مقالات

هدیه نفیس سازمانی؛ بهترین مدل، زیباترین و با ارزش ترین

هدیه سازمانی برای کارمندان و کارکنان

اگر در یک مجموعه اداری، سازمان یا ارگان به خصوص مشغول کار و فعالیت هستید یا اینکه مدیریت آن را بر عهده دارید. بنا به تشریفات خاصی و در مناسبت های گوناگون لازم است به فکر تهیه هدیه نفیس سازمانی برای پرسنل و کارکنان باشید.

تفاوتی ندارد که این هدایا از طرف کارمندان به مدیران یا بالاعکس باشد. در مجموع همه آنها یک پیام ایده آلی را به همراه دارد. اینکه در یک تیم کاری تمرکز، افزایش بازدهی و ایجاد انرژی مثبت باشد. دادن این هدایا دقیقا همین المان های مذکور را بوجود می‌آورد. به این صورت که اگر در هر مناسبتی بتوان یک هدیه سازمانی با ارزش را بین کارکنان رد و بدل کرد. قطعا مجموعه مورد نظر از هر لحاظ هم فعالیت بهتری خواهد داشت و هم اینکه بهترین خدمات را ارائه می‌دهد.

در این مقاله می‌خواهیم چندین محصول گرانبها که در حال حاضر به عنوان بهترین مدل، زیبا ترین و با ارزش ترین هستند را معرفی کنیم. بدون شک کنجکاو هستید که در مورد این محصولات اطلاعات خوبی بدست آورید تا برای خود برنامه ریزی های مناسبی جهت تهیه آنها داشته باشید. پس مطالب ذکر شده را با دقت مطالعه فرمائید.

هدیه نفیس سازمانی از نوع تابلوی طلا

تابلو طلا به عنوان جدیدترین محصولات دکوری تلقی می‌شوند. شاید این سوال را مطرح کنید که آیا این محصولات می‌توانند به عنوان یک هدیه نفیس سازمانی مورد استفاده قرار بگیرند؟ آیا افراد با دیدن این گونه هدایا خوشحال یا سورپرایز خواهند شد؟ پاسخ این سوالات کاملا مثبت است. یعنی تابلوهای طلا به دلیل نوع متریال ساختاری که دارند و همینطور استفاده از ورق های طلای 24 عیار در ساخت آنها بهترین انتخاب برای اعطای هدیه شرکتی یا هدیه رسمی خواهند بود.

از لحاظ ویژگی های ساختاری از یک فریم چوبی و در مواردی pvc تشکیل شده اند. طرح های گوناگونی در داخل تابلو وجود دارد که بسیار ظریف ساخت و دقیق هستند. ورق های طلا در اشکال گوناگون استفاده شدند تا در نهایت یک نمای زیبا و شگفت انگیزی را بوجود آورند. انواع و مدلهای گوناگونی برای این تابلوها وجود دارد که هر کدام بر اساس سلیقه افراد ساخته شده است.

از طرفی اگر به دنبال طرح های خاص تابلو هستید میتوانید سفارشی سازی محصولات را به گروه های تولیدی درخواست دهید. بنابراین محدودیتی از لحاظ نمای ظاهری در آن‌ها وجود ندارد. یک تابلوی طلا نه تنها به عنوان یک هدیه نفیس سازمانی در محیط های رسمی بلکه در دیگر مناسبت‌ها نیز میتوانند استفاده شوند.

 

هدیه نفیس سازمانی از نوع تابلوی طلا

 

انواع تابلو طلا

با توجه به اطلاعاتی که در قسمت قبل در مورد تابلوهای طلا ذکر شد. این محصولات تنوع طرح و مدل گوناگون دارند. به عنوان قاعده کلی علت طراحی متعدد تابلوهای طلا این است که بتوانند آمار فروش این محصولات را افزایش دهند و به نوعی پاسخگوی ذوق و سلیقه افراد و کاربران گوناگون باشند. از جمله طرحهای انواع تابلو طلا که اکثرا در گروه هدیه نفیس سازمانی قرار دارند عبارتند از تابلو شعر، تابلو طبیعت، تابلوی عارفانه، تابلو مذهبی، تابلوی سفارشی است.

تابلوهایی که نام برده شد در مجموعه خود چندین نمونه مختلف را دارند. به عبارتی در مورد تابلوهای شعر به قدری گستردگی وجود دارد که شما باید از میان ده‌ها نمونه به انتخاب بپردازید. از طرفی با توجه به آنکه این تابلوها به صورت اینترنتی عرضه می‌شوند در نتیجه فرصت و زمان کافی برای مقایسه همه آنها با یکدیگر دارید.

از لحاظ متریال ساختاری با یکدیگر یکسان هستند. یعنی در همگی از یک فریم pvc و در مواردی چوبی استفاده شده است. همچنین همگی دارای طرح ورق طلای 24 عیار هستند. لذا آنچه که باعث تفاوت آنها می‌شود دقیقا همان ظاهر تابلو می‌باشد. اگر به دنبال اعطای هدیه نفیس سازمانی به پرسنل خود هستید به دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت می‌توانید تعداد بالایی از آنها را خرید کنید.

کتاب های نفیس طرح طلا

کتاب های نفیس نیز میتوانند هدیه سازمانی تلقی شوند. هم وجهه رسمی دارند و هم فوق العاده با ارزش هستند. طراحان و هنرمندان ساخت این محصولات با ایده پردازی های جدید توانستند روی جلد یا طرح اصلی کتاب‌ها را با ورق های طلا کار کنند. این کتاب‌ها به عنوان یک المان دکوری نیز قابل استفاده خواهند بود. از جمله کتاب های پرفروش که هرکدام در قالب یک هدیه نفیس سازمانی قابل اهدا به پرسنل و کارمندان هستند عبارتند از کتاب دیوان حافظ و قرآن کریم است. هر دو این کتاب‌ها به وفور در طول روز توسط افراد استفاده می‌شود. هرچقدر ظاهر و نمای کلی آن‌ها زیبا و جذاب باشد منجر به آن خواهد شد تا افراد انرژی بالایی برای خواندن آنها داشته باشند.

در همین کتاب دیوان حافظ اگر به طرح رویه آن دقت کنید یک بستر آبی فیروزه ای قرار دارد که بر روی آن یک طرح ورق طلا حک شده است. این ترکیب رنگ های روشن باعث زیباتر شدن نمای کلی کتاب شده است. شما میتوانید چند جلد از این کتاب‌ها را برای هدیه دادن در محیط اداری خود خریداری کنید.

 

کتاب های نفیس طرح طلا

 

خودکار طلا یک هدیه نفیس سازمانی لوکس

خودکار طلا نیز به عنوان یک کالای لاکچری و لوکس و به نسبت کوچک است. این قابلیت را دارد که در گروه یک هدیه نفیس سازمانی قرار بگیرد. این محصول یک ساختار متفاوت دارد. به این معنا که از لحاظ کاربری و نوع استفاده دقیقا مانند خودکار معمولی میباشد. اما بر روی سطح بدنه و قسمت های متفاوت آن برای زیباتر شدن محصول از طرحهای ورق طلا استفاده شده است. این ایده بسیار جذاب محسوب می‌شود. بنابراین بهترین انتخاب برای هدیه دادن در مناسبت های گوناگون است. این هدیه سازمانی همه ابعاد کوچک و مناسبی دارد و هم اینکه افراد نیاز اساسی به آن دارند. از طرفی هر فردی با دریافت یک خودکار با چنین ویژگی هایی فوق العاده خوشحال خواهد شد.

 

فروش آنلاین زیباترین هدایا در فروشگاه گروه هنری دانژه

 

فروش آنلاین زیباترین هدایا در فروشگاه گروه هنری دانژه

همه کاربران با هر سلیقه ای که دارند میتوانند زیباترین و جذاب ترین هدایای نفیس را از فروشگاه گروه هنری دانژه به صورت اینترنتی خرید کنند. مزیت اصلی که برای محصولات وجود دارد در وهله اول استفاده از با ارزش ترین عنصر فلزی یعنی متریال طلای 24 عیار است. در کنار آن ساختار شیک و لوکس و همچنین نمای زیبا باعث تکمیل این اقلام دکوری شده است. در این وبسایت آنلاین تمام ویژگی های محصول در کنار قیمت آورده شده است تا با اطلاعات کامل نسبت به خرید اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =