مقالات

آشنایی با تابلو تکسچر ورق طلا ، مینیمال، مدرن و برجسته

آشنایی با تابلو تکسچر ورق طلا ، مینیمال، مدرن و برجسته

از گذشته تاکنون، تابلوهای دست ساز از جذابیت خاصی برخوردار بوده و طرفداران بسیار زیادی داشته اند. یکی از پرفروش ترین تابلوهای دست ساز، نوع برجسته بوده که در طرح ها و رنگ های متنوعی تولید می شود. تابلو تکسچر ورق طلا، یکی از زیباترین تابلوهایی است که می توان برای تکمیل دکوراسیون منزل یا محل کار استفاده کرد. با ما همراه باشید تا شما را با مدل های تابلو تکسچر آشنا کرده و فروشگاهی معتبر برای خرید به شما معرفی نماییم.

تابلو تکسچر چیست؟

این تابلو با استفاده از خمیر تکسچر، به صورت برجسته ساخته می شود. تکسچر در مدل های مختلفی موجود بوده که رایج ترین آنها، تکسچر سرامیک و بسکت می باشد. تکسچر سرامیک از بافت سختی برخوردار بوده و قابل استفاده در ضخامتی بیشتر از 2 میلیمتر خواهد بود. این تکسچر پس از خشک شدن ترک نخورده و زیبایی خود را از دست نمی دهد. این در حالی است که سختی بافت تکسچر بسکت، کمتر از سرامیک بوده و در ضخامت های کمتر از 2 میلیمتر استفاده می شود؛ در صورتی که تکسچر بسکت در ضخامت بیشتری استفاده شود، پس از خشک شدن ترک خورده و زیبایی خود را از دست خواهد داد.

امروزه استفاده از تکسچر برای ساخت تابلو دکوراتیو، بسیار رایج شده است؛ تا جایی که افراد خاص پسند ترجیح می دهند به جای تابلو نقاشی ساده، از تابلو تکسچر در دکوراسیون خود استفاده نمایند. ترکیب برجستگی خمیر تکسچر با یک رنگ آمیزی جذاب، نظر هر فردی را به سمت این تابلو جلب خواهد کرد.

علاوه بر این، زیبایی تابلو تکسچر ورق طلا به دلیل جذابیت رنگ طلایی روی برجستگی های تابلو، باعث شده تا افراد زیادی ترغیب به خرید این سبک شوند. این تابلو از براقیت بالایی برخوردار بوده و برای نصب در بالای کاناپه و شومینه، محل کار یا اتاق خواب بسیار مناسب می باشد. به طور کلی تابلو تکسچر از تنوع بالایی برخوردار بوده و در طرح های متفاوتی تولید می شود. شما می توانید طبق سلیقه خود یا چیدمان مکان مورد نظر، از تابلو ورق طلا، مینیمال، برجسته یا مدرن استفاده نمایید.

تابلو تکسچر چیست؟

تابلو تکسچر مدرن را با کیفیت بالا از کجا تهیه کنیم؟

تابلو تکسچر مدرن یکی از خاص ترین و جذاب ترین تابلوهای برجسته است. این تابلو به دلیل زیبایی بی حد و مرز، جزو جدانشدنی برخی مکان های لوکس بوده و نشان دهنده سلیقه خاص افراد می باشد. همانطور که میدانید طرح های مدرن هیچگاه قدیمی نشده و مورد پسند سلیقه های مختلفی بوده اند؛ به همین دلیل انتخاب تابلو تکسچر سبک مدرن برای هدیه به کسانی که سلیقه آنها را به خوبی نمی شناسیم، بهترین گزینه می باشد.

علاوه بر این، امروزه سبک چیدمان دکوراسیون اکثر منازل به سمت مدرن سوق پیدا کرده است؛ به همین دلیل خرید این تابلو می تواند انتخابی آگاهانه و جذاب باشد. در نظر داشته باشید که این تابلو تا مدت زیادی قابل استفاده بوده و با تغییر مد، نیاز به تعویض نخواهد داشت. تنها نکته قابل توجه این است که تابلو تکسچر را از فروشگاهی معتبر تهیه نمایید تا از کیفیت خمیر تکسچر و مواد استفاده شده در تابلو اطمینان داشته باشید.

تابلو تکسچر مینیمال

تابلوها یکی از عناصر تزیینی تاثیرگذار در انرژی فضای داخلی می باشند. رنگ و طرح استفاده شده در هر تابلو، می تواند جهت تازه ای به انرژی افراد ببخشد. تابلوهای مینیمال از طرح های ساده تشکیل میشوند و از جزئیات کمی برخوردارند؛ به همین دلیل حس سادگی و آرامش را در محیط ایجاد می نمایند. علاوه بر این، طبق دیدگاه فنگ شویی تابلوهای ساده می توانند متعادل کننده انرژی فضای داخل خانه یا محل کار باشند.

به همین دلیل استفاده از یک تابلو تکسچر مینیمال نه تنها زیبایی خاصی به محیط می بخشد، بلکه به عنوان مرکز سادگی، انرژی مثبت فراوانی در فضا ایجاد می کند. تابلو تکسچر با سبک مینیمال، انتخاب کسانی است که به وسایل دست ساز علاقمندند و قصد دارند جذابیت محیط را افزایش بخشند. در صورتی که قصد خرید این تابلو را دارید، برای ایجاد تناسب بیشتر بین تابلو و محیط، بهتر است از رنگ های هماهنگ با چیدمان استفاده نمایید.

تابلو تکسچر مینیمال

تابلو تکسچر برجسته ، جذابیتی چشمگیر

تابلو تکسچر برجسته یکی از تابلوهایی است که با اولین نگاه، نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. این تابلو که با خمیر تکسچر به صورت دست ساز تولید می شود، زیبایی خاصی داشته و نصب آن روی دیوار، جان تازه ای به محیط می بخشد. برای ساخت این تابلو، دقت، حوصله و ابتکار زیادی به کار برده می شود تا حتی کوچکترین جزئیات، به بهترین شکل نمایش داده شوند. با توجه به اینکه این تابلو با مواد و زحمت بیشتری تولید می شود، قیمتی بیشتر از تابلوهای نقاشی ساده خواهد داشت؛ از این رو طرفدارانی با سلایق متفاوت اقدام به خرید آن می نمایند. در صورتی که شما هم علاقمند به خرید این سبک تابلو می باشید، بهتر است فروشگاهی معتبر را برای خرید انتخاب نمایید. در این صورت از کیفیت مواد بکار رفته در آن، اطمینان خواهید داشت.

تابلو تکسچر، بهترین انتخاب برای هدیه

گاهی یکی از بزرگترین معضلات افراد، انتخاب هدیه ای خاص و ماندگار می باشد. خرید وسایل تزیینی یکی از انتخاب های همیشگی کسانی است که قصد دارند ذوق هنری خود را در هدیه نمایش دهند؛ با این حال برخی اوقات، از سلیقه شخص مورد نظر اطلاع نداشته و برای انتخاب هدیه سردرگم خواهند شد. در صورتی که شما هم به دنبال هدیه ای ارزشمند، چشم نواز و خاص هستید، تابلو تکسچر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. از آنجایی که برای ساخت این سبک تابلو محدودیتی وجود ندارد، امکان اجرای طرح ها و رنگ های متنوعی بر روی آن وجود خواهد داشت.

بنابراین شما می توانید بدون اطلاع از سلیقه فرد مورد نظر، از تابلوهای مینیمال یا مدرن تکسچر استفاده نمایید. این تابلوها جذابیت خاصی داشته و برای استفاده در محیط هایی با معماری جدید، بسیار مناسب می باشند. همچنین در صورتی که از علاقه فرد به تابلوهای جذاب و پر زرق و برق اطلاع دارید، می توانید تابلو تکسچر ورق طلا یا برجسته را برای هدیه انتخاب نمایید.

تابلو تکسچر، بهترین انتخاب برای هدیه

سخن آخر

تابلو تکسچر یکی از زیباترین تابلوهای دست ساز است که به دلیل تنوع بالا، مورد پسند افراد زیادی قرار خواهد گرفت. شما برای خرید این تابلو باید سبک چیدمان دکوراسیون و رنگبندی به کار رفته در آن را مدنظر قرار دهید؛ سپس می توانید تابلویی هماهنگ با محیط انتخاب کرده و از زیبایی آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =