مقالات

انواع هدیه سازمانی لوکس مخصوص مشتریان ویژه شما

انواع هدیه سازمانی لوکس مخصوص مشتریان ویژه شما

بسیاری از شرکتها، سازمانها و مراکز خدمات رسان بنا به مناسبت های مختلف ممکن است مجموعه ای از انواع هدیه سازمانی لوکس را برای مشتریان یا حتی کارمندان خود آماده سازی کنند. این هدایا جنبه های مختلفی دارند که مهمترین آن ایجاد یک بار تبلیغاتی مناسب و بهتر جلوه دادن فضای کاری است. از آنجایی که مدیران به دنبال کالاهای ایده آل و خاص هستند. در این مقاله می‌خواهیم چند مدل از انواع هدیه سازمانی لوکس را معرفی کنیم تا با شناخت کافی نسبت به جزئیات فنی و ساختاری آنها برای خرید عمده اقدام کنید.

هدیه سازمانی لوکس با ساختار بسیار زیبا و از جنس ورق طلا

متریال طلای 24 عیار به وفور برای ساخت وسایل و لوازم دکوری خصوصا انواع هدایا مورد استفاده قرار میگیرد. قطعا کنجکاو هستید که بدانید چه محصولاتی با این مواد اولیه گرانبها و ارزشمند قابلیت ساخت دارند. به عنوان یک مثال ساده همه ما با مدل های مختلف زیورآلات مردانه و زنانه آشنایی داریم و میدانیم که تا چقدر آمار فروش بالایی دارند.

اما یکسری اقلام دکوری نیز وجود دارند که هرکدام در قالب یک هدیه قابل ارائه هستند. آنچه که اهمیت دارد این است که بتوان در یک فضای سازمانی و کاری یا اداری رسمیت محیط را حفظ کرد. بتوان مجموعه ای از هدایای ارزشمند و با کلاس کاری مناسب را به مشتریان و همچنین کارمندان ارائه داد. برخی از آنها شامل تابلو طلا، انواع اکسسوری‌ها مانند خودکار طلا و دیگر محصولات دکوراتیو می‌باشند. هر کدام از اینها در جایگاه خود در زمان هدیه دادن باعث خوشحالی طرف مقابل می‌شوند و شرایطی را فراهم می‌کنند تا به عنوان یک هدیه سازمانی لوکس ماندگار و به یاد ماندنی قابل استفاده باشند.

هدیه سازمانی لوکس با ساختار بسیار زیبا و از جنس ورق طلا

چگونه از ورق طلا برای ساخت محصولات دکوری استفاده می‌شود؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که در مورد انواع هدیه سازمانی لوکس و دیگر محصولات مشابه مانند هدیه نفیس سازمانی و هدیه نفیس مدیریتی و سایر اقلام مشابه مطرح می‌شود این است که چه تکنیکی برای ساخت محصولات به کار گرفته می‌شود و آیا تمام وزن این کالاهای هنری از طلا هستند یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که همانطور که ذکر شد از یک ورق طلا 24 عیار با ضخامت اندک و کنترل شده برای ساخت محصولات استفاده می‌شود.

طبیعتا منطقی است که کل وزن کالای دکوری را طلا تشکیل نمی دهد چرا که در آنصورت قیمت آنها بسیار بالا خواهد بود.لذا هنرمندان و طراحان با تجربه و با ایده پردازی های جدید توانستند ورق های با ضخامتی اندکی از طلا را بر روی پیکر اصلی این کالاهای دکوری قرار دهند و باعث خلق یک محصول شگفت انگیز، جدید و مدرن و از همه مهم تر لوکس و جذاب شوند.

قیمت مناسب انواع هدیه سازمانی لوکس

از آنجایی که مدل های مختلف هدیه سازمانی لوکس به صورت عمده و با شمار بالا خریداری می‌شود, لذا مدیران میخواهند یک سرمایه و بودجه مناسبی را برای این کار در نظر بگیرند. همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد این محصولات با یک ضخامت کنترل شده از ورق طلای 24 عیار ساخته شده اند.

پس قیمت و هزینه چندان بالایی ندارند مگر آنکه جزء کالاهای سفارشی باشند که در آنصورت میزان طلای استفاده شده براساس سفارش شما خواهد بود. اما در مورد اقلام معرفی شده مانند تابلو طلا، اکسسوری‌ها و برخی از کالاهای دکوراتیو همچنان این قیمت ارزان است. درنتیجه میتوان تعداد بالایی از این محصولات را خریداری کرد و به مناسبت های مختلف به عنوان هدیه سازمانی لوکس به کارمندان و مشتریان ارائه کرد.

قیمت مناسب انواع هدیه سازمانی لوکس

استفاده از هدیه سازمانی لوکس به عنوان دکور در محیطهای گوناگون

از جمله هدایای بسیار کاربردی و مهمی که در سازمان‌ها و مجموعه کاری مختلف اعطا می‌شود اقلام دکوری هستند. این کالاها زمانی استفاده می‌شوند که شما می‌خواهید یک دکوراسیون زیبایی را در محیط بسته به وجود آورید. تفاوتی ندارد که محل مورد نظر یک محیط کاری باشد یا منزل. قرار دادن این کالای دکوری هم زیبایی محیط را ارتقا می‌دهد و از همه مهمتر باعث القای انرژی مثبت به مخاطبان خواهد شد. در مورد همین تابلو طلا هم قابلیت نصب در ادارات را دارند و هم اینکه شما می‌توانید آن را در منزل، اتاق خواب و پذیرایی روی دیوار نصب کنید. همانطور که میبینید محدودیتی چندانی برای بکارگیری آنها نیست.

تنوع بالای تابلو طلا برای خریدهای عمده

اگر تصمیم گرفتید که جهت خرید هدیه سازمانی لوکس به سراغ تابلوها بیایید بهترین اقدام را انجام دادید زیرا این تابلوها طرح‌ها و مدل های بسیار متنوعی دارند. از جمله پرفروش ترین طرح‌ها میتوان به تابلوی مذهبی طلا، تابلوی مناسبتی، تابلو عارفانه، تابلوی ایرانی باستانی، تابلوی طبیعت، تابلو شعر، تابلوی موسیقی اشاره کرد. برخی از افراد بنا به سلایق گوناگونی که دارند یک طرح خاص را انتخاب می‌کنند. از آنجایی که این کالاها به عنوان هدیه سازمانی لوکس در نظر گرفته می‌شوند میتوان از یک طرح چند نمونه را خرید.

این تابلوها غالبا سایزبندی های گوناگونی دارند و برای محیط های با مساحت مختلف طراحی شده اند. از یک فریم pvc و در مواردی چوبی ساخته می‌شوند که طرح اصلی داخل تابلو تماما از ورق طلا 24 عیار است. از آنجایی که سایز این تابلوها به نسبت متوسط محسوب می‌شود بسته بندی یا کادو پیچ کردن آنها بسیار سهل و آسان است. در نتیجه حجم زیادی را در بر نمیگیرند و میتوانید تعداد زیادی از آنها را به صورت یکجا خرید کنید.

اصولا تابلوهای طلا به عنوان هدیه رسمی، هدیه شرکتی، هدیه مناسب کارمند بانک و یا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سازمانی تلقی می‌شوند. لذا بهترین فرصت برای شما خواهد بود که این تابلوهای طلای زیبا و بسیار خوش قیمت را برای مجموعه خود تهیه کنید.

تنوع بالای تابلو طلا برای خریدهای عمده

فروش آنلاین محصولات دکوراتیو طلا در گروه هنری دانژه

گروه هنری دانژه با داشتن شعبه های بسیار متنوع در سطح کشور و همچنین برپایی یک مجموعه تولیدی فوق العاده پیشرفته و حرفه ای توانسته است متنوع ترین اقلام دکوری از قبیل تابلوی طلا را طراحی و تولید کند. محصولات این مجموعه دربرگیرنده انواع زیورآلات مردانه، زیورآلات زنانه، اکسسوری‌ها و کالاهای دکوراتیو با تنوع بالا می‌باشد. مهمترین مزیت این مجموعه این است که محصولات خود را به شکل آنلاین عرضه میکند. در نتیجه شما در کوتاه ترین زمان میتوانید به مقایسه و در نهایت انتخاب و خرید بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =