مقالات

تابلو برجسته ورق طلا؛ بهترین تابلو دکوراتیو منزل

تابلو برجسته ورق طلا؛ بهترین تابلو دکوراتیو منزل

یکی از بهترین تابلوهای ورق طلای موجود در بازار که هم کاربردهای متنوعی دارد، هم می‌تواند برای طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گیرد؛ تابلو برجسته ورق طلا است. این تابلو ورق طلا به دلیل داشتن طرح برجسته از جنس طلا با رنگ زیبا، می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای خانه‌های مسکونی، شرکت‌ها و فضاهای مختلف باشد. طرح‌های متنوع این تابلوها، انعطاف پذیری زیادی را به افراد برای خرید بهترین تابلوهای ورق طلا می دهد و این یعنی اینکه می توان بر اساس سبک دکوراسیون داخلی و سلیقه شخصی، یکی از خاص‌ترین مدل‌های این تابلوها را سفارش داد. اگر علاقه مند به خرید تابلو شعر برجسته هستید، می‌توانید بهترین این تابلوها را از طریق سایت گروه هنری دانژه خریداری کنید.

تابلو برجسته ورق طلا چیست؟

تابلو ورق طلا، یک نوع تابلو دکوراتیو است که با ورق طلای 24 عیار ساخته می‌شود و به صورت دکوراتیو مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع تابلوها دارای طرح‌های متنوعی هستند که یکی از زیباترین طرح‌های آن‌ها، تابلوهای برجسته می‌باشند. تابلو برجسته ورق طلا با زیبایی فوق العاده‌ای که به فضا می‌دهند و طرح‌های برجسته‌ای که دارند، می‌توانند برای تکمیل دکوراسیون نیز مورد استفاده قرار گیرند. این تابلوها به جای اینکه از طرح‌های ساده تشکیل شوند، از طرح‌های برجسته ساخته شده‌اند.

برجسته بودن طرح ورق طلای به کار رفته در این تابلوها باعث می‌شود تا زیبایی آن‌ها در نور چندین برابر شود. اگر این تابلوها را زیر نور لوستر یا مهتابی قرار دهید، متوجه می‌شوید که انعکاس نور در طرح‌های برجسته ورق طلا تا چند اندازه زیبا و خاص است. باید توجه داشت که ساخت تابلوهای برجسته ورق طلا کار هر کسی نیست و فقط افراد متخصص می‌توانند با ورق طلای 24 عیار، بهترین تابلوهای برجسته را طراحی کنند.

تابلو برجسته ورق طلا چیست؟

انواع طرح تابلو طلایی برجسته

طرح‌های تابلو طلایی برجسته بسیار زیاد است و این موضوع این امکان را به مشتریان می‌دهد تا با توجه به سلیقه و نظر شخصی خود، بهترین تابلوهای برجسته را برای منزل، شرکت و اداره انتخاب کنند. پرفروش‌ترین طرح‌های تابلوهای برجسته ورق طلا شامل موارد زیر می‌باشند.

  • تابلو شعر

تابلو شعر یکی از بهترین تابلوهای ورق طلا برجسته است که می‌توانید آن را شعرهای متفاوت و متنوع سفارش دهید. این تابلو با ظاهر جذاب، کیفیت بالا و مفهوم خاص خودش، برای دکوراسیون خانه‌های مسکونی انتخاب بسیار خوبی محسوب می‌شود. می‌توانید انواع تابلو ورق طلا شعر را با شعر دلخواه خودتان نیز سفارش دهید. بدون اینکه هیچ محدودیتی در این زمینه برای شما وجود داشته باشد.

  • تابلو طرح دار

تابلوهای طرح دار در گروه پرفروش‌ترین تابلوهای طلایی برجسته قرار می‌گیرند. این تابلوها بدون نوشته طراحی می‌شوند و در آن‌ها طرح‌هایی همچون برج میلاد، قلب و … به کار می‌رود. تابلو طرح دار برجسته ورق طلا می‌تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای هدیه باشد. فقط کافیست که طرح مد نظر برای تابلو انتخاب شود و مطابق با سلیقه فرد مورد نظر، بهترین تابلو طرح دار برجسته انتخاب گردد.

  • تابلو مذهبی

تابلو برجسته ورق طلا مذهبی از جمله مدل‌های محبوب تابلو طلا است. این نوع تابلو با آیه‌های مذهبی طراحی می‌شود و با ظاهر خاص و همچنین بار معنوی، می‌تواند در شرکت‌ها، اداره‌ها، خانه‌های مسکونی و … مورد استفاده قرار گیرد. تابلوهای مذهبی به واسطه زیبایی فوق العاده‌ای که دارند، می‌توانند برای هدیه به افراد مذهبی نیز گزینه خوبی محسوب شوند.

  • تابلو ترکیبی

تابلو برجسته ورق طلای ترکیبی در طرح‌های ترکیبی و جذاب خود می‌تواند زیبایی فوق العاده‌ای به فضا بدهد. این تابلوها از ترکیب شعر و طرح‌های متنوع ساخته شده‌اند. می‌توان آن‌ها را با ترکیب کاشی کاری نیز تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. تابلوهای ورق طلای ترکیبی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود هستند و این یعنی اینکه می‌توان با توجه به سلیقه شخصی، هر کدام از این تابلوها را انتخاب کرد.

انواع طرح تابلو طلایی برجسته

بهترین تابلو برجسته طلا برای پذیرایی منزل

برای خرید تابلو برجسته طلا برای پذیرایی منزل، گزینه‌های متنوعی پیش روی شما است. تابلو شعر، طبیعت، مذهبی و هر یک از انواع تابلوهای دیگر تولید شده با طرح‌های متنوع می‌توانند برای پذیرایی منزل به عنوان یک تابلو دکوراتیو مورد استفاده قرار گیرند. در حال حاضر پرفروش‌ترین طرح‌های تابلو برجسته طلا برای پذیرایی منزل، تابلوهای شعر طلا هستند که می‌توانند شعرهای عرفانی و پر مفهومی داشته باشند.

بهترین مدل تابلو برجسته طلا برای شرکت

اگر علاقه مند به استفاده از تابلو برجسته طلا برای شرکت و فضاهای اداری هستید، بهتر است که به دنبال طرح‌های مذهبی یا شعر باشید. تابلو مذهبی به دلیل داشتن ظاهر رسمی و همچنین کاربردی بودن، می‌تواند برای شرکت‌ها و محیط‌های اداری گزینه خوبی محسوب شود. علاوه بر تابلو برجسته مذهبی، تابلوهای ورق طلای شعر عرفانی نیز می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای شرکت‌ها محسوب شوند. بهتر است که در هنگام خرید تابلو ورق طلای برجسته حتما به متناسب بودن طرح تابلو به فعالیت شرکت توجه داشته باشید و بر اساس آن، بهترین نوع تابلوهای برجسته ورق طلا را خریداری کنید.

قیمت تابلو برجسته ورق طلا

قیمت تابلو برجسته ورق طلا

ورق طلای به کار رفته در تابلو برجسته می‌تواند باعث افزایش قیمت این تابلوهای دکوراتیو شود؛ اما به طور کلی، قیمت تابلو برجسته ورق طلا نسبت به تابلوهای طلای ساخته شده در بازار پایین‌تر است. دلیل این موضوع هم به کار رفتن طلای کمتر نسبت به تابلوهای سنگین می‌باشد. قیمت تابلوهای ورق طلا بستگی به میزان طلای به کار رفته در این تابلوها دارد. هر چقدر طلای به کار رفته سنگین‌تر باشد، قیمت تابلو ورق طلای برجسته نیز بالاتر می‌رود. می‌توانید برای مشاهده آنلاین قیمت انواع تابلوهای برجسته ورق طلا، محصولات موجود در سایت را مورد بررسی قرار دهید.

خرید بهترین مدل‌های تابلو طلایی طرح برجسته از سایت دانژه

گروه هنری دانژه همواره با خلاقیت خود محصولات بسیار باکیفیتی را به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از خاص ترین محصولات دکوراتیو تولید شده توسط این گروه هنری، تابلو طلایی طرح برجسته است. تابلو برجسته ورق طلا، با ظاهر خاص از سوی تیم دانژه به مشتریان عرضه می‌شود. این تابلوها دارای ضمانت اصالت هستند و با گارانتی به مشتریان عرضه می‌شوند. به همین خاطر از نظر به کار رفتن ورق طلای 24 عیار در انواع تابلو طبیعت و مذهبی تولید شده توسط این تیم خیالتان راحت باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هشت =