مقالات

تابلو نقاشی ورق طلا هدیه ای جذاب و ارزشمند برای تمامی سلیقه ها

تابلو نقاشی ورق طلا هدیه ای جذاب و ارزشمند برای تمامی سلیقه ها

به کار بردن ورق طلا در تابلو نقاشی، توسط نقاشان معروف قرن سیزدهم اتفاق افتاد. برخی هنرمندان برای نمایش هاله خدایان در نقاشی های مذهبی، از ورق طلا استفاده می کردند. به تدریج ورق طلا جزو جدانشدنی تابلوهای مذهبی مسیحیان شد و سپس به کتاب های مذهبی راه پیدا کرد؛ به طوری که در حاشیه اکثر کتاب ها یا تصاویر محراب و کلیسا، ورق طلا به چشم می خورد. امروزه نیز برای صحافی برخی کتابها یا نگارش کتب با ارزش و گرانبها، از ورق طلا استفاده می کنند. با ما همراه باشید تا با انواع تابلو نقاشی ورق طلا آشنا شوید.

تابلو ورق طلا چیست؟

امروزه یکی از پرطرفدارترین تابلوهای موجود در بازار، تابلو ورق طلا می باشد. برای ساخت این تابلو از ورق طلا که در رنگ های مختلفی موجود می باشد، استفاده می کنند؛ از آنجایی که ورق طلا از ضخامت بسیار کمی برخوردار است، برای ایستایی بهتر آن روی تابلو، از چسب مخصوص ورق طلا استفاده می نمایند. سپس این ورق را به صورت طرح های مختلف روی نقاشی مطابقت داده و اثری هنری و لوکس تولید می نمایند. در نظر داشته باشید که طول عمر ورق طلاها یکسان نبوده و در شرایط متفاوت، متغیر خواهد بود. ورق طلا باید به طور اصولی و با موادی مرغوب روی سطح چسبانده شود، سپس در شرایط مساعدی قرار گیرد. در این صورت تا سالیان طولانی، تغییر رنگ و شکل نداده و با همان کیفیت ماندگار خواهد بود.

تابلوهای ورق طلا، در سبک ها و مدل های مختلفی موجود می باشند؛ در بعضی از آنها، تنها قسمتی از تابلو ورق طلا کار شده و در برخی دیگر، تابلو به طور کامل با ورق طلا پوشیده شده است. نوعی از این تابلو با نام تابلو برجسته ورق طلا شناخته می شود؛ در این سبک، نقش روی تابلو به شکل سه بعدی و برجسته طراحی شده که همین موضوع، جذابیت تابلو را چندین برابر خواهد کرد. معمولا این سبک تابلو قیمت بیشتری نسبت به دیگر تابلوهای ورق طلا داشته و تنها افراد خاص پسند، اقدام به خرید آن می نمایند.

تابلو نقاشی طلاکوب چیست؟

معمولا بر روی نقاشی هایی با موضوع طبیعت، اساطیر، تاریخ و فرهنگ مناطق مختلف، برای جذابتر کردن یک بخش یا تصویر از طلاکوب استفاده می کنند. طلاکوب در واقع ورق طلای کوبیده شده است که به شکل های گوناگون روی تابلوهای نقاشی قرار داده می شود. برجستگی ورق طلا و تفاوت سطح آن با نقاشی، موجب جذابیت بیشتر این تابلوها می شود؛ به طوری که با اولین نگاه، ابتدا قسمت طلاکوب به چشم شما خواهد آمد. تابلو نقاشی طلاکوب، در دکوراسیون منزل یا محل کار استفاده شده و به عنوان هدیه ای گرانبها به شمار می آید. شما می توانید برای هدیه به افراد خاص، از تابلوهای طلاکوب با موضوعاتی طبق سلیقه آنها استفاده نمایید.

تابلو ورق طلا چیست؟

تابلو نقاشی طبیعت با ورق طلا

ترکیب تابلوهای رنگ روغن با ورق طلا، زیبایی نقاشی را دوچندان کرده و جذابیتی بی حد و مرز به وجود آورده است؛ به طوری که افراد زیادی به جای تابلو رنگ روغن ساده، تابلوهای طلاکوب را برای هدیه دادن یا چیدمان منزل انتخاب می کنند. از آنجایی که نقاشی طبیعت از تنوع بالایی برخوردار است، این سبک تابلو با ورق طلا مورد پسند سلایق مختلف خواهد بود. امروزه تابلو نقاشی طبیعت با ورق طلا، در اندازه های متفاوتی تولید شده و فروش بسیار زیادی داشته است. در صورتی که قصد دارید یک هدیه خاص و ماندگار تهیه کنید، انتخاب تابلو طبیعت گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا مناسب چه مکان هایی است؟

نصب تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا در مکانهایی که دارای دکوراسیون مدرن هستند یا با معماری سبک جدید ساخته شده اند، بسیار مناسب است. به طور کلی تابلوهای نقاشی مدرن، جذابیت خاصی داشته و نمایانگر سبک زندگی جدید می باشند. حال تصور کنید تابلوهای مدرنی که در آنها از ورق طلا استفاده شده، چه جذابیتی به منزل یا محل کار شما می بخشند؟

تابلو ورق طلا جزو پرفروش ترین تابلوهای مدرن است که به دلیل در بر گرفتن انواع سلایق، در مکان های زیادی دیده می شود. در تابلوهای مدرن بازخورد نورهای زرد و سفید به تکه های ورق طلا، جذابیت خاصی ایجاد می کند؛ به طوری که با تابش نور متفاوت، جلوه زیبا و جدیدتری قابل مشاهده خواهد بود. استفاده از تابلو ورق طلا در معماری های مدرن که از نورپردازی خاصی برخوردارند، این زیبایی را نمایانتر خواهد کرد.

تابلو نقاشی طلایی

خرید تابلو نقاشی، نیازمند ذوق هنری خاصی بوده و باید با سبک چیدمان، مکان مورد استفاده و سلیقه افراد آن مکان مطابقت داشته باشد. این در حالی است که تابلو نقاشی طلایی، به دلیل جذابیت ویژه ای که دارد، محدودیت انتخاب را از می برد. استفاده از این سبک تابلو در هر مکانی قابل اجرا بوده و تنها مطابقت آن با مکان مورد استفاده، کفایت خواهد کرد. امروزه فروش این تابلو به شدت افزایش داشته و افراد زیادی را مجذوب تولید این سبک نقاشی کرده است.

تابلو نقاشی مدرن با ورق طلا مناسب چه مکان هایی است؟

چرا تابلو ورق طلا بخریم؟

از گذشته تاکنون برخی افراد برای هدیه به افراد خاص، از هدایای گرانبها مانند طلا استفاده می کردند؛ اما امروزه به دلیل افزایش قیمت طلا، افراد به دنبال خرید هدایایی ارزشمند و خاص، با قیمتی مناسب می باشند. پیشنهاد ما، خرید تابلو ورق طلا است. این سبک تابلو جلوه بسیار زیبایی داشته و گزینه بسیار خوبی برای هدیه به افراد خاص می باشد. با وجود اینکه تابلو ورق طلا قیمتی مناسب تر از طلا خواهد داشت، اما یک هدیه لوکس و ارزشمند به شمار می آید.

تابلو ورق طلا از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و یک نورپردازی تاکیدی در بالای آن، می تواند جذابیتی دوچندان به تابلو ببخشد. استفاده از این تابلو در منازل لوکس و زیبا پسند، به شدت مرسوم بوده و جلوه دکوراسیون داخلی را چشمگیرتر خواهد نمود. علاوه بر این از تابلو ورق طلا، در برخی ادارات و مراکز تجاری نیز استفاده می شود. امروزه فروش تابلو طلا در فروشگاه های زیادی رواج یافته و راهی برای کسب درآمد افراد علاقمند به هنر می باشد.

خرید انواع تابلو ورق طلا از گالری دانژه

گروه هنری دانژه مجموعه ای است که ذوق هنری را با استفاده از ورق طلا، ارزشمندتر نمایان می کند. در این مجموعه انواع اکسسوری، تابلو، زیورآلات و دکوراتیو با بهترین کیفیت موجود می باشند. در تمامی محصولات دانژه، ورق طلای مرغوب به کار رفته و جذابیت محصولات این مجموعه را درخشان تر ساخته است. شما می توانید انواع تابلو طلاکوب را در موضوعاتی مختلف از جمله: طبیعت، عاشقانه، تولد، فانتزی، سازمانی و …، از دانژه تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که قیمت های ارائه شده توسط دانژه، مناسب تر از سایر فروشگاه ها بوده و ماندگاری محصولات، مهر تاییدی بر کیفیت آنها خواهد بود. شما با مراجعه به سایت دانژه می توانید تمامی محصولات گالری را به همراه قیمت آنلاین آنها مشاهده نمایید.

خرید انواع تابلو ورق طلا از گالری دانژه

سخن آخر

تابلو نقاشی ورق طلا یکی از هنرهای قدیمی و سنتی بوده که از ارزش بسیار زیادی برخوردار است. استفاده از این تابلوها در اماکن مختلف مرسوم بوده و به دلیل تنوع بسیار زیاد، مورد پسند افراد با سلایق مختلف خواهد بود. این تابلو به دلیل ارزش و ماندگاری بالا، بهترین انتخاب برای هدیه به افراد دیگر خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *