مقالات

خرید آنلاین 10 مدل جدید گوشواره طلا ساده با بهترین قیمت

خرید آنلاین 10 مدل جدید گوشواره طلا ساده با بهترین قیمت

گوشواره زنانه طلا جزو محبوبترین زیورآلات در میان خانم‌ها است و در زمان خرید ست های کامل توجه ویژه ای به آن‌ها می‌شود. طرح‌ها و نمونه های بسیار متنوعی برای این محصول وجود دارد که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند و مناسب سلایق مختلف هستند. گوشواره طلا ساده همانطور که از نام آن مشخص است طرح‌ها و نقش و نگارهای پیچیده ای ندارد بلکه با ساختار کاملاً ساده اما در عین حال زیبا و جذاب توانسته است مخاطبان را به خود جلب کند.

در این مقاله قصد داریم در مورد 10 مدل از جدیدترین طرح های این محصول صحبت کنیم تا اگر قصد خرید زیورآلات از نوع گوشواره طلا را دارید با آگاهی کامل اقدام کنید.

1- گوشواره طلا ساده با طرح ماه تولد

این مدل از گوشواره طلا ساده تمام طرح‌ها و سمبل های مرتبط با ماه تولد را با ظرافت بسیار بالایی در خود دارد. برای 12 ماه سال یک سمبل در صورت فلکی تعریف شده است که بسیاری از خانم‌ها علاقه و اعتقاد زیادی به آنها دارند.

از طرفی دوست دارند که این اشکال منحصر به فرد را بر روی انواع زیورآلات خود حتی کوچکترین مدل‌ها مانند گوشواره ساده دخترانه ببینند. طرح های اصلی ورق طلا بر روی یک قالب استیل بسیار مقاوم قرار گرفته است که زیبایی آن را چندین برابر می‌کند.

 

گوشواره طلا ساده با طرح ماه تولد

 

2- طرح فصلی گوشواره طلا ساده

فصول سال شامل بهار، تابستان، پاییز و زمستان است. هر کدام از این‌ها بنا به ایده پردازی های طراحان شکل هندسی خاصی دارد. به عنوان مثال برای فصل تابستان به دلیل گرم بودن هوا بیشتر نماد خورشید مدنظر است.

به همین دلیل این طرح زیبا و جذاب بر روی قاب گوشواره طلا طراحی می‌شود. جنس ورقی که مورد استفاده قرار می‌گیرد همان طور که گفته شد از طلای خالص می‌باشد. شما می‌توانید هر چهار مدل فصلی گوشواره‌ها را خریداری تا در زمان معین استفاده کنید.

3- گوشواره طرح بسم الله

بسیاری از خانم هایی که دارای روحیات مذهبی هستند می‌توانند گوشواره طلای ساده طرح بسم الله را انتخاب کنند. عبارت مورد نظر با ظرافت بالایی با استفاده از ورق طلا طراحی شده است. علاوه بر این دارای یک خط بسیار زیبا و چشم نواز هستند که جزئیات فوق العاده بالایی دارند.

شما می‌توانید این محصول را به عنوان جدیدترین مدل های گوشواره طلا در هر موقعیتی حتی استفاده روزمره همراه خود داشته باشید. از طرفی شما می‌توانید هر نوع اسماء مبارکه را به صورت سفارشی بر روی زیورآلات خود از مراکز تولیدکننده درخواست دهید.

 

گوشواره طلا ساده

 

4- گوشواره طلا ساده از نوع پروانه

طرح پروانه بر روی گوشواره طلا ساده در رنگ بندی های مختلف قابل عرضه است. شما می‌توانید این گوشواره ساده و شیک را در رنگهای آبی فیروزه ای، قرمز و مشکی ببینید. البته این رنگ بندی مرتبط با زمینه گوشواره است چرا که ورقه های طلا همگی به صورت یک رنگ بر روی قاب اصلی نقش بستند.

اینکه کدام رنگ گوشواره را انتخاب کنید بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد. به دلیل قیمت مقرون به صرفه ای که این زیورآلات زنانه از آن برخوردار هستند اغلب مشتریان تمایل دارند تمام رنگ بندی‌ها را خریداری کنند.

5- گوشواره طرح تاج

یک تاج پادشاهی بسیار زیبا و چشم نواز بر روی یک بستر سنگی از جنس اونیکس قرار گرفته است. اصولاً ترکیب متریال ورق طلا و همچنین سنگ های زینتی جذابیت خاصی به زیورآلات مختلف می‌دهد. این نوع از گوشواره طلا ساده برای خانم هایی که به دنبال طرح های شیک و امروزی هستند فوق العاده ایده آل است. به دلیل قفل میخی بسیار با کیفیتی که دارد بعد از نصب بر روی گوش‌ها از پایداری و امنیت آنها اطمینان خاطر داشته باشید.

 

گوشواره طلا ساده

 

6- گوشواره کودکانه طلا

گوشواره طلا ساده تنها مختص خانم های بزرگسال و جوانان نیست. بلکه این محصولات برای کودکان و خردسالان نیز طراحی و ساخته شده است. گوشواره کودکانه قطعاً می‌تواند یک هدیه زیبا و ارزشمندی از جانب والدین باشد. در واقع شما یک نوع زیورآلات گرانبها و ساخته شده از متریال طلا را هدیه داده اید.

بنابراین برای همیشه در ذهن کودک باقی می‌ماند و این محبت هیچ گاه فراموش نمی شود. پس اگر قصد خوشحال کردن فرزند خود را دارید حتماً نمونه های کودکانه گوشواره‌ها را با هم مقایسه و یک مدل را که بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید.

7- گوشواره طلا ساده با طرح فروهر

اگر به طرح های ایرانی باستانی و دوران هخامنشی علاقه زیادی دارید گوشواره طلا ساده فروهر گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در واقع این زیورآلات می‌تواند اعتقاد باستانی ایرانیان را زنده نگه دارد. طرح فروهر با جزئیات بسیار دقیق و مطابق با شکل اصلی طراحی و ساخته شده است. اگرچه ابعاد گوشواره‌ها کوچک هستند اما استاد کاران و طراحان به دلیل تخصص بالایی که دارند توانسته اند با استفاده از ورق طلا و ظریف کاری های مخصوص شکل نهایی را ایجاد کنند.

8- شکل ضربان قلب بر روی گوشواره طلا ساده

این محصول جزو زیباترین گوشواره هایی است که همواره توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند. ورق های طلا با ضخامت کنترل شده و ابعاد دقیق به شکل یک قلب برش داده شدند و بر روی آن یک طرح زیگزاگ و خطی وجود دارد که می‌تواند جذابیت آن را چندین برابر کند. معمولاً بستر و زمینه گوشواره قرمز انتخاب می‌شود تا به نوعی به طرح اصلی مرتبط باشد. شما می‌توانید این گوشواره را نیز به کلکسیون زیورآلات خود اضافه کنید و در مواقع لازم از استفاده آنها لذت ببرید.

9- عبارتهای شعرگونه بر روی گوشواره طلا

برخی از مدل های پرفروش گوشواره طلا ساده نمونه هایی هستند که بر روی آن طرح های شعر گونه قرار گرفته است. به عنوان مثال شما می‌توانید گوشواره طلا مدل صد جان منی را ببینید. یک عبارت کوتاه و پرمعنا که هر فردی با نگاه کردن به آن متوجه عمق معنا خواهد شد. البته این ایده مبتکرانه بر روی دیگر محصولات مانند انواع تابلو شعر طلا نیز وجود دارد. این زیورآلات نیز علاقمندان خاص خود را دارند و اغلب خانم‌ها به دنبال خرید آن هستند.

10- گوشواره طلا ساده در مدل های مناسبتی

طرح های مناسبتی مانند یلدا بر روی گوشواره طلای ساده چهره جدیدی را از این محصول خلق کرده است. همانطور که می‌دانید سمبل این شب دراز معمولاً انار است. این میوه جزو رکن اصلی سفره های یلدا می‌باشد. بنابراین طراحان سعی می‌کنند با ظرافت بالایی این میوه محبوب را بر روی گوشواره های طلا طراحی کنند. افرادی که ذوق هنری بالایی دارند مشتاق خرید این محصول خواهند بود.

قیمت گوشواره طلا ساده

از جمله موارد مهمی که برای خرید گوشواره طلا ساده همواره مد نظر قرار می‌گیرد قیمت محصول است. خوشبختانه تولید کنندگان به منظور کسب رضایت مشتریان سعی می‌کنند مقرون به صرفه ترین قیمت را در نظر بگیرند. البته شما می‌توانید در این وب سایت اینترنتی محصولات را همراه با قیمت آنها ببینید. در برخی مواقع نمونه های مختلف همراه با تخفیف عرضه می‌شوند.

خرید انواع زیورآلات طلا از گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه تولید کننده طیف گسترده ای از انواع زیورآلات طلا برای خانم‌ها و آقایان است این مجموعه کلیه محصولات خود را در قالب فروشگاه اینترنتی به مشتریان عرضه می‌کند. بنابراین شما می‌توانید در یک فرصت مناسب مدل های متعدد را با یکدیگر مقایسه و یک نمونه را که بیشتر می‌پسندید انتخاب و خرید کنید. جزئیات مرتبط با هر محصول به طور کامل ذکر شده است در نتیجه شما با اطلاعات کامل مراحل خرید را تکمیل خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + یازده =