مقالات

بهترین هدیه سازمانی عید نوروز برای قدردانی از کارکنان شرکت ها

10 هدیه ارزان قیمت برای مرد + خرید آنلاین از تولید کننده

جشن نوروز بهترین فرصت برای قدردانی و القای حس همبستگی به کارکنان یک مجموعه است. به همین منظور هر ساله در این زمان، شرکت های مختلف بسته به نوع سلیقه مدیر و در نظر گرفتن آداب و رسوم، اقدام به خرید هدیه نوروز سازمانی می نمایند. خرید هدایای خاص و معنادار، در واقع ارسال پیامی با مضمون احترام،  همدلی و توجه می باشد که موجب تجدید صمیمیت بین کارکنان و مدیر یک مجموعه خواهد شد. ما در این مقاله نکات لازم برای انتخاب و خرید هدیه سازمانی عید نوروز را به شما ارائه خواهیم داد. با ما همراه باشید.

برای خرید هدیه سازمانی عید نوروز چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

هدایای سازمانی برای عید نوروز، بیش از آنکه جنبه مادی داشته باشند، نوعی تشکر از زحمات کارکنان و امیدی برای شروع بهتر خواهند بود. از این رو، بیشتر افراد به دنبال هدایایی هستند که در کنار زیبایی، معنای خاصی را القا نمایند. مهمترین نکته در خرید هدیه شرکتی این است که پیامی مثبت و شور انگیز در بر داشته باشد تا کارکنان هنگام مشاهده آن، به معنای اصلی هدیه پی ببرند. در کنار این موضوع، زیبایی و لوکس بودن هدیه به شدت جلب توجه کرده و نشانگر سلیقه و دقت مدیر خواهد بود.

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید هدیه سازمانی، بودجه اختصاصی شرکت و تعداد کارکنان است. در صورتی که نیاز به خرید تعداد بالایی هدیه داشته و بودجه محدودی دارید، می توانید از هدایایی کوچک و نفیس استفاده نمایید. شرکت هایی که محدودیت بودجه نداشته و از کارکنان محدودی برخوردارند، می توانند از هدایای لوکس و ماندگار مانند تابلو ورق طلا برای هدیه نوروزی استفاده کنند. مورد مهم دیگر، جنسیت کارمندان مجموعه است؛ در شرکتی که کارمندان آقا و خانم مشغول به کار هستند، می توان از هدایای متفاوت طبق جنسیت افراد استفاده کرد اما این موضوع به سلیقه و انتخاب مدیر بستگی خواهد داشت.

در صورتی که قصد دارید هدیه سازمانی برای افراد قابل استفاده باشد، می توانید از پک هدیه سازمانی نوروز استفاده نمایید. برای چیدمان پک می توانید از پیشنهادات شرکت ارائه دهنده استفاده کرده یا وسایلی مرتبط با جشن نوروز انتخاب نمایید. در هر صورت این وسایل قابل استفاده بوده و جنبه دکوری نخواهند داشت.

بسته بندی محصول، یکی دیگر از نکات مهم در ارائه هدایای سازمانی است. بسته بندی شکیل و خاص یک هدیه، جذابیت آن را چند برابر کرده و نشانگر میزان اهمیت کارکنان برای شما خواهند بود. در صورتی که قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید، می توانید از بسته بندی های ساده، مینیمال و شیک استفاده نمایید. همچنین ارائه یک پیام تبریک نوروز بر روی کارتی جذاب و چشم نواز، نشانگر مدیری خوش ذوق و اهمیت کارکنان برای ایشان خواهد بود.

مدل های دیواری و رومیزی تابلو پدرم تاج سرم

تبلیغ برند با هدیه سازمانی

در صورتی که شرکت شما دارای برند بوده و محصولات خاصی ارائه می دهد، می توانید از این فرصت برای تبلیغ محصولات خود استفاده نمایید. هدایای تبلیغاتی سازمانی می توانند علاوه بر جنبه تبریک، برند شما را تبلیغ کرده و نماد شما را به چشم دیگران آشنا سازند. شما با ارائه مرتبط ترین محصولات خود برای هدیه سازمانی عید نوروز ، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و تبلیغی ارزان خواهید داشت. علاوه بر این، هدایای تبلیغی شما هنگام استفاده توسط کارکنان مورد سنجش قرار می گیرند؛ به این صورت می توانید با یک نظرسنجی، از کیفیت محصولات یا پیشنهاد برای بهتر شدن آنها استفاده نمایید.

ایده خرید هدیه سازمانی نوروز

از آنجایی که اهدا هدیه نوروزی سازمانی یک بار در سال اتفاق می افتد، بهتر است از وسایلی خاص و به یادماندنی استفاده نمایید. از گذشته وسایلی مانند تقویم رومیزی، خودکار، سررسید، ست اداری و … به عنوان هدایای نوروزی سازمانی شناخته می شدند؛ اما با گذر زمان و افزایش تنوع وسایل، مدیران از وسایل جدید و مدرنی برای هدیه به کارکنان استفاده می نمایند. در نظر داشته باشید که انتخاب یک هدیه هوشمندانه، می تواند شرکت شما را در ذهن کارکنان یا مشتریان ماندگار سازد. بنابراین در انتخاب نوع، رنگ بندی و بسته بندی هدیه، بیشترین سلیقه را به خرج دهید. معمولا کارکنان پس از دریافت یک هدیه خاص و ارزشمند، عملکرد بهتری داشته و برای کار در مجموعه، انگیزه بیشتری دریافت خواهند کرد. در ادامه چند نمونه از بهترین هدایای سازمانی را به شما معرفی خواهیم کرد.

هدایای هنری

یکی از جذاب ترین هدایای سازمانی، وسایل دکوراتیو و هنری هستند. این وسایل از تنوع و رنگ بندی بسیار زیادی برخوردار بوده و پاسخگوی سلیقه تمام افراد خواهند بود. از انواع وسایل هنری می توان به تابلو شعر، ظرف آجیل خوری سنتی، پک ظروف هفت سین، ماگ های هنری، پک شیرینی خوری، تابلو ورق طلا و … اشاره کرد. این وسایل در پذیرایی یا تزیین منزل مورد استفاده قرار گرفته و توجه افراد زیادی را به خود جلب خواهد کرد.

تنوع بالای تابلو طلا برای خریدهای عمده

پک پذیرایی نوروز

انتخاب پک پذیرایی شیک و جذاب، می تواند یکی از بهترین هدایا برای جشن نوروز باشد. ظروف پذیرایی علاوه بر جنبه هدیه، بسیار کاربردی بوده و تا سالها نام شرکت شما را در ذهن ثبت می کنند. علاوه بر این، بسته به سلیقه و میزان بودجه می توانید داخل ظروف را با خوراکی های جذاب مانند میوه خشک، آجیل و … پر کنید و ارزش هدیه را به شدت افزایش دهید. در صورتی که صاحب برند هستید، چاپ لوگو برند بر روی این پک، می تواند راه بسیار خوبی برای تبلیغ شرکت شما باشد.

وسایل اداری

لوازمی مانند تقویم رومیزی، سررسیدهای شکیل، روان نویس، ساعت رومیزی و …، گزینه ثابت انتخاب هدیه سازمانی نوروز می باشد. این هدایا مورد پسند تمامی افراد بوده و توسط سنین مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب وسایل اداری به عنوان هدیه نوروزی، یک هدیه مورد پسند و مقرون به صرفه خواهد بود. در صورتی که قصد دارید هدایای اداری جلوه زیباتری داشته باشند، می توانید از مدل های چوبی و مینیمال استفاده نمایید.

وسایل چرم

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید هدیه سازمانی عید نوروز ، وسایل چرم می باشد. لوازمی مانند کیف پول، کیف دستی، کمربند و …، هدایایی هستند که برای کارکنان آقا و خانم مناسب بوده و به نسبت جنسیت، از تنوع مطلوبی برخوردارند. وسایل چرم ارزش بالایی داشته و مورد پسند تمامی سلیقه ها خواهند بود.

خرید متنوع ترین هدایای سازمانی نوروز از دانژه

گروه هنری دانژه سابقه زیادی در تولید محصولات دکوراتیو، اکسسوری، قاب های تزیینی و زیورآلات داشته و این محصولات را در تنوع بالا به مشتریان عرضه می کند. شما می توانید برای خرید هدیه سازمانی عید نوروز ، از تابلو شعر، لوح تقدیر، خودکار، ساعت رومیزی یا دیگر محصولات جذاب دانژه استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که محصولات دانژه طبق سلایق مختلف طراحی شده و برای ساخت آنها، از بهترین متریال استفاده شده است. از این رو، محصولات دانژه گزینه بسیار خوبی برای یک هدیه جذاب و ماندگار بوده و تنوع بالای آنها، رضایت شما را جلب خواهد کرد.

سخن آخر

از آنجایی که هدیه سازمانی عید نوروز برای افرادی با سلیقه های مختلف تهیه می شود، بهتر است از لوازم تزئینی، اکسسوری یا دکوراتیو انتخاب شود. این هدایا، از تنوع بالایی برخوردار بوده و جذابیت زیادی خواهند داشت؛ از این رو، با خرید هدایای تزیینی، هدیه ای ماندگار، با ارزش و چشمگیر تهیه خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + پانزده =