متولدین هر ماه بتوانند بر اساس این اشکال خصوصیات شخصیتی و ویژگی هایی که دارند را به نوعی تفسیر یا حتی پیش بینی وقایع هم داشته باشند.

در برخی از موارد به واسطه تغییراتی که در چینش ستارگان اتفاق می‌افتد به طالع بینی افراد براساس نماد ماه تولد می‌پردازند. این یک اقدام شگفت انگیزی است که بنا به نظر برخی از افراد واقعی، حال آنکه عده ای دیگر نیز آن را رد کردند. در هر صورت ما می‌توانیم از این تکنیک یا روش یا علم ستاره شناسی تا حدود استفاده کنیم و یک سبک زندگی هدفمند و ایده آلی را درپیش بگیریم.

از آنجایی که نماد ماه دی برای افرادی که در این ماه متولد شده اند بسیار اهمیت دارد لذا در این مقاله می‌خواهیم اطلاعات کاربردی و ارزشمندی را ارائه دهیم و در کنار آن انواع زیورآلات و محصولاتی که دقیقا با همین طرح و شکل سمبل ماه دی ساخته شده اند را نیز معرفی کنیم. اگر تعصب خاصی نسبت به ماه تولد خود دارید می‌توانید محصولات گوناگون زیورآلات با همین طرح را نیز خریداری کنید.

نماد ماه دی چیست؟

نماد ماه دی چیست؟

نماد ماه دی در صورت فلکی با عنوان حیوان بز شناخته شده است. البته آن را با نام برج جدی نیز میشناسند که چهلمین صورت فلکی در آسمان است. این صورت فلکی در یک محدوده از آسمان یک مساحت حدود 414 درجه مربعی را دربرگرفته است که این یک زاویه فضایی تلقی می‌شود.

شما میتوانید آن را در عرض های جغرافیایی 60+ تا 90- درجه ببینید. با این تفاسیر در رتبه چهارم نیمکره جنوبی واقع شده است. چینش ستارگانی که در این موقعیت قرار دارند از طریق خط به یکدیگر متصل می‌شوند و میتوانند نماد ماه دی را شکل دهند.

چه خصوصیاتی برای نماد ماه تولد دی و متولدین این ماه تعریف شده است؟

از آنجایی که پیکره بالا در نماد ماه دی حیوان بز و قسمت پایین تنه دم ماهی است ویژگیهای متعددی را میتوان ذکر کرد.در نماد ماه دی با توجه به آنکه پایین تنه یک دم ماهی است غالبا آن را به عنوان بز دریایی معرفی می‌کنند. متولدین این ماه قوانین، ساختار و تعهدات خاص خود را دارند و سعی می‌کنند بر اساس آن سبک زندگی را تنظیم کنند. شخصیت آنها یک روحیه کاملا جدی می‌باشد بطوریکه پتانسیل مدیریتی قوی دارند. همواره به دنبال اداره کردن یک بخش خاص، گروه یا سازمانی هستند و به خوبی نیز از این عهده بر خواهند آمد.

با توجه به جدیت بالایی که در کار خود دارند کاملا احساسی هستند و سعی میکنند زمان خود را برای افرادی صرف کنند که به آنها اهمیت میدهند یا دوستشان دارند. متولدین ماه دی به دلیل عادت های سخت کوشانه خود شهرت دارند و بر همین اساس نیز به موفقیت میرسند. نگرش آنها به زندگی با عنوان “خواستن توانستن است” تعریف می‌شود. اعتقادی به به دست آوردن اهداف بدون زحمت ندارند.

غالبا این توانایی را دارند که کسب و کارهای جدید همراه با ایده های نو را کشف کنند و مجموعه ای از پرسنل و نیروی کار را برای پیشبرد اهداف کاری گرد هم آورند. متولدین دی ماه از پیشرفت شغلی خوبی برخوردار خواهند بود. افرادی قانون گذار و با اقتدار بالا هستند. همین ویژگی به آنها انگیزه میدهد که در کار تجارت خود بهترین دستاورد‌ها را داشته باشند.

 چند نمونه از محصولاتی که با سمبل ماه دی ساخته شده اند؟

چند نمونه از محصولاتی که با سمبل ماه دی ساخته شده اند؟

محصولاتی که دارای طرح و نماد ماه دی هستند بسیار متنوع می‌باشند. با توجه به اینکه بانوان و آقایان علاقه خاصی به زیورآلات دارند لذا این سمبل بیشتر بر روی چنین محصولاتی قرار می‌گیرد. البته اقلام دکوری دیگری مانند تابلوی طلا را نیز با چنین سمبل های ماه تولد تزیین می‌کنند. زیورآلاتی که ساخته شده با سرمایه مادی هستند شامل موارد ذیل می‌باشد:

گردنبند طلا دی به عنوان پرفروش ترین زیورآلات همواره توانسته است رضایت مخاطبان را جلب کند. این گردنبند دارای یک قاب آلیاژی استیل با رنگ طلایی، سنگ زینتی جید طوسی، یک بنده طرح بافت که دقیقا با همین سنگ های زینتی به صورت مرواریدی ساخت شده اند. طرح اصلی بالاتنه بز نیز کاملا از ورق طلا 24 عیار میباشد.

گوشواره دی نیز همانند گردنبندها از یک قاب آلیاژی و سنگ زینتی جید طوسی تولید شدند. بخش قفل آنها به صورت میخی می‌باشد و در زمان نصب احساس راحتی خوبی را خواهید داشت. وزن بسیار پایینی دارند و کاربران در زمان استفاده در بلندمدت احساس سنگینی در گوش خود نخواهد داشت. در هر زمان که بخواهید میتوانید به سرعت آنها را باز و بست کنید.

این پابندها نیز از زنجیرهای باکیفیت استیل طراحی شدند. رنگ روشن زرد که بر روی این زنجیرها قابل رویت است پایداری بالایی دارند و در عوامل مختلف مانند رطوبت و غیره رنگ خود را از دست نمیدهند. سنگ تزئینی که در داخل قاب پابند نماد ماه دی وجود دارد از نوع سنگ اونیکس میباشد که از یک زمینه تیره برخوردار است.

دستبند سنگ دی ساختار بسیار زیبا و جذابی دارد. بانوان در زمان استفاده میتوانند متوجه زیبایی خارق العاده آنها شوند. سنگ های زینتی جید طوسی در کنار رنگ روشن طرح ورق طلا جذابیت منحصر به فردی را دارد. در قسمت بندها نیز سنگ های جید طوسی به صورت مرواریدی در داخل یک نخ بافته شده اند تا نمای شیک و مدرنی را به وجود آورند.

  • انگشتر مردانه و زنانه دی

انگشتر دی هم مدل های مردانه هم مدل های زنانه دارد. نمونه هایی که برای آقایان ساخته شده است یک حلقه آلیاژی استیل با روکش مشکی و طرح ورق طلا دارند. مدل هایی که برای خانمها ساخته می‌شود ظریف هستند. حلقه آنها از جنس استیل و از یک سنگ زینتی جید طوسی همراه با طرح ورق طلا تشکیل شدند که در سایزبندی های مختلف براساس جدول سایز عرضه می‌شوند.

ساخت زیباترین زیورآلات با نماد ماه تولد در گروه هنری دانژه

ساخت زیباترین زیورآلات با نماد ماه تولد در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه توانسته است 12 سمبل ماه تولد را به صورت کاملا هنرمندانه و استادانه بر روی تمامی زیورآلات و سایر محصولات از قبیل اکسسوری‌ها طراحی کند. این ایده مبتکرانه مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. لذا تا به امروز آمار فروش بالایی برای آن ثبت شده است. شما میتوانید در همین سایت فروشگاهی، انواع زیورآلات را که به طور منظم دسته بندی شده اند را انتخاب و به تکمیل خرید بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + چهار =