مقالات

کادو برای تولد پدر مخصوص متولدین شهریور ماه

کادو برای تولد پدر مخصوص متولدین شهریور ماه

یکی از خاطره انگیز ترین اقداماتی که فرزندان شوق فراوانی برای انجام آن دارند دادن کادو برای تولد پدر است. محصولات متنوعی وجود دارند که هر کدام تا حدودی می‌توانند باعث خوشحالی فرد شوند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چه هدایایی می‌تواند پدر شما را سورپرایز و هیجان زده کند. در این مقاله می‌خواهیم زیبا ترین و جذاب ترین هدایا و کادو برای تولد پدر در ماه شهریور را معرفی کنیم.

البته برای ماه های تولد دیگر نیز در همین وب سایت می‌توانید محصولات متنوعی را ببینید. اما به جهت تقاضای بالا سعی می‌کنیم اطلاعات ارزشمندی در مورد کالاهایی که مرتبط با این ماه تولد است ارائه دهیم.

تابلو طلا نماد شهریور بهترین کادو برای تولد پدربزرگ

تابلو طلا از بهترین هدایایی هستند که می‌توانند در روز تولد به پدر یا پدربزرگ هدیه داده شوند. با توجه به خلق و خو و طرز فکر سنتی که اغلب پدران دارند دریافت یک تابلو طلا نه تنها باعث خوشحالی آنها می‌شود بلکه تمایل دارند آن را در بهترین نقطه اتاق خود یا محل کار نصب کنند. به همین دلیل اولین انتخاب در گروه تابلوها است. حال اگر سمبل ماه تولد بر روی تابلو قرار داشته باشد مزیت آن را چندین برابر می‌کند. البته شما می‌توانید برای سایر ماه های تولد نیز از این تابلوها به عنوان یک هدیه گرانبها استفاده کنید.

جنس و متریال ساخت بدنه تابلو طلا از پی وی سی می‌باشد. این نوع پلیمرها باعث می‌شوند تا تابلوها زیبایی خود را در یک بازه زمانی بلندمدت حفظ کنند. طرحی که در قالب سمبل ماه تولد شهریور بر روی تابلو وجود دارد از جنس ورق طلای 24 عیار می‌باشد. همین مزیت مهم عاملی خواهد بود تا این کادو برای تولد پدر باعث سورپرایز شدن آن‌ها شود.

 

تابلو طلا نماد شهریور بهترین کادو برای تولد پدربزرگ

 

خرید کادو برای تولد پدر ارزان از گروه اکسسوری‌ها

یکی از اکسسوری های بسیار جذاب و پرکاربردی که مردان و به طور کلی پدرها علاقه خاصی به آن دارند جاسوییچی‌ها می‌باشند. این وسایل کاربردی زمانی استفاده می‌شوند که شما می‌خواهید دسته کلیدهای خود را محافظت کنید و به نوعی از مفقود شدن آنها نیز جلوگیری کنید. متریال ساخت بند جاسوئیچی‌ها از چرم صنعتی، حلقه آنها از جنس استیل و با مقاومت بالا می‌باشد.

برای تکمیل زیبایی آن یک قاب با ورق طلا که می‌توانند برای سمبل های ماه تولد متفاوت باشند نیز وجود دارد. این نوع ترکیب متریال باعث خلق یک اکسسوری زیبا می‌شود. همین جذابیت بالا منجر خواهد شد تا آقایان با رغبت بالا در طول روز از آن استفاده کنند. مزیت بسیار مهم دیگری که متریال فلزی جاسوییچی‌ها دارند این است که در اثر رطوبت دچار زنگ زدگی ، تغییر ساختار و از فرم افتادگی نمی شوند. دقیقا همین عامل باعث حفظ ظاهر این کادو برای تولد پدر خواهد شد.

دکمه سردست طلا زیباترین کادوهای ارزان برای تولد پدر

اکسسوری‌ها انواع و اقسام متفاوتی دارند. یکی از آنها دکمه سردست طلا می‌باشد. از آنجایی که پدرها همواره به ظاهر و تیپ رسمی خود اهمیت می‌دهند داشتن یک دکمه سردست باعث تکمیل وسایل مرتبط با اکسسوری آنها خواهد شد. اصولا این دکمه‌ها زمانی استفاده می‌شوند که شما می‌خواهید در یک مجلس یا مهمانی رسمی شرکت کنید.

پوشیدن یک پیراهن شیک همراه با کت و شلوار کاملا مدرن زمانی جلوه گری خوبی خواهند داشت که یک دکمه سردست نیز با آن استفاده شود. پس این محصول منحصر به فرد در گروه انواع کادو برای تولد پدر گزینه مناسبی خواهد بود. ویژگی های ساختاری آن به این صورت است که از یک اهرم استیل درجه یک ، قاب استیل و همچنین طرح ورق طلا تشکیل شده است. پس از بسته شدن روی سر آستین نباید نگران افتادن آنها باشید چرا که کاملا در محل خود پایدار باقی می‌مانند.

 

دکمه سردست طلا زیباترین کادوهای ارزان برای تولد پدر

 

انگشتر طلا یک کادو برای تولد پدر از طرف دختر

پدرها انگشترهای سنتی که دارای سنگ عقیق هستند را بیشتر می‌پسندند و سعی می‌کنند همین انگشترها را بنا به خاصیت های زیادی که دارند استفاده کنند. اما در کنار این‌ها یک انگشتر طلا با طرح ماه تولد می‌تواند نظر بسیاری از پدران را جلب کند. دادن یک کادو برای تولد پدر از طرف دختر برای پدران بسیار سورپرایز کننده خواهد بود. حال اگر کادو از نوع انگشتر طلا مردانه باشد.

این انگشترها از حلقه کاملا استیل و ضد زنگ تشکیل شده اند. از طرفی با ظرافت و هنر بالایی سمبل ماه تولد شهریور و همچنین دیگر ماه‌ها بر نمای رویه انگشتر قرار دارد. به جهت رنگ تیره ای که این انگشترها دارند، وجود تضاد بین رنگ روشن زرد طلا و رنگ تیره حلقه استیل شرایطی را فراهم می‌کند تا جلوه گری طرح طلا بیشتر خود را نشان دهد.

خرید کادو از نوع وسایل دکوری طلا

وسایل دکوری اقلامی هستند که شما می‌توانید آنها را در نقاط مختلف خانه یا محل کار در ویترین یا کمدهای دکوری و همچنین روی میز استفاده کنید. این نوع هدایا چندین مزیت ارزشمند دارند. اول آنکه به عنوان یک المان دکوری همیشه در مقابل چشمان فرد قرار دارد. در نتیجه یاد و خاطره شما همیشه زنده است.

در کنار این‌ها به دلیل زیبایی ظاهری بالایی که دارند می‌توانند باعث ارتقای دکوراسیون محیط شوند. دقیقا یکی از اهداف مهمی که افراد دنبال می‌کنند این است که بتوانند محیط بسته ای که در آن حضور دارند را نوسازی یا حداقل با استفاده از وسایل دکوری زیباسازی کنند. کادو برای تولد پدر از نوع دکوری‌ها شامل انواع تندیس طلا، لوح تقدیر، کتاب های نفیس هستند. اینکه شما کدام یک را انتخاب کنید بستگی به ذوق و سلیقه شما دارد. اما در مجموع همه آنها زیبایی خاص خود را دارند.

 

خرید کادو از نوع وسایل دکوری طلا

 

زیباترین کادوهای لوکس و مدرن در فروشگاه گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه به جهت بهره مندی از متخصصین و هنرمندان با تجربه توانسته است زیباترین و جذاب ترین زیورآلات، انواع تابلو طلا، اکسسوری‌ها و همچنین وسایل دکوری را با بهترین طرح و رنگ طراحی و تولید کند. مهمترین رکن خرید از فروشگاه آنلاین ما قیمت مناسب محصولات در کنار کیفیت بالا است. به همین دلیل نه تنها یک مدل بلکه توانایی خرید چندین طرح از یک محصول را خواهید داشت. در این فروشگاه آنلاین با بالاترین سطح امنیت ثبت سفارش خرید شما انجام می‌شود و ارسال محصول نیز درب منزل در کوتاه ترین زمان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =