مقالات

زیباترین هدیه رسمی برای مدیر

زیباترین هدیه رسمی برای مدیر

اگر در یک شرکت یا مجموعه در حال کار و فعالیت هستید ممکن است برای مناسبت های خاص به فکر خرید یک هدیه رسمی برای مدیر خود باشید. غالباً این هدایا برای سپاس از خدمات و قدردانی از مسئولین و مدیران تهیه می‌شود. انتخاب یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی شاید برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد.

اما در این مقاله می‌خواهیم یک محصول فوق العاده جذاب و دیدنی را برای شما معرفی کنیم. یک هدیه با ارزش و نفیس که باعث خوشحالی هر فردی خواهد شد. پس به ادامه مقاله توجه فرمایید.

تابلو ورق طلا جذاب ترین هدیه رسمی برای مدیر

شاید تا حدودی با تابلوهای ساخته شده با طلا آشنایی داشته باشید. در واقع این محصولات از خالص ترین متریال طلا با عیار 24 طراحی و تولید می‌شوند. استاد کارانی که تخصص این کار را دارند می‌دانند که چه نوع طرح هایی را با این ورق‌ها پیاده سازی کنند که در مجموع یک محصول شگفت انگیز و فوق العاده زیبایی را خلق کنند.

تفاوت بسیار زیادی میان تابلو ورق طلا با نمونه های نقاشی شده وجود دارد. همین تفاوت اساسی باعث سورپرایز شدن مخاطب خواهد شد. طرح های خاصی برای تابلوها وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک هدیه رسمی برای مدیر باشد.

 

تابلو ورق طلا جذاب ترین هدیه رسمی برای مدیر

 

نکات مرتبط با انتخاب هدیه رسمی برای مدیر

برای انتخاب یک هدیه رسمی برای مدیر نکات متعددی وجود دارد که شما باید آنها را رعایت کنید. همانطور که از نام این محصولات مشخص است بهتر است فاصله زیادی با تابلوهای طرح فانتزی داشته باشند. بنابراین شما باید به طرح تابلو دقت کنید. موضوع بعدی در ارتباط با شناسایی علایق و نظراتی است که مدیران در ارتباط با پیرامون خود دارند.

اگر چندین سال است که در شرکت یا مجموعه مورد نظر کار می‌کنید قطعاً می‌دانید که مدیران بیشتر پذیرای چه نوع هدایایی هستند. برای تابلوهای طلا چندین طرح رسمی وجود دارد که شما می‌توانید به انتخاب و خرید آنها بپردازید.

تابلو ادعونی استجب لکم

قیمت اصلی 1.375.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.237.500 تومان است.

تابلو الهی گاهی نگاهی با طرح عمودی

قیمت اصلی 1.280.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.152.000 تومان است.

تابلو درنا گروهی

قیمت اصلی 37.510.000 تومان بود.قیمت فعلی 33.759.000 تومان است.

خودکار VIP

قیمت اصلی 2.200.000 تومان بود.قیمت فعلی 1.980.000 تومان است.

ویژگی های یک هدیه رسمی برای مدیر

هدیه رسمی برای مدیر بهتر است از عناصر با ارزش و گرانبها ساخت شده باشد. این ویژگی مهم به طور کامل در تابلو ورق طلا وجود دارد. به این صورت که از متریال طلا که یک عنصر نفیس محسوب می‌شود در طرح رویه محصول استفاده شده است. ویژگی بعدی زیبایی ظاهری هدیه است. خوشبختانه طراحان سعی می‌کنند نقش و نگار های بسیار زیبایی را در بستر تابلوهای طلا قرار دهند.

بنابراین در پایان ساخت شاهد یک وسیله دکوری چشم‌نواز خواهیم بود. اگر بخش محصولات و قسمت تابلوها را مشاهده کنید خواهید دید که چقدر تنوع بالایی برای آن وجود دارد. از تابلو شعر گرفته تا تابلوهای سازمانی همگی می‌توانند یک هدیه مناسب برای کارفرما باشند.

 

ویژگی های یک هدیه رسمی برای مدیر

 

آیا خرید هدیه رسمی برای مدیر همواره باید گران قیمت باشد؟

موضوع قیمت در مورد تمام محصولات و حتی یک هدیه رسمی برای مدیر همواره حائز اهمیت است. طبیعتاً هرچقدر قیمت محصول بالا باشد به همان نسبت افراد رغبت کمتری برای خرید پیدا می‌کنند. اما در ارتباط با تابلوهای طلا این موضوع به هیچ عنوان صدق نمی کند.

شما می‌توانید قیمت های این محصول را در همین فروشگاه اینترنتی ببینید. هر کدام در نازلترین قیمت عرضه می‌شوند. در مورد محصولات سفارشی نیز تا حدودی این ویژگی وجود دارد.

تابلو ماه تولد بهترین هدیه برای رییس مرد

تابلو ماه تولد برای هر فردی جذاب و چشم نواز است. حتی مدیران و افرادی که در فضاهای رسمی مشغول فعالیت هستند این هدیه را می‌پسندند. تابلوهای ماه تولد طلا هر کدام سمبل های متفاوتی را دارند. به طور مثال سمبل ماه اسفند دو ماهی است. در مورد دیگر ماه‌ها نیز اشکال مختلفی وجود دارد. شما می‌توانید یک هدیه تولد برای مدیرعامل خود خرید کنید. این هدیه ارزشمند در جشن تولد بسیار غافلگیر کننده خواهد بود.

انتخاب تابلو سازمانی به عنوان یک هدیه مدیریتی نفیس

بسیاری از سازمان‌ها و شرکتها یک نماد و آرم بخصوصی را دارند. این آرم‌ها غالباً به عنوان یک المان تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر یک مجموعه خدمات رسان را اداره می‌کنید حتماً این نمادها را برای خود تعریف کرده اید. طرح هایی که بر روی تابلو ورق طلا قرار می‌گیرند می‌توانند با جزئیات بالا دقیقاً مشابه آرم شرکت شما باشد. معمولاً این تابلوها را با عنوان تابلو سازمانی می‌شناسند.

به طور مثال سازمان مخابرات، سازمان آب هر دو نماد خاص خود را دارند. اگر در اتاق مدیریت این نوع تابلو وجود ندارد با یک تصمیم هوشمندانه در اولین فرصت نسبت به خرید این هدیه مدیریتی نفیس اقدام کنید.

 

تابلو ماه تولد بهترین هدیه برای رییس مرد

 

تابلو سفارشی به یاد ماندنی ترین هدیه برای مدیر خانم

از آنجایی که خانمها روحیات حساسی دارند و به جزئیات بسیار توجه می‌کنند می‌توانید یک تابلو سفارشی را درخواست دهید. این تابلوها دقیقاً متناسب با نظر و عقیده و از همه مهمتر سلیقه شما طراحی و ساخته می‌شوند. شما می‌توانید جزئیات ساخت را با کارشناس در میان بگذارید تا طراحان بهتر بتوانند روی طرح تابلوهای سفارشی شما مانور دهند.

این نوع از تابلوها از لحاظ متریال اولیه با نمونه های موجود در این سایت کاملا یکسان هستند. یعنی در همه آنها از ورق طلای 24 عیار و فریم های پی وی سی و یا چوبی استفاده می‌شود. نکته اصلی که وجود دارد این است که طرح رویه تابلو بزرگتر و شکل هندسی متفاوتی را دارد.

هدیه رسمی اداری از کجا بخریم؟

اگر قصد خرید یک هدیه رسمی اداری را دارید نیازی نیست که در بازار به گشت و گذار و جستجو بپردازید. شما می‌توانید در همین وبسایت متنوع ترین تابلو‌ها را که به عنوان بهترین هدیه رسمی تلقی می‌شوند انتخاب و خریداری کنید. فروشگاه آنلاین بزرگترین مزیتی است که در عصر حاضر در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

در کمترین زمان محصول مورد نظر خود را گزینش و فرایند خرید را تکمیل کنید. این محصولات در یک بسته بندی شیک و زیبا و درخور شما آماده سازی و ارسال می‌شوند.

گروه هنری دانژه تولید کننده تابلو ورق طلا در طرح های گوناگون

گروه هنری دانژه زیباترین تابلوها را در طرح های متنوع طراحی و تولید می‌کند. می‌توان گفت در این وبسایت فروشگاهی یک پکیج کامل از اشکال و نمونه های مختلف تابلو به فروش می‌رسد. از تابلو طلا عارفانه و تابلو مذهبی گرفته تا نمونه های کودکانه نیز ساخته شده اند.

بنابراین محدودیتی از لحاظ طرح در این محصولات وجود ندارد. فرایند خرید اینترنتی در کمترین زمان ثبت و بررسی می‌شود و شما یک خرید رضایت بخش و ایده آلی را تجربه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =