مقالات

ورق طلا روی ناخن ؛ دیزاین خاص برای ناخن

ورق طلا روی ناخن ؛ دیزاین خاص برای ناخن

در این موضوع شکی نیست که اکثر خانم‌ها علاقه زیادی به طراحی ناخن دارند. انصافا زیبایی ناخن‌ها نیز تاثیر بسیار زیادی روی ظاهر دستان خانم‌ها می‌گذارد. همین موضوع باعث شده تا انتخاب بهترین نوع دیزاین ناخن برای خانم‌ها اهمیت بسیار زیادی داشته باشد. ورق طلا روی ناخن، یک محصول فوق العاده است که هم زیبایی ناخن‌ها را چندین برابر می‌کند، هم ظاهری شکیل به ناخن‌های خانم می‌دهد. انتخاب بهترین طرح برای زدن ورق طلا روی ناخن بسیار حائز اهمیت است و از آن مهم‌تر نحوه اجرای ورق طلا روی هر یک از ناخن‌ها می‌باشد.

آیا امکان چسباندن ورق طلا روی ناخن وجود دارد؟

احتمالا تا به حال مدل‌های متنوعی از تابلوهای دکوراتیو، مجسمه‌ها و وسایل مختلف را دیده‌اید که با ورق طلا طراحی و دیزاین شده‌اند؛ اما تا به حال به این موضوع فکر نکرده‌اید که امکان چسباندن ورق طلا بر روی ناخن‌های دست و پا نیز وجود دارد. با وجود چسب‌های اختصاصی که برای چسباندن ورق طلا روی هر سطحی مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان ورق طلا را روی ناخن‌ها چسباند.

بنابراین برای زدن ورق طلا روی ناخن فقط نیاز به کمی دقت و ظرافت است. اگر به صورت دقیق طرح مورد نظر را با چسب روی ناخن ایجاد کنید، ورق طلا به راحتی به ناخن می‌چسبد و طرح مورد نظر شما را روی ناخن ایجاد می‌کند.

آیا امکان چسباندن ورق طلا روی ناخن وجود دارد؟

بهترین طراحی ناخن با ورق طلا

بهترین طرح ناخن با ورق طلا بستگی به سلیقه هر یک از افراد دارد. در حال حاضر طرح‌های ساده ناخن بیشتر ترند شده‌اند و کمتر از طرح‌های شلوغ برای دیزاین ناخن‌ها استفاده می‌شوند. می‌توان 8 تا از ناخن‌های دست را به صورت ساده طراحی کرد. سپس برای 2 ناخن دست، طراحی با ورق طلا را انجام داد.

طرح‌های محبوب ورق طلا برای ناخن شامل طرح‌های گل، طرح‌های ساده هندسی، طرح بی نظم، پتینه و … هستند. هر کدام از این طرح‌ها بسته به نظر خانم‌ها قابل تغییر هستند و می‌توان بسته به طرح دلخواه و فرم ناخن‌ها، به بهترین شکل ورق طلا را روی ناخن‌ها چسباند. می‌توانید قبل از دیزاین ناخن‌ها، طرح های مختلف طراحی ناخن با ورق طلا را مورد بررسی قرار دهید و بهترین طرح را روی ناخن‌های خودتان ایجاد کنید.

چگونه ورق طلا روی ناخن بچسبانیم؟

در وهله اول باید به این نکته اشاره کنیم که زدن ورق طلا روی ناخن کار ساده‌ای نیست و فقط افرادی که در زمینه طراحی ناخن تخصص و تجربه دارند، می‌توانند این کار را انجام دهند. برای اینکه ورق طلا روی ناخن بچسبد، نیاز به استفاده از چسب مخصوص ورق طلا دارید. این چسب‌ها پس از قرار گرفتن روی ناخن به رنگ شفاف در می‌آیند و می‌توان طرح مورد نظر را با ورق طلا روی هر یک از ناخن‌ها اجرا کرد. البته مانند هر روش دیگری که برای دیزاین ناخن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، باید برای زدن ورق طلا روی هر کدام از ناخن‌ها، زیرسازی مناسب ناخن را انجام دهید.

پس از زیرسازی ناخن، باید مقداری لاک دلخواه را روی ناخن اجرا کنید. پس از اینکه لاک ناخن به طور کامل خشک شد، باید چسب ورق طلا را روی ناخن بزنید. دقت کنید که این چسب ورق طلا است که روی ناخن طرح ایجاد می‌کند. چرا که ورق طلا فقط روی بخشی از ناخن می‌چسبد که به چسب آغشته شده باشد. پس از زدن چسب روی ناخن، می‌توانید ورق طلا را به آرامی با طرح دلخواه روی ناخن قرار دهید. سپس با ناخن یا قلموی کوچک، ورق طلا را روی ناخن محکم کنید. اضافه‌های ورق طلا روی ناخن را نیز پاک کنید و از زیبایی ناخن‌های خودتان لذت ببرید.

چگونه ورق طلا روی ناخن بچسبانیم؟

بهترین رنگ لاک ناخن برای ترکیب با ورق طلا

ورق طلا برای ناخن نباید به صورت یکدست مورد استفاده قرار گیرد. در واقع در بیشتر طرح‌های دیزاین ناخن با طلا، بیشتر یک بخش از ناخن با ورق طلا طراحی می‌شود و سایر بخش‌ها با لاک‌های متنوع پوشش داده خواهند شد. بهترین رنگ لاک ناخن برای ترکیب با ورق طلا می‌تواند بسته به سلیقه شما متفاوت باشد. برخی از افراد به رنگ‌های روشن علاقه مند هستند، پس لاک ناخن روشن را انتخاب می‌کنند.

بعضی از افراد نیز به رنگ ناخن‌های تیره علاقه دارند که می‌توانند رنگ‌های تیره مانن سرمه‌ای و مشکی را انتخاب کنند. تضادی که میان رنگ ورق طلا با رنگ ناخن ایجاد می‌شود، زمانی زیباتر خواهد بود که برای انتخاب رنگ لاک ناخن دقت کافی داشته باشید. در ادامه به محبوب‌ترین رنگ‌هایی که می‌توانند با ترکیب ورق طلا زیبایی فوق العاده‌ای ایجاد کنند، اشاره می‌کنیم.

صورتی

ترکیب رنگ صورتی و طلایی می‌تواند زیبایی فوق العاده‌ای به ناخن‌های شما بدهد. رنگ صورتی روشن با ترکیب ورق طلا، بسیار زیبا و خاص خواهد بود. بانوانی که پوست روشن دارند، می‌توانند ورق طلا روی ناخن صورتی را امتحان کنند و از زیبایی آن نهایت لذت را ببرند.

سرمه‌ای

ترکیب رنگ سرمه‌ای و طلایی روی ناخن زیبایی فوق العاده‌ای ایجاد خواهد کرد. به ویژه اگر رنگ سرمه‌ای را پایه ناخن‌های خودتان قرار دهید و فقط از مقدار کمی ورق طلا روی ناخن استفاده کنید. طرح‌های متنوعی برای ناخن‌های سرمه‌ای طراحی شده با ورق طلا وجود دارند که هر کدام زیبایی فوق العاده‌ای به ناخن‌ها می‌دهند.

مشکی

رنگ‌های تیره مانند مشکی تضاد فوق العاده‌ای را با ورق طلا ایجاد می‌کنند. می‌توان ورق طلا را به صورت طرح دار، روی ناخن طراحی شده با رنگ مشکی زد. ترکیب رنگ طلایی و مشکی زیباست؛ اما به دلیل اینکه این تضاد زیاد به چشم می‌خورد، بهتر است که همه طرح‌های ناخن با ترکیب مشکی و طلایی طراحی نشوند.

طوسی

رنگ طوسی از جمله رنگ‌های محبوب برای طراحی ناخن است. این روزها بسیاری از خانم‌ها به رنگ طوسی برای دیزاین ناخن علاقه دارند و خوشبختانه می‌توان ترکیب فوق العاده‌ای را با ورق طلا و رنگ طوسی روی ناخن‌ها ایجاد کرد. این ترکیب رنگ، ظاهر زیبایی به ناخن‌ها می‌دهد و می‌تواند باعث رسمی‌تر نشان دادن ناخن‌ها نیز شود.

بهترین رنگ لاک ناخن برای ترکیب با ورق طلا

آیا هزینه دیزاین ناخن با ورق طلا بالاست؟

یکی از سوالات رایجی که از سوی مشتریان برای طراحی ناخن با ورق طلا پرسیده می‌شود، این است که هزینه دیزاین ناخن با ورق طلا بالا است؟ به طور کلی، ورق طلا محصول بسیار نازک و ظریفی است که قیمت بسیار بالایی ندارد. با این حال به دلیل اینکه زدن ورق طلا روی ناخن نیاز به تخصص و تجربه بسیار زیادی دارد، ممکن است دستمزد دریافتی از سوی فرد ناخن کار افزایش پیدا کند.

با این حال اگر به زیبایی و درخشش ناخن‌های خودتان اهمیت می‌دهید، می‌توانید طراحی ناخن با ورق طلا را انجام دهید که در ترکیب با سایر رنگ‌ها، زیبایی فوق العاده‌ای به ناخن‌ها می‌دهد. با وجود اینکه می‌توان فقط مقدار کمی ورق طلا را روی ناخن‌ها استفاده کرد، جای نگرانی از بابت قیمت طراحی ناخن با ورق طلا وجود ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد ورق طلا روی ناخن و تاثیر آن روی زیبایی ناخن‌ها و دستان خانم‌ها صحبت کردیم. طبق توضیحات داده شده، افرادی که در زمینه دیزاین ناخن فعالیت می‌کنند، می‌توانند استفاده از ورق طلا را برای طراحی ناخن در اولویت‌های خود قرار دهند و بهترین طرح را روی ناخن‌های بانوان ایجاد کنند. البته باید توجه داشت که زدن ورق طلا روی هر یک از ناخن‌های پا و دست کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت و تجربه بسیار زیادی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − هفت =