مقالات

هدیه نفیس مدیریتی؛ طرح های خلاقانه، جدید و لوکس

هدیه نفیس مدیریتی؛ طرح های خلاقانه، جدید و لوکس

همه پرسنل، کارمندان و افرادی که در یک مجموعه کاری بخصوصی مشغول فعالیت هستند برای مناسبت های مختلف ممکن است به دنبال انتخاب و خرید یک هدیه نفیس مدیریتی باشند. تفاوتی ندارد که در چه فضایی در حال کار هستید. چرا که علاوه بر ادارات، آفیس‌ها و ارگان های دفتری ممکن است بخواهید حتی در یک فضای صنعتی نیز برای مدیر مجموعه یک هدیه گرانبها خریداری کنید.

انتخاب یک محصول با ارزش و در عین حال لوکس و زیبا دغدغه همه ما می‌باشد. کالایی که بتواند نظر فرد مقابل را در همان دیدار اول جلب کند و باعث ایجاد خاطره جذاب و به یاد ماندنی شود. در این مقاله می‌خواهیم چند محصول لاکچری را معرفی کنیم که در گذشته چندان تولید نمی شدند و جزو اقلام کاملا جدید محسوب می‌شوند. اگر می‌خواهید بدانید این محصولات دقیقا چه هستند؟ حتما این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

بهترین ایده پردازی های ساخت هدیه نفیس مدیریتی با ورق طلا

در حال حاضر یک تکنیک بسیار خلاقانه و ایده آل برای ساخت انواع هدیه نفیس مدیریتی، هدیه رسمی، هدیه شرکتی و دیگر کالاهای مرتبط در این گروه مورد استفاده قرار میگیرد. این تکنیک انتخاب ورق طلا به عنوان یک متریال اولیه و اساسی در ساخت این محصولات است. قطعا برای همه ما این ایده پردازی‌ها جدید و جذاب محسوب می‌شود. به دلیل آنکه قبلا با چنین کالاهایی مواجه نشده بودیم برای ما تازگی دارد و دوست داریم همیشه آن را در مقابل دیدگان خود داشته باشیم.

ورق های طلا می‌توانند برای ساخت انواع تابلو، دکوری‌ها، تندیس‌ها، استند‌ها و دیگر هدایایی که یک وجه رسمی و اداری دارند استفاده شود. آنچه که اهمیت دارد این است که یک فلز و عنصر با ارزش در ساخت این هدایا به کار گرفته می‌شود. بنابراین فارغ از هر نوع طرح مدل و ظاهری که دارد قطعا باعث خوشحالی و هیجان فرد دریافت کننده هدیه خواهد شد.

 

بهترین ایده پردازی های ساخت هدیه نفیس مدیریتی با ورق طلا

 

انتخاب یک استند طلا به عنوان هدیه نفیس مدیریتی

استند های طلا به عنوان یک هدیه رسمی و شرکتی انتخاب ایده آلی برای اعطاء به مدیران در مجموعه های مختلف میباشد. برخی از این محصولات دارای طرحهای از پیش ساخته یا آماده می‌باشند که شما میتوانید از آنها نیز استفاده کنید. اما اگر به هر طریق طرح و نمای خاصی را برای این هدیه‌ها مدنظر دارید میتوانید آن را به کارشناسان تولید ارائه دهید تا دقیقا محصولی که دوست دارید به صورت سفارشی سازی ساخته شود. این تندیس‌ها از لحاظ جنس و متریال ساختاری از مواد پلکسی گلاس هستند. بنابراین مقاومت و استحکامی که از آنها انتظار دارید در یک بازه زمانی بلندمدت فراهم خواهد شد.

برروی بستر اصلی و طرح استند‌ها یک نماد یا عبارت خاصی حک شده است که همگی با ورق های طلا می‌باشد. این هدیه نفیس مدیریتی میتواند بصورت رومیزی استفاده شود. ابعاد و سایز استانداردی که دارند هیچ فضای زیادی را در برنمی گیرد. بنابراین در یک موقعیت مناسب بر روی یک میز مدیریتی جلوه گری بسیار خوبی خواهند داشت.

تندیس طلا یک هدیه نفیس مدیریتی و بسیار لوکس

اگر به دنبال انواع هدایای لوکس، قیمتی و به نوعی لاکچری هستید تندیس های طلا انتخاب فوق العاده ایده آل و جذابی محسوب می‌شود. این محصولات از لحاظ قیمتی فاصله زیادی با دیگر اقلام دکوری دارند. البته نوع ساختار آنها باعث چنین تفاوتی شده است. مقدار عناصر طلایی که در ساخت این تندیس‌ها استفاده می‌شود به نسبت بیشتر است. بنابراین کاملا طبیعی است که با قیمت متفاوت عرضه شوند.

از نظر طرح و نمای ظاهری مدل های گوناگونی برای تندیس طلا طراحی و ساخته شده است که پرطرفدارترین آنها نمونه های کشتی، عقاب، اسب، دو طاووس می‌باشد. این محصولات به قدری زیبا و چشم نواز هستند که میتوانند هر فضای اداری را از لحاظ دکوری ارتقا دهند. البته این اقلام در اتاق شخصی و پذیرایی و به طور کلی نقاط مختلف منزل استفاده می‌شوند. پس محدودیتی برای بکارگیری نمیتوان برای آنها ذکر کرد.

 

تندیس طلا یک هدیه نفیس مدیریتی و بسیار لوکس

 

خرید یک تابلو سفارشی

همانطور که میدانید تابلو‌ها جزو اصلی ترین المان های دکوری در هر محیط بسته ای محسوب می‌شوند. قدمت استفاده این کالاها بسیار طولانی است. به طوری که از گذشته های دور تا به امروز برای تغییر دکوراسیون، زیبایی محیط و جلوه گری بهتر از انواع تابلو در نمونه های مختلف استفاده می‌شد. همه ما با تابلوهای تصویر آشنایی داریم.

در واقع اینها نمونه های ساده از این محصولات تلقی می‌شوند. اما میتوان تا حدودی یک نمای کلی نیز در قالب یک تابلو طلا طراحی و تولید کرد. به عنوان مثال یک تابلوی شعر یا تابلوی طبیعت و ایرانی باستانی اگرچه هیچ نوع تصویر با جزئیات دقیق و کاملا طبیعی ندارد. اما می‌تواند به عنوان یک سمبل جدید و ایده آل تلقی شود.

استفاده از ورق های طلا در بستر اصلی تابلو یک ایده خاص محسوب می‌شود. به دلیل زیبایی بالایی که عنصر طلا دارد هر بیننده را محو تماشای خود خواهد کرد. در کنار طرح های موجود شما میتوانید نمونه های سفارشی را نیز درخواست دهید. تابلوها در گروه انواع هدیه نفیس مدیریتی جایگاه بسیار ویژه ای دارند و در فضای کاری و هر مناسبتی نیز قابل ارائه هستند.

لوح تقدیر طلا

اعطای یک لوح تقدیر طلا برای مناسبت های مختلف ایده خوبی می‌باشد. این لوح های تقدیر دارای جنس بدنه پلیمری یا pvc هستند. در داخل آن عبارت های شعرگونه زیبایی وجود دارد که با ورق های طلا طراحی شده اند. نه تنها به عنوان یک هدیه نفیس مدیریتی بلکه می‌توان آن‌ها را برای روز پدر یا روز مرد، روز مادر و تقدیر و تشکرهای رسمی در مجالس گوناگون مورد استفاده قرار داد.

از یک بسته بندی بسیار شیک و مدرنی برخوردار هستند. لذا بهترین گزینه برای هدیه دادن محسوب می‌شوند. به دلیل نوع ساختار حتی میتوان آنها را به صورت یک محصول دکوری در ویترین قرار داد.

 

لوح تقدیر طلا

 

گروه هنری دانژه عرضه کننده انواع هدایای زینتی به صورت آنلاین

گروه هنری دانژه همواره در تلاش است تا متنوع ترین محصولات و انواع هدایا را که همگی ساخته شده از ورق طلای 24 عیار میباشد با بهترین کیفیت به شکل آنلاین به فروش برساند. این مجموعه تولیدی با داشتن نمایندگی های مختلف در کشور توانسته است زیباترین اقلام دکوری و زینتی را ارائه دهد. در این فروشگاه آنلاین میتونید خرید بسیار ساده و سریعی را داشته باشید. به طوری که پس از تکمیل فرآیند خرید عملیات ارسال در کمترین زمان انجام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + پنج =