مقالات

کادو تولد برای دختر 30 ساله چی بخرم؟

کادو تولد برای دختر 30 ساله چی بخرم؟

خرید کادو برای هر بازه سنی از دختران باید با توجه به سلیقه و نیازهای آن‌ها انجام شود. معمولا دختران 30 ساله نیازی به کادوهای گران قیمت ندارند و بیشتر به دنبال یک هدیه به عنوان یادگاری‌اند. پس اگر قصد خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله را دارید، می‌توانید زیورآلات ساخته شده با ورق طلا را انتخاب کنید که هم قیمت مناسبی دارند و هم ماندگار و با ارزش هستند. در ادامه این مقاله قصد داریم ایده‌هایی برای خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله را به شما ارائه کنیم تا اگر برای خرید هدیه دچار ابهامات زیادی هستید، بتوانید بهترین هدیه را برای او بخرید.

ایده‌هایی برای خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله

اگر به مراسم تولد خواهر، دوست و یا هر فرد دیگری که 30 سال سن دارد دعوت شده‌اید، باید حتما یک کادوی مناسب و درخور‌شان او برای او بخرید. کادو تولد برای دختر 30 ساله می‌تواند هر کادویی باشد. کادوهای تولد برای دختر 30 ساله باید جذاب باشند و از طرفی برای دختران کاربردی باشد. زیورآلات ورق طلا یکی از خوش قیمت‌ترین و بهترین کادوهایی است که می‌توانید برای دختر 30 ساله خریداری کنید.

البته نماد و طرح زیورآلاتی که به عنوان کادو تولد برای دختر 30 ساله استفاده می‌شوند، باید متناسب با همین سن باشد. در ادامه مقاله قصد داریم ایده‌هایی را برای خرید کادو تولد برای دختر سی ساله به شما ارائه کنیم. کافیست که با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود، هر یک از این زیورآلات را خریداری کنید.

1- زیورهای جانی و دلی

انتخاب کادو تولد برای دختر 30 ساله خوش سلیقه که به شعر و شاعری علاقه من است و همیشه به جهان و نزدیکان خود عشق می‌ورزد، کار سختی نیست. زیورآلاتی تحت عنوان زیورآلات جانی و دلی در بازار موجودند که با ظاهر جذاب خودشان می‌توانند برای خانم‌های خوش سلیقه مورد استفاده قرار گیرند. زیورهای جانی و دلی با سنگ پس زمینه سرمه‌ای طراحی شده‌اند که در آن‌ها یک چشم زخم کوچک نیز وجود دارد. با ورق طلای 24 عیار عبارت جانی و دلی در این زیورآلات نوشته شده است.

اگر نیاز به خرید زیورآلات تکی دارید، می‌توانید گردنبند جانی و دلی، انگشتر جانی و دلی، دستبند جانی و دلی و گوشواره جانی و دلی را انتخاب کنید. ولی اگر به دنبال یک ست ورق طلای جذاب هستید، ست زنانه جانی و دلی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه است.

ایده‌هایی برای خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله

2- زیورآلات اسلیمی

طرح‌های اسلیمی جزء طرح‌های سنتی و پرکاربردی‌اند که می‌توانند برای خانم‌های خوش سلیقه 30 ساله انتخاب بسیار خوبی محسوب شوند. اگر فرد مد نظر شما به طرح‌های اسلیمی و قدیمی ایرانی علاقه مند است، مطمئن باشید که با خرید زیورآلات اسلیمی برای او، او را بسیار خوشحال خواهید کرد. طرح‌های متنوع زیورهای موجود در سایت دانژه با طرح اسلیمی به شما انعطاف پذیری بیشتری را برای خرید می‌دهد.

گوشواره واو اسلیمی و گردنبند واو اسلیمی، جزء طرح‌های خاص این زیورآلات‌اند. اگر به دنبال طرح‌های ساده‌تر هستید، می‌توانید به سراغ گردنبند زنجیر اسلیمی، گوشواره اسلیمی، دستبند اسلیمی، النگو اسلیمی و ست زنانه اسلیمی بروید.

3- زیورآلات طرح گلستان

طرح گلستان یکی از طرح‌های جذاب زیورآلات زنانه موجود در سایت دانژه است. این زیورآلات خاص با یک پس زمینه پر از گل که در آن پرنده‌های جذاب قرار دارند، تشکیل شده است. زیورآلات طرح گلستان با رنگ تیره مشکی و سرمه‌ای طراحی شده‌اند. به کار رفتن گل و پرنده در این زیورآلات، زیبایی آن‌ها را چندین برابر بیشتر کرده است. مزیت زیورآلات گلستان این است که به دو صورت اسپرت و رسمی‌تر طراحی شده‌اند.

زیورآلات اسپرت گلستان دارای رنگ پس زمینه سرمه‌ای‌اند و با سنگ سرمه‌ای ساخته می‌شوند. زیورآلات رسمی‌تر گلستان دارای پس زمینه مشکی هستند و با زنجیر و طلای بیشتری ساخته شده‌اند. می‌توانید زیورآلات مشکی گلستان را در دو مدل گوشواره گلستان و گردنبند زنجیری گلستان خریداری کنید. زیورآلات سرمه‌ای گلستان نیز شامل دستبند گلستان، انگشتر گلستان و گردنبند گلستان هستند که مجموعه‌ای از آن‌ها در ست زنانه گلستان وجود دارد.

ایده‌هایی برای خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله

4- زیورآلات ترمه

اگر قصد خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله را دارید و می‌خواهید زیورآلات رنگ سبز را انتخاب کنید، زیورآلات طرح ترمه یکی از بهترین انواع زیورآلات هستند. جواهرات ترمه دارای پس زمینه رنگ سبز هستند که درون آن‌ها نوشته‌های خاصی وجود دارند. یک نوار طلایی نیز در وسط این جواهرات قرار دارد که زیبایی آن‌ها را چندین برابر بیشتر کرده است.

زیورآلات ترمه برای دختران 25 تا 30 ساله انتخاب خوبی‌اند. ظریف و خاص طراحی شده‌اند و سنگ به کار رفته برای ساخت آن‌ها از نوع جید سبز و عقیق سبز است. زیبایی و ظرافت در کنار قیمت مناسب این زیورآلات باعث شده تا آن‌ها انتخابی عالی برای خانم‌های 30 ساله باشند. زیورآلات طرح ترمه در سایت دانژه شامل دستبند سنگ ترمه، گوشواره ترمه، گردنبند ترمه و انگشتر ترمه هستند.

5- زیورآلات طرح پیچک

زیورآلات طرح پیچک با قالب ترنج طراحی شده‌اند و ظاهر سنتی و خاصی دارند. این زیورآلات به دلیل داشتن ظاهر رسمی، برای افرادی که سن 30 سال دارند، گزینه خوبی‌اند. پس اگر قصد خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله را دارید و می‌دانید که مخاطب شما به زیورآلات مدرن علاقه‌ای ندارد، حتما از این زیورآلات دیدن کنید. زیورآلات طرح پیچک با پس زمینه رنگ سبز طراحی شده‌اند. سنگ به کار رفته در این زیورآلات سنگ عقیق سبز است.

زیورآلات طرح پیچک با قالب ترنج، می‌توانند برای خانم‌هایی که عادت به داشتن استایل رسمی دارند، گزینه خوبی باشند. می‌توانید انگشتر ترنج، گوشواره ترنج و گردنبند ترنج را از طریق سایت دانژه خریداری کنید. همه این زیورآلات با بسته بندی شکیل و مخصوص طراحی شده‌اند.

خرید بهترین کادو تولد برای دختر 30 ساله از گالری دانژه

خرید بهترین کادو تولد برای دختر 30 ساله از گالری دانژه

گالری طلا دانژه، تولید کننده انواع زیورآلات ورق طلا با بهترین کیفیت است که توانسته محصولات خود را با کیفیت عالی به مشتریان عرضه کند. اگر نیاز به خرید کادو تولد برای دختر 30 ساله دارید که ضمانت اصالت و گارانتی کیفیت داشته باشید، می‌توانید از محصولات موجود در سایت دانژه دیدن کنید. انواع زیورآلات ذکر شده با تنوع بالا و قیمت‌های مختلف در سایت موجودند تا هر فردی بتواند با توجه به سلیقه خود بهترین کادو را خریداری کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =