مقالات

کادو تولد برای مادر چی بخرم؟ معرفی زیباترین‌ها

کادو تولد برای مادر چی بخرم؟ معرفی زیباترین‌ها

انتخاب کادو تولد برای مادر شاید برای بسیاری از افراد یک چالش اساسی تلقی شود. چرا که آنها نمی دانند چه محصولی را خریداری کنند که باعث سورپرایز شدن و خوشحالی زیاد مادران شوند. امروزه کالاهای مختلف در بازار وجود دارد. ممکن است شما به دنبال خرید البسه باشید یا اینکه بخواهید یک وسیله ساده آشپزخانه را خرید کنید. اما فارغ از همه این‌ها مجموعه ای از محصولات خاص و شگفت انگیز وجود دارند که در گروه انواع زیورآلات و اقلام دکوری قرار دارند.

درواقع اینها همیشه در معرض دید و چشمان مادران قرار دارند و از این طریق شرایطی فراهم خواهد شد که همیشه یاد و خاطره شما در ذهن باشد. همه مادرها یا بطور کلی بانوان علاقه زیادی به زیورآلات زنانه آن هم ساخته شده با عناصر طلا دارند. اگر یک محصول دارای طلای 24 عیار باشد هم ارزش ساختاری آن بالا خواهد بود و هم اینکه مخاطبین با یک دید و نگرش خاص به آنها نگاه خواهند کرد. چرا که از با ارزشترین عنصر فلزی یعنی طلا در آن استفاده شده است. در این مقاله می‌خواهیم چند محصول مهم را معرفی کنیم که همگی با چنین فلزات گرانبهایی تولید می‌شوند و مناسب هدیه دادن نیز هستند.

کادو تولد برای مادر در گروه زیورآلات زنانه

کادو تولد برای مادر در گروه زیورآلات زنانه

هرکدام از زیورآلاتی که میتوانند به عنوان کادو تولد برای مادر انتخاب شوند تنوع گسترده ای دارند. برخی از مهمترین آنها شامل محصولات ذیل است که به توضیح ویژگی آنها می‌پردازیم:

  • انگشتر طلا یک کادو شیک برای تولد مادر

همه ما با انگشتر طلا آشنایی داریم و میدانیم که از گذشته های بسیار دور تا به امروز توسط بانوان و آقایان نیز استفاده شده اند. انگشتر طلا با کیفیت لازم نیست که تماما از طلا باشد. بلکه حتی اگر طرح رویه آن از ورقه طلا نیز کار شده باشد باز هم ارزش خود را حفظ کرده است. این انگشترها از حلقه آلیاژی استیل ساخته شدند که با سنگ های زینتی و ورق طلا تزیین شده اند.

گردنبندها نیز مدل های گوناگونی دارند. اغلب آنها دارای طرح و نماد ماه تولد هستند که هر کدام سمبل های خاصی را در بر میگیرند. سنگ های زینتی در مدل های پرفروش آن جزء مواد اولیه اساسی محسوب می‌شوند. این سنگ‌ها حتی به صورت بافت و مرواریدی نیز در بندهای آن قرار دارند و هم اینکه در قاب آلیاژی گردنبند نصب شده اند. ورق های طلا نیز بر اساس طرحی که دارند بر روی این سنگ‌ها قرار می‌گیرند.

  • دستبند طلا

برای دستبند طلا میتوان چندین مدل را معرفی کرد. یکسری از آنها ساخته شده از متریال چرم صنعتی هستند. حال آنکه برخی دیگر همانند گردنبندها به صورت بافت و با سنگ های زینتی مرواریدی میباشند. هر دو اینها زیبا و جذاب هستند و شما باید بر اساس سلیقه خود به انتخاب هر یک بپردازید. قاب آلیاژی سنگ های زینتی و طرح ورق طلا نیز برای اغلب آنها یکسان میباشد. اما نوع سنگ این کادو تولد برای مادر میتواند فرق داشته باشد و طرح ورق طلا نیز نمونه های گوناگونی دارد.

  • گوشواره طلا

بسیاری از افراد ممکن است تصور کنند که گوشواره‌ها بیشتر برای دختران جوان استفاده می‌شوند و مادرانی که پا به سن گذاشته اند علاقه ای به این زیورآلات ندارند. اما این موضوع کاملا برعکس است. بسیاری از بانوان یک روحیه جوان و شادابی دارند و همواره میخواهند از محصولات خاص استفاده کنند. حتی انتخاب و خرید گوشواره طلا با طرح و نمای اسپرت نیز برای آنها خوشایند خواهد بود. در مجموع شما باید روحیات مادران خود را برای انتخاب کادو تولد برای مادر در نظر بگیرید تا یک خرید هوشمندانه را داشته باشید.

کادو تولد برای مادر در گروه انواع تابلوهای طلا

کادو تولد برای مادر در گروه انواع تابلوهای طلا

تابلوهای طلا نیز نه تنها به عنوان کادو تولد برای مادر قابل انتخاب هستند بلکه حتی می‌تواند در محیط های کاری به عنوان هدیه سازمانی نیز قلمداد شود. پس محدودیتی برای ارائه و هدیه دادن تابلوها به افراد گوناگون و در مناسبت های مختلف وجود ندارد. شما حتی می‌توانید طرح های مذهبی آنها را نیز ببینید که بیشتر با روحیات مادرها سازگاری و هماهنگی دارد. مدل تابلو طلا طبیعت، تابلو طلا عرفانی، تابلو طلا ماه تولد، تابلو شعر از جمله اقلامی هستند که امروزه جزو محصولات پرفروش تلقی می‌شوند و غالبا در روزهایی که هدیه دادن رایج است مورد استفاده قرار میگیرند. این تابلوها چندان ابعاد بزرگی ندارند و شما میتوانید با انواع کاغذ کادوها یک ظاهر شیک و زیبایی را به آنها ببخشید. از همه مهمتر آنکه به دلیل نصب بر روی دیوار به عنوان یک المان دکوری تلقی خواهند شد.

لوح تقدیر ساده یک کادو تولد برای مادر ارزان

یک لوح تقدیر ساده نیز می‌تواند زمینه ای برای خوشحالی مادران در روز تولد باشد. در واقع این لوح های تقدیر به گونه ای ساخته شده اند که میتوان در داخل آن عبارت های گوناگونی را به صورت نوشته طراحی کرد. این عبارت‌ها و کلمات نیز همگی با ورق های طلا ساخته شده اند و همین موضوع جذابیت آنها را چند برابر میکند. این لوح های تقدیر می‌تواند به عنوان یک وسیله دکوری در داخل کمدهای شیشه ای که دارای آینه هستند قرار بگیرند یا اینکه آنها را در یک گوشه دنج از خانه قرار دهید. میتوان بصورت سفارشی هر جمله را که کوتاه باشد با ورق های طلا نگاشت و یک محصول خاص را طراحی کرد. قیمت آنها نیز بر اساس نوع سفارش و میزان ورق های طلا تعیین خواهد شد اما شما نباید نگران هزینه‌ها باشید. چرا که هنرمندان ساخت به واسطه بهره گیری از تکنیک‌ها و ترفند های تولید میتوانند یک محصول زیبا با کم ترین قیمت را بسازند.

گروه هنری دانژه برترین تولید کننده انواع زیورآلات با طرح طلا

گروه هنری دانژه برترین تولید کننده انواع زیورآلات با طرح طلا

گروه هنری دانژه توانسته است یک سبک طراحی مدرن و مبتکرانه ای را خلق کند. به این صورت که در همه زیورآلات و دیگر محصولات از عنصر طلا استفاده شده است. اما قیمت آنها نیز در یک محدوده مناسب قرار دارد. بنابراین همه افرادی که در فکر خرید زیورآلات هستند می‌توانند با یک بودجه متعادل مدل های گوناگونی از این محصولات را خرید کنند. تمام فرایند انتخاب و خرید نیز به صورت اینترنتی است و شما هیچ مراجعه حضوری را نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *