مقالات

زیباترین ست گردنبند و گوشواره؛ مختص خانم های شیک پوش

زیباترین ست گردنبند و گوشواره؛ مختص خانم های شیک پوش

گردنبندها و گوشواره‌ها به عنوان جذاب ترین زیورآلات زنانه و از همه مهمتر محبوبترین در بین بانوان محسوب می‌شوند. خانم‌ها علاقه بسیار زیادی به انتخاب مدل های گوناگون انواع ست گردنبند و گوشواره طلا دارند.خصوصا نمونه هایی که دقیقا دارای طرح یکسان و هم شکل هستند و میتوانند یک جلوه ای شیک و خاص را بوجود آورند. برای آنکه بدانید کدام مدل های گردنبند طلا و همچنین گوشواره طلا می‌توانند به عنوان ست استفاده شوند در این مقاله بیشتر در مورد آنها صحبت می‌کنیم. نمونه های متعددی از این محصول را معرفی می‌کنیم تا اگر قصد خرید آنها را دارید بدانید که چه مدل های زیبایی جزو پرفروش ترین‌ها می‌باشند. پس به ادامه مقاله توجه فرمائید.

ست گردنبند و گوشواره طلا طرح ماه تولد

اکثر ما تعصب خاصی به نماد و سمبل ماه تولد خود داریم همانطور که میدانید برای هر ماه سال یک سمبل بخصوصی در صورت فلکی تعریف شده است که اشکال مختلفی را دربر میگیرد. به عنوان مثال سمبلی که برای ماه خرداد تعریف شده است دوقلوها هستند که تفسیر مفصلی برای آن مطرح شده است. این نمادها با استفاده از ورق طلای 24 عیار با ظرافت و جزئیات بالا بر روی قاب ست زنانه خرداد نصب می‌شوند.

معمولا این ورق‌ها برای جذابیت بیشتر روی انواع سنگ زینتی قرار می‌گیرند که در داخل قاب زیورآلات هستند. این قاب‌ها نیز عمدتا از آلیاژهای استیل ساخته شده اند و مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند. همین ویژگی انواع ست گردنبند و گوشواره منجر به آن خواهد شد که اقلام زینتی محصول مانند سنگ‌ها و همچنین طرح ورق طلا سالم باقی بمانند و در معرض تنش های مختلف دچار آسیب نشوند. هم برای گردنبند طلا و هم برای گوشواره طلا دقیقا از چنین عناصر ارزشمندی استفاده می‌شود.

ست گردنبند و گوشواره طلا طرح 4 فصل

ست گردنبند و گوشواره طلا طرح 4 فصل

طرح های جذاب و بسیار جالب توجهی که برای ساخت انواع ست گردنبند و گوشواره‌ها استفاده می‌شود طرح 4 فصل است. یعنی فصل بهار، تابستان، پاییز و زمستان هرکدام یک نماد تعریف شده را دارند. طراحان از همین نمادها بر روی زیورآلات استفاده می‌کنند. بنابراین شما می‌توانید در هر فصلی که قرار دارید زیورآلات مخصوص به خود را استفاده کنید. برای ست زنانه بهار طرح گل با ورق طلا 24 عیار طراحی شده است که جزییات خوبی دارد و کاملا میتوان متوجه شد که این طرح برای چنین فصلی می‌باشد.

برای فصل تابستان هم یک خورشید سوزان طراحی شده است. برای فصل پاییز برگ افرا خشک شده و برای زمستان نیز برف که یک شکل هندسی ستاره دارند، در نظر گرفته شده است. همه این طرح‌ها قطعا پیامدهای بسیار زیبایی را با خود یدک میکشند. زمانی که بر روی محبوب ترین اقلام بانوان یعنی زیورآلات طلا قرار گرفته می‌شوند هم باعث خوشحالی و سرور کاربران خواهد شد و هم اینکه افراد تمایل و رغبت زیادی برای استفاده مکرر از آن خواهند داشت.

ست گردنبند و گوشواره طلا طرح فروهر

 

امروزه طرح و نماد فروهر در داخل کشور ایران یکی از محبوب ترین طرح‌ها شناخته شده است. نه تنها در داخل کشور بلکه میتوان گفت که به عنوان یک نماد جهانی نیز از آن یاد میکنند. فروهر در باور زرتشتیان به عنوان اهورا مزدا یا خالق هستی می‌باشد. البته یکی از 5 نیرویی است که پیش از آفرینش موجودات وجود داشته و پس از اتمام زندگی نیز جاودان باقی میماند. اما بسیاری از پادشاهان دوره هخامنشی فروهر را با یک نماد یا سمبل بخصوصی معرفی کردند که یک انسان را در بین دو بال را نشان میدهد.

قطعآ این طرح زیبا نشان دهنده قدرت و عظمت دوران پادشاهی ایران می‌باشد. امروزه گروه های تولیدی مختلف طرح فروهر را بر روی انواع ست گردنبند و گوشواره طلا قرار دادند تا زیبایی آن را چندین برابر کنند. نه تنها برای زیورآلات طلا، بلکه شما میتوانید به خرید انواع تابلو ایرانی باستانی نیز بپردازید که معرف دوران کهن و تمدن دیرینه این مرز و بوم است. این طرح به قدری زیبا طراحی شده است که حتی اگر بخواهید با یک ذره بین به آن نگاه کنید جزئیات زیادی قابل مشاهده خواهد بود. در واقع این هنر طراحان است که چنین محصولات کمیاب و منحصر به فردی را طراحی میکنند.

انواع طرحهای زیورآلات بچه گانه

انواع طرحهای زیورآلات بچه گانه

ست گردنبند و گوشواره طلا تنها مختص بانوان بزرگسال نیست. بلکه دختربچه‌ها نیز به این زیورآلات نیاز دارند و حتما باید از زیبایی آنها لذت ببرند. زمانیکه شما چنین ست های شیک و امروزی را به فرزندان خود هدیه می‌دهید قطعا در یاد و خاطره آنها باقی خواهد ماند. به عنوان مثال ست دخترانه کیتی یکی از این محصولات می‌باشد که علاوه بر داشتن ست گردنبند و گوشواره طلا شما می‌توانید اقلام دیگری همچون دستبند و انگشتر طلا را نیز ببینید.

معمولا ست های کامل بیش از دو قلم را در خود دارند اما شما میتوانید این محصولات را به طور جداگانه خریداری کنید. خرید ست های کامل مزیت های زیادی برای شما دارد که مهمترین آن کاهش هزینه های خرید خواهد بود. اگر شما بتوانید این ست‌ها را به طور همزمان استفاده کنید یکی از بهترین اقدامات را برای جلوه گری تیپ و ظاهرا خود انجام دادید.

ست زنانه 4 قل

ست زنانه 4 قل در گروه طرح های مذهبی قرار دارد. بسیاری از بانوان که روحیه مذهبی قوی دارند میتوانند از این محصول خاص استفاده کنند. در این ست‌ها نیز شما انگشتر، دستبند، گردنبند و گوشواره‌ها را می‌بینید. اما بنا به سلیقه خود میتوانید فقط ست گردنبند و گوشواره طلای آن را استفاده کنید. عبارات مذهبی با استفاده از ورق طلا ظریف کاری شده اند. نوع سنگی که در داخل قاب آلیاژی قرار گرفته است از نوع سنگ های زینتی اونیکس میباشد که یک طرح و رنگ تیره ای دارد و میتواند رنگ ورق های طلا را بیشتر نمایان کند.

ست زنانه 4 قل

از لحاظ نوع ساختار و کیفیت نیز بسیار مرغوب و درجه 1 هستند و نه تنها برای این نوع ست بلکه برای سایر محصولات نیز میتوان چنین مزیت های ارزشمندی را ذکر کرد. بنابراین تا سال های طولانی بدون اینکه دچار افت کیفیت شوند قابل استفاده خواهند بود.

 

گروه هنری دانژه یکی از پیشرفته ترین مراکز تولید زیورآلات زنانه

در گروه هنری دانژه در کنار محصولات دیگری همچون زیورآلات مردانه، انواع تابلوی طلا، اکسسوری طلا و همچنین محصولات دکوراتیو میتوانید متنوع ترین زیورآلات زنانه در مدل‌ها و طرح های گوناگون را ببینید. علاوه بر محصولات جزئی، ست های کامل نیز در طرح های گوناگون آماده سازی شده اند تا بتوانید با پرداخت مقرون به صرفه ترین هزینه ست های طلا را خریداری کنید و برای مدت طولانی تجربه کاربری ایده آل را داشته باشید. هر محصولی را که دوست دارید در این وب سایت آنلاین تکمیل خرید کنید و پس از اتمام سفارش کارشناسان ما مراحل ارسال را برای رساندن محصول به دست شما انجام میدهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =